Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

12 Haziran, 2008

Havuclu Kek


Havuclu kek önceden yaptigim blog arsivimde olan bir tarifti.Yorumsuz boynu bükük kalmasina kalbim razi olmadi.Hazir bu aralar islerim yogunken birazda imdadima yetisti sayilir.Sanirim bu son tarifim olacak önceden bahsetmistim uzun bir tatil beni bekliyor.Bu kez size veda edip ortalardan kaybolacagim söz! :)

MALZEMELER.
3 adet yumurta
1 su bardagi rendelenmis havuc
1 su bardagi toz seker
1.5 su bardagi un
yarim bardak ceviz ici
1 cay bardagi sivi yag
1 cay kasigi tarcin
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya

Kreması için :
1 kilo süt
1,5 cay bardagi şeker
2 kaşık un
2 kaşık nişasta

Yapilsi.
Yumurtalar ve seker koyu bir kivama gelene kadar cirpilir.Daha sonra un, havuc,ceviz ici, sivi yag, tarcin, kabartma tozu ve vanilya ilave edilir.Bütün malzeme yavasca karistirilir. 180 derece firinda 45 dak. kadar pisirilir.Bir tencerede süt,seker,un,nisastayi karistirip pisirin iliyinca soguyan kekin üzerine dökün.Afiyet olsun.....
Arzuya göre kekinizi ortadan ikiye bölüp arasinada kremadan sürebilirsiniz..

37 Comentários:

Adsız dedi ki...

canııım bayılırım havuçlu keke seninkide çok nefis gözüküyor ellerine sağlık, parmak kurabiyelerinde sade olmuş, ben bi arkadaşın blogunda görmüştüm tırnakları kırmızıya boyamıştı korkunç duruyordu seninkiler güzel olmuş, iyi geceler canım...

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Mmmm,böyle muhallebili kekler çok ilgimi çekiyor.. Hiç denemedim ama görüntü süper.. Ellerine sağlık.. Ayrıca iyi tatiller, bol bol dinlen.. Dönüşte yeni tariflerini bekliyoruz :)

sarımutfak-hande dedi ki...

kek şahane görünüyor cnm ellerine sağlık alttaki parmaklarda harika çok değişik :):):)
öptüm cnm

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Çok güzel duruyor... Ellerine sağlık sıcacık sevgiler...

Adsız dedi ki...

selam canım harika bir görüntü her zamanki gibi..ellerine sağlık iyi tatiller sevgiler..

Adsız dedi ki...

slm canim bugün misafirim gelicek havuclu kekin tarifini aldim ellerine saglik güzel görünüyor

Adsız dedi ki...

selam..havuçlu kek sürekli yaptıgım ve lezzetine ailece bayıldıgımız keklerden biridir..görüntü süper olmuş canım..eline saglık..sevgilerimle.

EZGi :)) dedi ki...

ENFES OLMUŞ CANIM ELLERİNE SAGLIK KOCAMAN SEVGİLER

NiNo dedi ki...

offf super olmus canim ellerine saglik ama o asagidaki tirnaklar icimi kaldirdi kissssss

Unknown dedi ki...

Canımmm ellerine sağlık keki çok sık yaparım ama muhallebili hiç yapmadım süper öptüm

zarpandit dedi ki...

nam nam nam cok güzelllll :)
ellerine sağlık mektuplayıp gondersene bir dilim:)

Jasminskager dedi ki...

Canim kekin harika olmus ellerine saglik.Ayrica ziyaretin icin tesekkur ederim yine beklerim.
hoscakal

Adsız dedi ki...

mrb siteniz çok güzel ellerinize sağlık www.selosafis.blogcu.com

Dilek Sokullu CANDAN dedi ki...

Sevgili Elma şekeri yorum yazmanıza çok memnun oldum.Böylelikle sizi keşfettim:)))Sitenizin baneré bayıldım çok şeker olmuş...Tarifler süper sık sık uğrayacağıma emin olabilirsiniz.Sevgiler.....

hdidem95 dedi ki...

ellerine sağlık canım çok güzel olmuş sevgiler

SARI PAPATYALAR dedi ki...

ellerine sağlık şekercim şimdiden iyi tatiller diliyorum sevgiler

Adsız dedi ki...

