Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

30 Nisan, 2008

Visneli kek(P.D.Ç.S.E.)



Hemen hemen cogu e
tkinlige katilma firsati bulamadim ya gec kaldim yada neyse birdahaki sefere deyip tembellik ettim. Gecenlerde sevgili Fatoş´u ziyaret ettim bende katilabilirmiyim mümkünmü dedim ve güzel yorumuyla cesaretlendim.Bu keki severek yaparim cok hafif oluyor.. Yaninda birde porselen demlikle demlenmis cay oh missler gibi.Yapanla ra benim gibi yiyenlere şimdiden afiyet olsun.......



MALZEMELER;
3 yumurta

1 su bardagi yogurt yada süt
1 su bardagina yakin siviyag
1 su bardagi seker
1 paket kabartma tozu

aldigi kadar un

üzeri icin:

1 kutu visne konservesi
2 corba kasigi nisasta
3 corba kasigi seker


YAPILISI:

kek malzemesi iyice cirpilir yaglanmis tepsiye dökülür üzerlerine visne konservesinden visneleri serpistirin.180 derece firinda pisirin.Diger taraftan visnenin suyuna,nisasta ve seker ilave edin koyulasincaya kadar pisirin.Ilik kekin
üstüne dökün.Afiyet olsun.....

39 Comentários:

Özlem Ceylan dedi ki...

slm canim ben bu tarifi denedim ve cok begendim ellerine saglik sevgiler

Adsız dedi ki...

canım ellerine kollarına saglık.. iyi ki de katılmıssın benim etkinliğime. boyle super bı tarıfle sayfam güzellesti valla..
vişneyi cok severım cok da kullanırım. hatta arkadaslarım baan guler yıne mı vısnelı.. bunu deneyecem canım. ellerine saglık..
tesekkurler katılımın için..
herzaman bekliyorum:)
sevgilerimi yolluyorum:)

Ayrıca sende; sunumuna özen göstererek hazırladığın, leziz ikramlarının PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ dergisinde yer almasını istiyorsan porselendemlikdergi@hotmail.com adresine onay mesajı gönderbilirsin.
Bunun için yapman gereken tekşey; adını, sitenin adresini, dergide yer almasını istediğin tarifinin adını ve link adresini yazarak göndermen yeterli olacaktır.
Örnek:)
isim: fatos tuncay
site adı: http://fatostuncay.blogcu.com/
Tarif : Damalı Kek
Link: http://fatostuncay.blogcu.com/3971279/
Tüm hayallerinin hayırlısıyla gerçekleşmesi dileği ile;

SEVGİLERİMLE;

FATOŞ

Adsız dedi ki...

selammm
bloğunda dolaşmaya geldimm ama neden bana şu yandaki kahveden vermiyorsun..:(((,şaka bir yana çok güzel tarifler var ellerine sağlık...

www.blogcu.com/anemonunmutfagi

Adsız dedi ki...

Cok nefis görünüyor, ellerine saglik canim. Sevgiler.

EZGi :)) dedi ki...

canım görüntüsüne bayıldım kekinin enfes görünüyor ellerine saglık kocaman sevgiler

sevimin sayfasi dedi ki...

pasta nefis görünüyor, bendede buna benzer tarif var bakalim nezaman yapilacak...
ellerine saglik canim öpüyorum

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Rengine bayıldım harika görünüyor...Tadıda muhteşem olmalı...Ellerine sağlık canım...Sevgiler...

MUTFAKISTAN dedi ki...

kek cok guzel olmus
eline saglik,sevgiler

PAPATYA PRENSES dedi ki...

İnsanın gözü gönlü açılıyor bu keki görünce ve tabiki iştahı:))
Ellerine sağlık canım.

NOT:Bu arada siteni açınca ayrıca başka bir reklam sitesi açılıyor,icabına bakar mısın:)

Nilgün dedi ki...

Ziyaretin ve yorumun icin tesekkürler canim.Visneli kek harika olmus ellerine saglik..Ayrica siteni dolastim Tariflerin birbirinden lezzetli..

SEVGILER

Adsız dedi ki...

yorum için teşekkürler.vişneli keke bayıldım.muhteşem görünüyor.hele üzerindeki sos harika.ellerine sağlık canım.sevgiler.

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

nefis bir görüntü.ellerine sağlık cnm.

