Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

31 Mayıs, 2012

Islak Kek

Bu tarifi Kekevi´nden aldim simdiye kadar denedigim en lezzetli Islak Kek di.Üstelik ertesi güne kalan dilimler lezzetini dahada artirmisti.Bol soslu olusuda mükemmel.Bu güzel tarifi aynen aktariyorum.Videosunu izlemek isterseniz Tiklayin.

Malezemeler;

  • 4 yumurta
  • 1 su bardağı tozşeker
  • 1 su bardağı süt
  • 3/4 su bardağı sıvıyağ
  • 2 su bardağı un
  • 1 kabartma tozu
  • 1 vanilya
  • 3 yemek kaşığı kakao
  • Sosu için:
  • yarım su bardağı sıvıyağ
  • 1 su bardağı süt
  • 3/4 su bardağı tozşeker
  • 1 yemek kaşığı dolusu kakao

Yapılışı:

  1. Oda ısısındaki yumurta ve şekeri iyice kabarana kadar çırpın.

  2. Sıvıyağ ve sütü ilave edip biraz daha karıştırın.

  3. Unu kuru malzemelerle eleyip karışıma ilave edin ve karışana kadar çırpın.

  4. Isıtılmış 165C fırında kabarıp içi pişene kadar pişirin.

  5. Sos malzemelerini orta boy bir tencerede karıştırıp şeker eriyene kadar ocakta ısıtın.

  6. Fırında çıkan keke 3-4 dakika sonra döküp soğuduktan sonra hindistan cevizi ve arzuya göre fıstıkla süsleyip servis yapın.

20 Comentários:

Unknown dedi ki...

Canım çok severim ellerine sağlık harika olmuş sevgiler.

Canan Demirbağ dedi ki...

Nefis gözüküyor,elinize sağlık:))

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

Ellerine sağlık ıslak kekin yanında bir bardak sıcak süt off harika olur..
sevgiler

lezzet sefasi dedi ki...

tam da kahve icerken nasil canim cektii
ellerine saglik arkadasim

zeymurancafe dedi ki...

ellerıne sağlık nefıs gorunuyor

Adsız dedi ki...

kek cok guzel gorunuyor.siz sosunu keki dilimledikten sonrami doktunuz yoksa keki kesmedenmi doktunuz.cok guzek cekmis sosu.elinize saglik. ayse naz

elma şekeri dedi ki...

Sevgili Ayse Naz sosu keki dilimlemeden döktüm.
Yorumunuz icin tesekkür ederim
Sevgile kalin............

FİLİZ'CE dedi ki...

Kakaolu bol çikolatalı keklere bayılırım ağzım sulandı valla.nefis gözüküyor..ellerinize sağlık..

birsence dedi ki...

yine açtın arayı:)))

online mutfak dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

cnm tarifini yaptım ama sıvıyağın üzerinde kalması açıkçası benim hoşuma gitmedi onun yerine çikolata sosunu biraz sulu yapıp dökmeyi deneyeceğim.
sevgiler...
vivi

hunerlieller dedi ki...

selam tekrar tariflerinizi görmek çok güzel...kek nefis görünüyor elinize saglık.sevgiler..

Bir Erkeğin Günlüğü dedi ki...

Acıktık

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerinize saglik, nefis gorunuyoir, kizlarima gore tam.

Sevgi ve selamlar...

online mutfak dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Mutfak Sevgisi dedi ki...

Tarifler güzel blog renkli olunca bende sizi takibe aldım..iyilik ve güzellikler diliyorum mutfaksevgisine bekliyorum..

Fatosca Tadlar dedi ki...

Merhaba bloğunuza yeni katıldım :)))
İzlemeye aldım. çok başarılı tarifleriniz var. Güzel paylaşımlarda görüşmeyi diliyorum.
Bana da beklerim http://fatoscatadlar.blogspot.com/
Sevgiler...

MAZES dedi ki...

of,of,ıslak kek....ellerinize sağılık.

şehirlerarası nakliyat dedi ki...

süper görünüyor gerçekten çayla harika gider

parpatya dedi ki...

Harika bir lezzet gerçekten denedim ve muhteşem oldu çok teşekkürler:) Ben de yeni başladım blog yazmaya pratik ve güzel lezzetler paylaşıyorum ara sıra beni ziyaret edersen çok sevinirim :)

http://parpatya.blogspot.com/

Yorum Gönder

Sende Bir Şeyler Yazmak istemisin?

23 nisan 2009 dan itibaren

elma şekeri ©elmasekerielmasekeri.

elmasekeri desing 2008