Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

23 Nisan, 2008

Patates Salatasi

Patates salatasini sevmeyen yoktur.Hem göze hem mideye hitap eden salatanin tarifi şöyle;

Malzemeler:
4-5 tane patates
1 kutu konserve bezelye
1 kutu konserve meksika fasulyesi
1 kutu konserve misir
yesil sogan
yarim demet maydanoz
tuz,karabiber,kirmizi pul biber,kurunane
2 corba kasigi zeytinyag
1 limon suyu


Yapilisi:
Patatesleri haslayin,soyun ve küp seklinde dograyin.Derince bir kabin icine alin.Fasulyeyi,bezelyeyi,misiri yikayin suyunu süzdürün.Patateslerin icine ilave edin.Maydonozu,yesil soganida dograyip ilave edin.Tuzunu ve baharatlarini atin.Zeytin yagi,limon suyunuda ilave edip iyice harmanlayin.Afiyet olsun.......Arzuya göre; kornison tursu,dereotuda kullanilabilir,ben kullanmadim....

10 Comentários:

. dedi ki...

ELINIZE SAGLIK,HARIKA GÜZEL BIR BESLEYICI BIR SALATA TARIFI OLMUS.
SEVGILER.

NiNo dedi ki...

ellerine saglik canim harika gorunuyor uzun zaman bloguna yorum yazamadim giremedim hep oinay istiyodu neyseki umuma acilmis :D cok sevindim sekercim

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

ellerine saglik canim misss gibi saglikli bir salata hazirlamissin ...

kocaman sicacik sevgilerimle ...

EZGi :)) dedi ki...

Patatesli tüm lezzetlere bayılıyorum canım özelliklede salataları benim herzaman favorimdir.enfes görünüyor canım ellerine saglık kocaman sevgiler

elif dedi ki...

patates saltası çok güzel görünüyo. ellerine sağlık

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Merhaba, salata nefis görünüyor.. Bol malzemeleri salatalara bayılırım, ayrıca meksika fasülyesini de çok severim.. Mutlaka deneyeceğim.. Ellerine sağlık..

peynir hösmelimi dedi ki...

Canim benim miss gibi olmus.
Helede kirmizi fasulyeyle renleri cosmus.
Eline saglik canim,sevgiler.

yesildomates dedi ki...

canım yine döktürmüşsün ..harika bir salata olmuş..
görüntüde şahane..
ellerine sağlık..
görüşmek üzere...

Tijen dedi ki...

Elma kokuyor burası ne güzel!

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Şekerimmm
Patates salatasında meksika fasulyesi çok güzel fikir,salataya renk vermiş,ellerine sağlık
sevgiyle kal
mutlu haftasonları

Yorum Gönder

Sende Bir Şeyler Yazmak istemisin?

23 nisan 2009 dan itibaren

elma şekeri ©elmasekerielmasekeri.

elmasekeri desing 2008