Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

27 Mayıs, 2008

Cin salatasi-pirinc salatasi



Arkadaslarimla beraber gecen güzel bir günden pirinc salatasini sizinle paylasmak istedim..




Menümüzde nelermi vardi?
Pizza
Su böregi
Simit
Pirinc salatasi
Mevsim Salatasi
Mercimekli köfte
Lahana salatasi
Zeytinyagli yaprak sarma
Yogurtlu Patates Salatasi
Kuru Baklava
Tirtil kurabiye
Karamelli etimek Salatasi

Çin Salatasi-Pirinç Salatasi:

Malzemeler.
2 su bardagi pirinc
2.3 yemek kasigi siviyag
1 kutu konserve misir
1 kutu konserve bezelye
3-4 dal yesil sogan
yarim demet maydonoz
yarim demet derotu
3 tane haslanmis küp küp dogranmis havuc
5-6 tane kornison tursu
nar eksisi
limon suyu
tuz

Yapilisi:
pirincleri siviyag ile pilav gibi pisirin ve soguymaya birakin.Tüm malzemeyi bir kaba alip soguyan piricleride ilave ederek iyice harmanlayin.Limonsuyu,nar eksisi,tuz ilavesi ile tadlandirip servis yapin.Afiyet olsun.........

27 Comentários:

uygarimizlahayat dedi ki...

Elmaşekerimmm valla bir kuş sütü eksik, hımmm masa harikaaa yaaa, arkadaşların haklı gelelim ama lütfen kalori hesabı yaparak birşeyler hazırla :))) ellerine sağlık canım, sevgiyle kal...

Adsız dedi ki...

canım salatan nefis olmuş.olsa da yesek şimdi.ellerine sağlık..

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

valla masa güzel mamalar nefis..niye gelmek istemeyeyim ayol..yarın sendeyim:P

canım ellerine sağlık hepsi harika olmuş..
sevgilerimle

Adsız dedi ki...

Ben geleyiiiim. Harika seyler hazirlamissin arkadaslarin icin, hepsi sahane, ellerine saglik canim.

Nilgün dedi ki...

Dayanamam zaten böyle güzel lezzetlere..Ellerine saglik canim hepsi birbirinden nefis görünüyor....


SEVGILER

egeli dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK CANIM BÜTÜN TARİFLERİN BİRBİRİNDEN GÜZEL...SEVGİLER

made in funda dedi ki...

ay ben gelirim canım hem de uça uça.insan böyle bir sofraya nasıl hayır der.ellerine sağlık süpersin süper...

NİLÜFER dedi ki...

Ellerine sağlık canım bu ne güzellik böyle kuş sütü eksik dediğin gibi salatan süper hemen geliyorum çayımı doldur:))

Mebrule dedi ki...

Masayi gordukten sonra davetine kim gelmez :) Cok guzel bir sofra hazirlamissin, ellerine saglik...

Pirinc salatan cok degisik ve lezzetli gorunuyor... Ayrica tirtil kurabiyelerinden de deniycem...

Sevgiler...

Aybike Ceylan dedi ki...

Sevgili Elma Sekeri,
Gerecekten bir tek kus sutu eksik, ellerine saglik. Kim bilir belki birgun ben de..:))

Sevgiler, guzel bir gun diliyorum.

SOFRAM dedi ki...

Canım harika bir masa hazırlamışsın.Sen üzülme biz seve seve geliriz hiç böyle bir sofra reddedilir mi...?
Canım ellerine sağlık salatan da nefis olmuş, sevgilerimle öpüyorum...

Adsız dedi ki...

Selam,
Kızımın doğum günü geldi, çattı. Bende menüde salataya ağırlık vermek istiyorum, bir türlü neler yapsam karar veremiyordum. Bu salata benim için bir alternatif oldu. TArifi aldım, yapınca da yayınlayacağım, teşekkür ederim.

Unknown dedi ki...

Canımmmmmm tam sana yakışan muhteşem bir sofra,senin ellerine sağlık,yiyenlere afiyet olsun.Paylaşımın için teşekkür ederim.Öptüm canımmmm

dogada.blogspot.ru dedi ki...

canım boş ver onlar rejim yapıyordur biz nasılsa aldık kiloları bu nefis yiyecekleri kaçırdıklarına pişman olacaklar ellerine sağlık sevgiler hayırlı günler

Baharcicegi dedi ki...

Sen böyle nefis mamalar yaparsan ben olsam hergün gelirim sana,masada yok yok masallah,pirinc salatasi renkli ve cok güzel olmus eline saglik canim

Adsız dedi ki...

Merhaba canim menun harika ozellikle pirinc salatasi cok sevdigim bir salata ellerine saglik.Hepinize afiyetler olsun.SEVGILER

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

misss gibi bir sorfra hazirlamissin canim , ellerin dert görmesin ...

kocaman sicacik sevgilerimle ...

iyi geceler ...

pelince dedi ki...

Sana gelmeyen arkadaşların hüngür hüngür ağlasınlar..Nefis yemekler var sofrada,ellerine sağlık...
Sevgiler..

yukivehobileri dedi ki...

canım bu ne güzel bi sofra allah afiyet bereketler versin ellerine sağlık sana misafir olamasamda sevgilerimi gönderiyorum

keskinli dedi ki...

selam salata enfes olmus ellerine saglik sevgiler canim

Adsız dedi ki...

canım valla bu masada olmak ısterdım.. ellerın dert gormesın.. harıka olmus..
afıyet olsun:))
sevgiler canım:))

http://fatostuncay.blogcu.com/

Adsız dedi ki...

günaydın canım..Tariflerini çok beğeniyorum gerçekten..İnan damak tadıma o kadar uyuyorki pirinç salatasıda onlardan biri eline sağlık arkadaşım..Sevgiyle kal..

sevgi dedi ki...

Bu salata çok güzel görünüyor.Hemen yapmak geldi içimdennn.Ellerine sağlıkkk.

Adsız dedi ki...

elma şekeri ablacım ay ben bu slatayı çok beendim :) deişik bişi denemek gerek :)

Adsız dedi ki...

hepsi sahane, ellerine saglik canim.

Adsız dedi ki...

himmmmm bu ne enfes bir sofra yaa yok yok ellerinize saglik canim öpüldün...
www.karabiberinmutfagi.blogcu.com

birsence dedi ki...

masa çok şık gerçekten...ben gelirim valla...siz yetrki böyle güzel malara yapın...gelirimde hepsinden yerimde...ellerinize sağlık

Yorum Gönder

Sende Bir Şeyler Yazmak istemisin?

23 nisan 2009 dan itibaren

elma şekeri ©elmasekerielmasekeri.

elmasekeri desing 2008