Havuçlu kek bu kadar mi guzel olur,enfes gorunuyor,bayildim ben bu tarife hemen not ettim bunuda,ellerine saglik canim,afiyet bal seker olsun,optm.

kelebeklisaniyeler.blogcu.com

Safiye dedi ki...

evet guzel olmuş arşivden çıkarmanız bu mamayı..Severim ben de
sevgiler..SAfiye

sevimin sayfasi dedi ki...

off off off süper görünüyor
muhallebili keklere bayilirim
ellerine saglik canim benim

yaban mersini dedi ki...

şeker gibi bir kek olmuş..şahane görünüyor.ellerine sağlık.

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

mmmm şahane olmuş ellerine sağlık canım..kocaman sevgiler..

Nilgün dedi ki...

Ellerine saglik canim Kek harika görünüyor.

Iyi geceler


SEVGILER

Aybike Ceylan dedi ki...

Tek kelime ile harika, ellerine saglik.

Sevgiler ve guzel bir hafta dilegimle.

Sevil Şahin dedi ki...

önce sayfanda keki gördüm hımm enfes dedim asagıda parmak gördüm amanın da oda ne dedim asla yiyeyemem ben balım eminim tadı çok guzeldir ama nasıl yenir :)) kısacası tatlım ellerin dert görmesin sunumların harika olmuş emegine saglık

made in funda dedi ki...

nefis olmuş nefis.iyi ki de boynu bükk kalmamış canım.eline sağlık..

Unknown dedi ki...

canim her zamnakiler gibi havuclu kekinde cok nefis olmus uzansam alacakmisim gibi duruyor:)
ellerine saglik.
kucak dolusu sevgiler.

Selma Alkan dedi ki...

simdiye kadar hic havuclu kek denemedim seninki guzel gorunuyor ablacim ellerine saglik..senin tarifini insallah denerim bir gun..guzel neseliii bir hafta gecirmen dileyiyle optmm

Pembelinin Mutfağı dedi ki...

İyi tatiller diliyorum, havuçlu kek nefis görünüyor ellerine sağlık.

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Canım ellerine sağlık kek harika görünüyor
ben parmak kurabiyelere tek kelime ile bayıldımmm
sevgiyle kal

Adsız dedi ki...

ellerine saglik canim hayirli günler diliyorum öpüldün caniminici
www.karabiberinmutfagi.blogcu.com

Damak Tadı dedi ki...

Çok nefis görünüyor,ellerine sağlık..


Sevgiler..

Adsız dedi ki...

selam,
Kek muhteşem duruyor ve parmak kurabiyeler de nasıl yerim ben bunu dedirtecek. Sanki gerçekten parmak ısırır gibi hissedecek insan :)

pasta caddesi dedi ki...

canım ellerine sağlık çok güzel görünüyor.

tolunay

Özlem dedi ki...

Merhabalar,
Havuçlu kek nefis olmuş, hem de soslu hiç dayanamam...en sevdiklerim arasında.
Ellerine sağlık, nefis görünüyor,
sevgiler,

Adsız dedi ki...

Merhaba canım.Cbox mesajını aldım, hemen ziyarete geldim. harika bir blog yapmışsın. Parmak kurabiyelerine bayıldım. Görsellik bir numara, tad için hiç yorum yapmaya gerek:))) görünen köy klavuz istemiyor. Resimleri çok güzel çekmişsiniz. Makinanızın markasını öğrenebilirmiyim:)) yine beklerim. Görüşmek üzere hoşçakalın

elma şekeri dedi ki...

Sevgili kiana güzel yorumun icin cok tesekkür ederim..
Fotograf makinam Canon EOS 450D ...

Adsız dedi ki...

çok güzel paylaşımların olduğu bir blog hazırlamışsın , harika canım ellerine ve emeklerine sağlık. bu güzellikleri bizlerle buluşturduğun için.........
mutluluk , huzur dolu bir gün geçirmeni dilerim sevgiler.....

Yorum Gönder

Sende Bir Şeyler Yazmak istemisin?

23 nisan 2009 dan itibaren

elma şekeri ©elmasekerielmasekeri.

elmasekeri desing 2008