Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

12 Şubat, 2009

Patates Corbasi


Bu nefis corbayi sicak sicak dumani üstünde tabiriyle Emel Teyze göndermisti.Hemen kendime servis yapip ev ahalisinden önce içimi isitma şansini elde etmis oldum.Sanirim Emel Teyze bu tür tariflerini ona actigim kategorinin hizla dolmasi maksadi ile benimle paylasacak.

Malzemeler;
3 patates
5 baradak et yada tavuk suyu
1 sogan
2 yemek kasigi tereyag
yarim kahve fincani un
2 yumurta sarisi
tuz,karabiber

Yapilisi;
Haslanmis patatesleri iyice ezin.2 kasik yagla yemeklik soganlari hafif kavurun unuda ekleyin.Un hafif sararinca patatesleri blendirla eze eze suyunuda yavas yavas ilave edin.Kaynamayabirakin.Kayanamta olan corbaya 1 bardak sütü ve yumurta sarisini hizli hizli karistirarak ilave edin.Tuzunu biberinide damak zevkinize göre ayarlayip bir tasim daha kaynattiktan sonra ocaktan alin.Servis yapacaginiz zaman terayaginda kirmizi toz biberi yakip üzerine gezdirin.
Afiyet olsun....

29 Comentários:

Leyla Poyraz dedi ki...

Elmaşekerim..sana bir hediyem var..siteyi tıklarsan görüceksin.
Sevgiler canım..
Haaa bu arada çorba nefis görünüyor ellerine sağlık..

Adsız dedi ki...

çorba nefis görünüyor.emel teyzeye teşekkürler sana da afiyetler olsun...sevgiler.

Unknown dedi ki...

Canım günaydın çorba muhteşem görünüyor ellerine sağlık sevgiler...

Adsız dedi ki...

Günaydın Elma şekeri,

Çorba çok güzel ama ben en çok kase'ye takıldım.Nereden aldığınızı sorabilirmiyim.

Sevgiler

Demet

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Emine Teyze'nin ellerine sağlık, patates çorbası çok merak ettiğim bir çorba.. Afiyet olsun Elmaşekeri..

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Emel hanımın ellerine sağlık.sunumu da çok şık olmuş.afiyet olsun.sevgilerimle...

sarımutfak-hande dedi ki...

ımmm bu soğuklarda sıcacık sıcacık ne güzel gider bir kase çorba
ellerine sağlık cnm

Adsız dedi ki...

Canım, çorbanın sunumuna bayıldım en çok, benek benek:). Çok güzel fotoğraflamışsın.
Emel Teyzenin de ellerine sağlık..
Güzel bir haftasonu diliyorum...
Sevgilerimle;).
aslı

Adsız dedi ki...

İlk fırsatta denemek istiyorum.Ellerine sağlık canım.Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Ne güzel bir çorba olmuş öyle. çorbaları çok seven ben bunu mutlaka deneyeceğim. Ellerine sağlık...

Adsız dedi ki...

Merhaba, adres degisikligini bildermek istedim. Artik bana bu adresten ulasabilirsiniz: http://lavantin.wordpress.com

Sevgiler...

TAZE NANE dedi ki...

Yaşamak özlemsiz, özlem sevgisiz, sevgi sizsiz olmaz!
Unutma ki sevmek daima beraber olmak degil, sizsizken bile sizinle olabilmektir...
Bu sevgililer gününde yanınızda değilim belki ama özlemim sevgim hep sizinle............

egeli dedi ki...

ŞEKERCİM ,PATATES ÇORBASINA BAYILIRIM,SENİNKİDE MUHTEŞEM GÖRÜNÜYOR,ELİNE SAĞLIK CANIM.

Unknown dedi ki...

canım
Emel Teyze'nin ellerine sağlık.eminim enfes olmuştur.ben yalnız sunuma bayıldım
Sevgiler

Adsız dedi ki...

Eline sağlık arkadaşım. Ben tam bir patates canavarıyım. Allah nasip ederse deneyeceğim. Çok çok öptüm.

Sevgiler
Canan

Adsız dedi ki...

canım atriflerine bayılıyorum, hepsi de çok güzel ellerine sağlık, çorba kasesi de ayrıca güzelmiş.sevgiler

Adsız dedi ki...

corba cok guzel gorunuyor. beneklere bayildim.emel hanimin ellerine saglik. sanada afiyetolsun canim.selamlar www.lalelimutfaklar.blogcu.com

Yasemin dedi ki...

elma şekeri bloğumda sana hediye var diye yazacaktım sevgili leyla poyraz arkadaşımızda yazmış ama olsun aynı hediye birden fazlada gelebilir :)

rümeysaninrüyasi dedi ki...

soğuk ve karlı bir ankara sabahından sıcacık günaydınlar ellerine sağlık canım sevgiler

Adsız dedi ki...

canım çorba nefis görünüyor emel teyzenin ellerine sağlık.herkese ALLAH böyle komşu nasip etsin ne diyeyim.
güzel bir hafta geçirmen dileğiyle sevgilerimi bırakıyorum

Adsız dedi ki...

bu soğuk günlerde sıcacık bir çorba harika görünüyor :)
sevgiler

Aysultan... dedi ki...

sıcacık bir çorbaya hayır demem... harika olmuş Emel teyzeye teşekkürler ellerin sağlık:)
Afiyet olsun Elmaşekeri....

Adsız dedi ki...

Emel teyzenin ellerine sağlık harika olmuş çorba...

mutfaktahersey.blogcu.com

Damak Tadı dedi ki...

Emel hnaımın ellerine sağlık..

Lezzet Bahceniz dedi ki...

Ellerine saglik elma sekeri,corba nefis görünüyor,denemek icin sabirsizlaniyorum.Ayrıca bende Ödülünüz var. Bloğuma bakarmısınız?

Sevgiler

Karen Hanim dedi ki...

Çorba çok güzel ve kasede çok güzel duruyor!

Hansa dedi ki...

çok çorbacı benlik tam...
çok severim her türlü çorbayı..
iyiki çorba var
iyiki tarifin var bunuda aldım çorbalarıma...
sevgiler...

HÜLYA dedi ki...

emel hanımın ellerine sağlık.. çorbada sunum da harika..

hele o çorba kasesine bayıldıım...

afiyet olsun canım

elma şekeri dedi ki...

Sevgli Demet kaselerimi Esse´den aldim...

Yorum Gönder

Sende Bir Şeyler Yazmak istemisin?

23 nisan 2009 dan itibaren

elma şekeri ©elmasekerielmasekeri.

elmasekeri desing 2008