Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

04 Haziran, 2008

Helva

Bu helvalar ablamdan nefis oluyor...Denemek isterseniz işte tarifi;

Malzemeler

1,5 su bardagi sivi yag-75 gr tereyag karisimi
2 kutu sivi krema
750 gr un
serbeti icin;
2 su bardagi seker
2,5 su bardagi su

Yapilisi:

Büyükce bir tavanin icine sivi yagi ve tereyagi konulur yag kizinca kremada ilave edilir,krema kaynamaya baslayinca unu katalir yarim saat istenilen renk alinana kadar un kavurulur.Diger tarafta su ve seker karistirilarak soguk serbet hazirlanir.Kavrulan una dökülür ve tava ocaktan alinir.Sicakken istenilen sekil verilir.Afiyet olsun..,

29 Comentários:

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerine sgalik. Yillar var ki yemedim. Denemek lazim tekrar.

Sevgiler ve guzel bir gun dilegimle.

Unknown dedi ki...

Canımmm yine ben bayılırım helvaya kokusu burnuma geldi o güzel ellerine sağlık kocaman öptüm,iyi geceler...

dogada.blogspot.ru dedi ki...

un helvasına bayılırım kremalı hiç duymamıştım ama çok nefis olduğundan eminim krema çok yakışıyor herşeye
ellerine sağlık canım sevgiler

SARI PAPATYALAR dedi ki...

benim için helvanın adı bile yeterli hele bu görüntüye dayanmam imkansız bu kadar acımasız olmayın arkadaşlar

Leziz Sofralar dedi ki...

off... helvanim görünüsü tek kelimeyle istah acici bayildim ellerine saglik elma sekeri...

Adsız dedi ki...

merhaba!
sayfanı gezdim ve inan bayıldım tariflere. hepsi birbirinden hoş lezzetler. bende senin bu şık sayfanı kendi sayfamda bağlantılarım adı altında arkadaş olarak ekledim. umarım sende beni eklersin listene. şimdidem teşekkürler. cevabını sayfamda yorum olarak iletirsen sevinirim. hoşçakal. bu arada unutmadan ,ben kim miyim :
haticenintarifleri.blogcu

hatice dedi ki...

Tek kelimeyle harika görünüyor, sunumu da öyle..ellerine sağlık..sevgiler..

Nilgün dedi ki...

Görüntü harika.Dondurma ikrami gibi .Ellerine saglik canim


SEVGILER

banu kırmızıgül dedi ki...

canım benim ellerine sağlık sunum çok guzel mis gibidir simdi sevgilermle..

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Hımmm nefis olmuş helva... Bayılırım un helvasına...

Kremayla yapmak hiç aklıma gelmedi...

Ellerine sağlık sevgiyle...

Pembelinin Mutfağı dedi ki...

Merhaba, blogunun yeni hali ne güzel olmuş. Sen bu güzel şablonları nereden buluyorsun:)

Helva nefis görünüyor ellerine sağlık.

NiNo dedi ki...

oyyyyyyyyyyyyyyyyy en sevdigim seyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy bittim ben bayildim burasi cennetmi :D

Adsız dedi ki...

selam canım..helva harika görünüyor..ablana ve sana teşekkürler...sevgilerimle..

Adsız dedi ki...

Ay helva super gozukuyo...hiç kremayla yapmamistim kesin denicem superrr...ellerinize saglik hem sana hem ablana,opuyorum canim.

kelebeklisaniyeler.blogcu.com

Adsız dedi ki...

Sıcak sıcak bayılırım helvaya.
Kremanın verdiği lezzet tartışmasız harika ellerine sağlık.
lezzetavcisi

zarpandit dedi ki...

ay ya ben bu helvayı gordukçe çocuklugumu hatırlıyorum:)
bu arada canım bi proje için anket düzenliyoruz blogumda yayınladım tıklarsan sevinirim:)
ellerine sağlık..

karakazan dedi ki...

Bende cok yaparim ama kremalisini hic duymadim denemek isterim ins.Ellerine saglik hem senin hemde ablanin.
selamlarimla,serap.

Adsız dedi ki...

un helvasını severim ama bu tarif farklı kremalı deneyeceğim muhakkak lezzetli olduğu her halinden belli ellerinize sağlık canım... Afiyet bal şeker olsun....

keskinli dedi ki...

selam
helvayi görünce aklima anacim geldi pek bir güzel yapar seninkilerde aynen ona benzemis olsa hepsini yerdim ellerine saglik canim sevgiler

SOFRAM dedi ki...

Canım harika bir helva olmuş kremalı hiç yapmamıştım, ama ayrı bir lezzet katmıştır mutlaka, ablanızın da ellerine sağlık, sevgilerimle...

akasyakokusu dedi ki...

CANIM MERHABA HELVADA HELMA AMA HAA..ŞU ÜÇ TOPU BENİM OLSUN..ELİNE SAĞLIK ABLANINDA SENİNDEE..

Ayse Pamuk dedi ki...

Hiç yenmez mi ellerine sağlık harika görünüyor

Unknown dedi ki...

Özlem'cim ben yine uğradım sana kocaman sevgi ve öpücüklerimi bıraktım,iyi haftasonları...

Adsız dedi ki...

bu helvalar şahane..nasıl bir görünytü bu böyle..ellerine sağlık ablanızın..

Mutfaknotlari dedi ki...

ellerine sağlık helvaların nefisss görünüyor

shamamciyan dedi ki...

ay bayılıcaam şimdiiiiiiiiiiiii

Adsız dedi ki...

selam canim tariflern mukemmel cok begendim ama olculer daha net olursa cok memnmun olurum, helvadasivi yag tereyg karisimi demissin eritmeden koysak kac gr olur.yeni tarifler dilegimle hayirli ramazanlar

elma şekeri dedi ki...

güzel yorumunuz icin cok tesekkür ederim..
Tereyag eritilmis olacak.Sicak siviyagin icinde eritebilirsiniz..Eridikten sonra krema konulacak....

elma şekeri dedi ki...

75 gr tereyag..
Akliniza takilan birsey olursa tekrar bilgilendiririm...

Yorum Gönder

Sende Bir Şeyler Yazmak istemisin?

23 nisan 2009 dan itibaren

elma şekeri ©elmasekerielmasekeri.

elmasekeri desing 2008