Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

18 Şubat, 2009

Kahvaltilik cevizli salca


Bir kac gündür yedigim ve artik yapmayacagim sözünü kendine kendime verdigim tek kahvaltiligim diyebilirim.Müthis tadinin yanisira dez avantajlarininda oldugu süphesiz.Ekmek yeme kültürümü bi hayli yükselttigi icin bir süre boyunca sadece fotografiyla yetinmek adina bu tarifimi yayinliyorum.

Malzemeler;
1,5 su bardagi ceviz
3 corba kasigi domates salcasi
1 corba kasigi biber salcasi
1 corba kasigi aci biber salcasi
1 yemek kasigi sizma zeytin yagi
1-2 dis sarimsak
kimyon,tuz,karabiber

Yapilisi;
Ceviz haric tüm malzemeyi robatta iyice cekin.En son cevizinide ekleyip bir kez daha karistirin.Saklama kabiniza alip buzdolabinda saklayin(yaklasik 2-3 gün).
Kahvaltida,ekmek üstünde yada minik sandevic ekmekleriyle servis yapin.Afiyet olsun.....

21 Comentários:

Adsız dedi ki...

Bu salçayla bir oturuşta bir ekmek bile yenebilir. Harika olmuş. Ellerine sağlık...

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık çocukluğuma
gittim rahmetli anneciğim yapardı
kavanozlara ne severdim,sevgiler...

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

Yedıkce yeyesi gelıyor ınsanın.Sonra gelsın kılolar.Cok guzel ama degıl mı?KUCAK DOLUSU SEVGILER BENDEN SANA

neslihan erzincan özgür dedi ki...

nefis bir karışım,kahvaltıda süper olur.ellerine sağlık canım.sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

cooook sevdigim bir tat .ev usulu biber salcasina bayilirim.cok guzel olmus ellerine saglik.selamlar nesrin www.lalelimutfaklar.blogcu.com

Adsız dedi ki...

Cok lezzetli görünüyor, ellerine saglik canim. Sevgilerimle.

Adsız dedi ki...

Merhaba,

Ellerinize sağlık çok güzel görünüyor.. yemekgezegeni.com adı altında, isteyen tüm yemek blogu sahiplerinin katılabileceği bir derleme sitemiz var. www.yemekgezegeni.com

yemekgezegeni size ne fayda sağlar?

- Sitenizin ziyaretçi sayısını arttırarak popülarite sağlar.
- Sitenizin yemekgezegeni.com takipçileri tarafından güncel olarak takip edilmesini, yeni eklenen yazılarınızdan haberdar olunmasını sağlar.
- Siz de yemekgezegeni.com takipçisi olarak diğer yemek bloglarıyla daha kolay iletişime geçebilir, yeni eklenenleri takip edebilirsiniz.
Bize katılmak isterseniz: yemekgezegeni@gmail.com

made in funda dedi ki...

ben de çok seviyorum ama herzaman yapamıyorum.malum fazla iştah açıcı.ellerine sağlık canım..

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Benimde hiç bir zaman hayır diyemeyeceğim bir lezzet...Bayılıyorum bende nefissss olmuş ellerine sağlık arkadaşım...
Sevgiler...

atesböcegi dedi ki...

Ellerine saglik canim. Resimde cok güzel olmus. Gel beni ye diyor.
Bayilirim, hatta mayali hamurlarda bile kullanirim. Sevgiler

simayhobievi dedi ki...

çok severim helede böylesine hiç hayır diyemem eline sağlık canım

yesildomates dedi ki...

çok lezzetli görünüyo..
sıralar pek ekmek yiyemiyorum..anlarsın diyet mevzuları..
bakmakla yetiniyorum..:))

ellerine sağlık...sevgiler...

edaca dedi ki...

elelrınıze saglık cok guzel bımuhammara dıyoruz pıs bogaz bırıolaraktan ben ekmege surup yemesıne bayılırım :))) sevgıler :)

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

bende arkadaşımda yemiştim çok hoş bir lezzet.ellerine sağlık sevgiyle kal

Adsız dedi ki...

İşte buna bayılırım.Hayır diyemeyeceğim ender lezzetlerden biri.Ellerine sağlık canım.Ben de beklerim.Sevgiler...

Özlem dedi ki...

Selaam,
Bloguma uğrayabilir misin, sana bir ödülüm var :)

sevgilerimle

saniyesultan dedi ki...

bende sizin gibi yapınca çok ekmek yediğim için yapmak istemediğim bir lezzet.ellerinize sağlık...

SMİLENA dedi ki...

süper bir karışım.şimdi gitte yeme...

TAZE NANE dedi ki...

Canım ellerine sağlık.
Çok severim.
Kahvaltıda ben etimeğin üzerine sürüp yiyorum.
Sevgiler.........

GELİNCİK MUTFAK dedi ki...

yemesini çok severizde hiç yapmadım...bizde o işleri eşimin ablası yapar...yani görümcem... o da çok güzel yapar...seninde ellerine sağlık...

Adsız dedi ki...

ben de söz verip her seferinde cayıyorum): ekmek çok yediriyo maalesef.ama süper bir lezzet.çok güzel görünüyor,eline sağlık.

Yorum Gönder

Sende Bir Şeyler Yazmak istemisin?

23 nisan 2009 dan itibaren

elma şekeri ©elmasekerielmasekeri.

elmasekeri desing 2008