Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

19 Nisan, 2008

Tirtil Kurabiye



Kücük aksiliklerin arka arkaya gelmesi yüzünden bir süre yoktum buralarda.Nedenlerini uzun uzun anlatip sıkmayacagim sizi.Yeni bir sablon yeni bir baslangic yepyeni tariflerle birdaha gitmemek üzere aranizdayim.

Tirtil kurabiyeleri kahve esliginde yemeye doyum olmaz.Tadini cok sevdigim bu tarifi ilk olarak yayinliyorum.Umarim begenirsiniz..




Malzemeler;
2 yumurta sarisi

1 su bardagi siviyag
1 su bardagi seker
1 su bardagi yogurt
1 paket vanilya
2 kabartma tozu
250 gr tereyag
aldigi kadar un
bitter cikolata

Yapilisi:
yumurta sarisi,siviyag,seker,yogurdu iyice cirpin oda sicakliginda yumusatilmis tereyagini,unu vanilya ve kabartmatozunu ilave edip kulak memesi yumusakliginda yogurun.Kurabiye makinasiyla yağlı kağıt serili tepsiye sıkıp 180 dereceli firinda pisirin.Soguyunca benmari usulu eritilmis cikolataya batirip hindistan cevizine batirin.Afiyet olsun..............

20 Comentários:

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

cok hos olmuslar ...

ellerine saglik canim ..

kocaman sicacik sevgilerimle ...

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

cok hos olmuslar ...

ellerine saglik canim ..

kocaman sicacik sevgilerimle ...

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

cok hos olmuslar ...

ellerine saglik canim ..

kocaman sicacik sevgilerimle ...

MUTFAKISTAN dedi ki...

hosgeldin canim

kurabiyeler cok guzel gorunuyor,eline saglik.

Adsız dedi ki...

elma şekerim hoşgeldin hayatım..

pek güzel olmuş yeni şablonun.. :)

kurabiyelerde nefis. ellerine sağlık

sıcacık sevgiler.

www.misssgibi.com

Baharcicegi dedi ki...

canim hosgeldin,blogunun yeni halide cok güzel olmus iyi günlerde kullan.
tirtil kurabiyler nefis olmus eline saglik

Melek* dedi ki...

çok güzel olmuş şık gözüküoyor insanın yiyesi geliyor ellerine sağlık

yesildomates dedi ki...

canım tekrar armıza gelmen sevindim..
umarım herey yolundadır..
ellerine sağlık..tırtıl kurabiyeler de çok güzel görünüyo..
görüşmek üzere...

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Elmasekercim,
sükür kavusturana, valla son postundan sonra artik hic geri gelmeyecek sanmistim..ama harika bir dönüs yapmissin, cok ta iyi yaptin arkadasim..

Yeni sablonun ferah ve bahari müjdeler gibi, artik buralarada gelsin bahar dimi???

Yine arayi fazla acma lütfen, yeni tariflerini bekliyoruz ve seni seviyoruz!!

Selamlar ve kocaman öptüm..

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Hoşgeldin safalar getirdin... Kurabiyeler enfes görünüyor,ellerine sağlık..

HUYSUZBALIK dedi ki...

Kurabiyeler harika. Ordaki değişik görünümlü kaşığa da bayıldım. :) Sevgiler...

Adsız dedi ki...

ellerinize sağlık. kurabiye makinesi alınca bende yapıcam. afiyet olsun. www.guzelevim.blogspot.com

Adsız dedi ki...

canim sekerimmmm gozum yollarda kalmisti
seni ozlemistikkk
nerelerde kaldin

kurbisler nefis gorunuyor
ellerine sagilik

www.yenitadlar.blogcu.com

Disalce dedi ki...

canım tekrar aramıza dönmene sevindim......

tırtıl kurabiyelerin nefis görünüyor...ellerine sağlık....

sevgiler canım...

şablonun çok güzel olmuş....

inci dedi ki...

hoşgeldin şekercimmm,şablonun çok güzel olmuş...ama ne yalan söyleyeyim ben hala seni ilk tanıdığım şablonu özlüyorum...o şablon çok özeldi...hepsi ve kurabiyeler için ellerine sağlık canımcım...

Adsız dedi ki...

Merhaba
Herşey harika gözüküyor yola devam=)
lezzetavcisi

İlker Ergin dedi ki...

kurabiyeler nefis görünüyor.ellerine sağlık.sevgiler.

sarımutfak-hande dedi ki...

canım bu kurabiyeler nefis olmuşlar olsalarda yesem :):)
çaylada ne güzel olurdu ellerine sağlık birtanem

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Canım
Ellerine sağlık harika olmuş kurabiyelerin

ben şu kaşığa bittim ne kadar hoş birşey:)

Adsız dedi ki...

canım patates salatasını bende çok sevrim.ellerine sağlık.ayrıca sunum da harika olmuş.sevgiyle kal. yalnizkralice.blogspot.com

Yorum Gönder

Sende Bir Şeyler Yazmak istemisin?

23 nisan 2009 dan itibaren

elma şekeri ©elmasekerielmasekeri.

elmasekeri desing 2008