Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

09 Haziran, 2009

Tavuklu Dürüm


Yorucu bir günün ardindan en hizli en pratik ne hazirlayabilirim diye düsünürken ortaya cikan nefis bir lezzet tavuklu dürüm...

Tavuk Dürüm;

Tam bir ölcü veremeyecegim ama siz kisi miktarina göre malzemelerinizi cogaltip yada azaltabilirsiniz.

Tavuk gögsünü buzluktan cikarip 5-10 dakika kadar beklettikten sonra bicak yardimi ile ince ince yaprak seklinde dönerlik gibi dogradim.Wokta hizli ateste biraz siviyag eklemesi ile bol kekik ve biber katarak iyice kavurdum.Diger tarafta yogurda salatik rendesi ve cok az miktarda sarimsak dereotu eklemesiyle koyuca bir cacik hazirladim.Domates ve piyazlik dogradigim tuzla ovup acisi cikarttigim soganlari,ince ince kiyilmis maydanoz ve marullari hazirladim.Dürüm ekmegini(lavas) önce woktaki etler piserken üzerine batirarak isittim icine sirasiyla önce tavugu onun üzerine cacigi,marullari,soganlari,maydanozlari,domatesleri ve üzerine minik aci biber tursularini ekledim ve dürüm yaptim.
(siralamayi ve icine koyucaginiz malzemeleri kendi zevkinize göre ayarlayin).Afiyet olsun....

15 Comentários:

müjde dedi ki...

Çok leziz görünüyor.Tarifi sabırsızlıkla bekliyorum.Sevgiler...

lezzet sefasi dedi ki...

harika gorunuyor, sabirsizlikla tarifini bekliyorum.Bend eyaparim bazan bakalim senin tarifin nasil.

Unknown dedi ki...

Canım harika görünüyor ellerine sağlık tarifi bekliyorum öptüm...

HÜLYA dedi ki...

harika görünüyor canım ellerine sağlık..

NİLBUTİK PASTA dedi ki...

canım görüntü nefis ötesi olmuş.ellerine sağlık.sevgilerimi bırakıyorum

TATESAL dedi ki...

Bende çok severim dürümü ve tavuklu süper olmuş,bir dürümde ben alsam?......:D

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Ellerine sağlık Elmaşekeri, yanına da bir bardak soğuk ayranla değmeyin keyfime.. Afiyetler olsun, sevgiler..

Unknown dedi ki...

ÇOK LEZİZ GÖRÜNÜYOR HEM PRATİK HEM LEZİZ ELLERİNE SAĞLIKA RKADAŞIM..
SEVGİLER..
MELİKE...

Özlem Avcı-mutfaktayimm dedi ki...

mmmmmmm yemede yanında yat gibi bişiy olmuş ellerine sağlık muhteşemmmm

Sevgiler...

kirazdünyası dedi ki...

ben bu dürümü yerim :)

nefis görünüyor,ellerine sağlık...

mutfaktakizaman dedi ki...

hmmmm harika gorunuyor canim yorgunlugun odulu keske hep boyle olsaa;)))

neslihan erzincan özgür dedi ki...

ellerine sağlık canım.enfes görünüyor dürüm.sevgilerimle...

pasta caddesi dedi ki...

çok merak ettim, çünkü harika görünüyor. ellerine sağlık.

sevgiler,

tolunay

Disalce dedi ki...

ıımmhh..nefis olmuş canım..

ellerine sağlık...

tavuk en sevdiğim ettir...

özgülüntarifleri dedi ki...

cok nefis gorunuyor canim ellerine saglik
sevgilerr.

Yorum Gönder

Sende Bir Şeyler Yazmak istemisin?

23 nisan 2009 dan itibaren

elma şekeri ©elmasekerielmasekeri.

elmasekeri desing 2008