Adsız dedi ki...

canım merhabalar.öncelikle teşekkür etmek istiyorum.dün simit tarifini denedim mükemmel oldu.çocuklarım bayıldı.inşallah en kısa zamanda yayınlarım,zaten bundan sonra da sık sık yaparım
kekin ile muhteşem.ellerine sağlık.anladığım kadarıyla ne yaparsan yap 10 numara yapıyosun.sevgiler canım...

sarımutfak-hande dedi ki...

cnm harika olmuş ellerine sağlık
sevgilerimle

Limonlu Kek dedi ki...

Hıımmm pek bi güzel görünüyor, ellerine sağlık, sevgiler...

hcr hobi atölyesi dedi ki...

süper bi görüntü ,
eminim lezzetide okadar iyidir ,
ellerine sağlık...

sevgi dedi ki...

Çok etkileyini bir kek olmuş.Ellerine sağlık.En güzeli de gıda boyası olmadan bu rengi alması ve sosunun bile katkı maddesiz olması.Tam anlamıyla süper.
sevgilerle

Adsız dedi ki...

Selam canım;
kekin çok güzel görünüyo gerçekten.ellerine sağlık.
sebilay.

Adsız dedi ki...

Merhaba Elma Şekeri
Ziyaretinize çok sevindim. Her zaman beklerim bende gelirim.
Kek muhteşem. Görünüşü, rengi süper..Ellerine sağlık. Sevgiler selamlar...

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

nefis görünüyor,
ellerine sağlık elma şekerim
öptüm

Baharcicegi dedi ki...

bende yapmistim kakaolusunu tadini bildigim icin harika bir kek olmus eline saglik canim

hatice dedi ki...

Muhteşem görünüyor, ellerine sağlık..sevgiler..

Melek* dedi ki...

çok güzel olmuş ellerine kollarına sağlık canım çekti

Adsız dedi ki...

Kek nefis rengine bayildim dogrusu ellerine saglik sekercim
Aygül..

Adsız dedi ki...

Güneşin pembeliğiyle doğan, saflığıyla süzülen, herkese nasip olmayan mutluluk denen o en güzel duygu sizle olsun. Hayırlı cumalar dilerim.
www.peyton24.blogcu.com

Disalce dedi ki...

canım harika bir tarif..

ellerine sağlık....

bayıldım görüntüsüne....

Gönül dedi ki...

canikom harika görünüyor ellerine sağlık...sevgilerimle öpüyorum

meleginmarifetleri dedi ki...

mımmmm ellerine sağlık çok güzel olmuş.
Sevgiler bay

Adsız dedi ki...

çok güzel ellerine sağlık....

Cafe Gusto dedi ki...

HArika bir kek olmuş bende vişneli kekleri çok severim..Ellerine sağlık...sevgiler...

Unknown dedi ki...

canim visneli pastan harika olmus.ellerine saglik en kisa zamanda deneyecegim.cok opuyorum kucak dolusu sevgiler.

Unknown dedi ki...

canim visneli pastan harika olmus.ellerine saglik en kisa zamanda deneyecegim.cok opuyorum kucak dolusu sevgiler.

NiNo dedi ki...

en sevdigim tad ellerine saglik cnim

banu kırmızıgül dedi ki...

canım en sevdiğim kek visneli kektir sen beni öldurdun valla bayıldım tarifini deniyeceğim siteme eklicem iznin olursa nefisss ellerne sağlık sevgilermle..

yaban mersini dedi ki...

vişne ve kek birarada muhteşem görünüyor,ellerine sağlk slmlar

lezzetyolculugu dedi ki...

Harika bir görüntü yanınada 2 top kaymaklı dondurma enfes olur.Ellerinize sağlık

Adsız dedi ki...

Ellerinize sağlık...Svilaydan sevgilerle.

Adsız dedi ki...

vişneli kek muhteşem görüntüsü bile çekiyor insanı..ellerine sağlık..sevgimle

sehnazmutfakta.blogcu.com

Aysultan... dedi ki...

bu kek çok güzel görünüyor...
olsada yesek..

Yorum Gönder

Sende Bir Şeyler Yazmak istemisin?

23 nisan 2009 dan itibaren

elma şekeri ©elmasekerielmasekeri.

elmasekeri desing 2008