Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

02 Haziran, 2008

Tahinli kurabiye

Caniniz helvami cekti yoksa kurabiyemi???Yoksa iki tadi ayni andami hissetmek istersiniz.........Agizda dagilan tadiyla kokusuyla nefis bir kurabiyeyle sizi basbasa birakiyorum..................

Malzemeler:

1 su bardagi siviyag
1 su bardagi pudra sekeri
1 su bardağı tahin
1 cay bardağı findik(robotta cekilmis)

1 paket kabartma tozu

1 paket vanilya

Aldığı kadar un

Yapılışı:

Tüm malzemeyi iyice yoğurun. Ceviz büyüklüğünde hamurları elinizle yuvarlayıp firin tepsisine dizin.180 derecli firinda üzerleri hafif pembelesene kadar pişirin.Afiyet olsun...

29 Comentários:

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Hımmm tahinli kurabiyeler harika görünüyor bayıldım...ellerine sağlık canım...güzel bir hafta dilerim...

Nilgün dedi ki...

Ellerine saglik canim nefis olmus..
Hele böyle iki tadi bi arada bulabilmek ayri bir lezzet..

SEVGILER

banu kırmızıgül dedi ki...

canım çok lezzetli görunuyor ellerine sağlık bende bir ara yaptım. sevgilermle

Unknown dedi ki...

canımmm mis gibi tahin kokusu burnuma geldi her zaman ki gibi enfes görünüyor ellerine sağlık öptüm canım

made in funda dedi ki...

canım nefis olmuş.ben de yapıyorum canım nefis bir tad.eline sağlık.harikalar..

Adsız dedi ki...

elma şekerim nefis olmuş kurabiyeler.hemde tahinli bende her tada tahini yakıştırıyorum.
birde çatlamışlar nuray uzansın yesin diye:)))

karakazan dedi ki...

Canim öyle bir anlatmisin ki kurabiyemi yoksa helvami? karar veremedim,ben bir tane alayim bir tadina bakayim:)Eline saglik süper görünüyor.sevgilerimle,serap.

Unknown dedi ki...

selam hayırlı geceler canım benim ben zaten tahinli olan herşeye bayılırım görüntüme bakınca inkar etmiyor zaten:)))
ellerine sağlık şahane görünüyor sevgilerle kal

Adsız dedi ki...

Severek tükettiğim Tahinli Kurabiyenize, her türlü methiyeyi satır satır dizebilirim. Bu kurabiye hak eder, ellerinize sağlık.

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Canım ellerine sağlık, bütün malzeme evde mevcut, akşama yapayım ben de hazır kara kara düşünüyorken çayın yanına ne yapsam diye..

elifin tarifleri dedi ki...

Daha önce de tarifini görmüş ve yapmaya niyetlenmiştim. Şimdi seninkilerin nefis görüntüsünden sonra beklemekle hata ettiğimi anladım :)) Ellerine sağlık...

sevgi dedi ki...

Çok güzel olmuş kurabiyeler.Ben de çok seviyorum bu kurabiyeleri.Ellerine sağlık.

Tijen dedi ki...

inan benim mini kek bu kurabiyelerden daha zor değil. kaşıkla koyuyorsun işte kaba. çok şıklar bunlar ama, olsa ben de yerdim doğrusu!

ev perisi;) dedi ki...

Lezzetli bir o kadarda bomba bir kurabiye ellerine sağlık...

muhabbetle...

HUYSUZBALIK dedi ki...

Tahine ve tahinli herşeye bayılan biri olarak bu kurabiyeyi hala nasıl yapamadım kendime kızıyorum.Diyetim bitsin kendime yapacağım bu kurabiyeleri. Tahin diyince bir de Çengelköyde Seval pastanesinin tahinli dondurmasını çekti canım. Denemenizi öneririm.

pelince dedi ki...

Kurabiyenin şekli o kadar güzelki bayıldım,ellerine sağlık...
Sevgiler..

Adsız dedi ki...

Bu tariften bende yaptım. Çok beğendim. Kızımın doğum günü menüsüne senin çin salatanı yaptım. Çok beğenildi. beklerim.

Begüm dedi ki...

Harika görünüyor bu kurabiye canim. Ellerine saglik.

Özlem Avcı-mutfaktayimm dedi ki...

Mmmmmmmmmmm nefis görünüyor kurbişler ellerine sağlık hayatım elimi uzatsam alacakmışım gibi geldi :)

Sevgiler...

Adsız dedi ki...

canım nefis olmuş, ellerine sağlık, ye beni diyor.... hoşçakal...

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Canımm
o gzüel anlatımınla hayal ettim. ve tadını çok beğendim.Ellerine sağlık
sevgiyle kal

NİLÜFER dedi ki...

Ellerine sağlık canım nefis görünüyor

Adsız dedi ki...

nefis görünüyor bunlarr

ellerine sağlık
sevgiler

peynir hösmelimi dedi ki...

Canim elma sekerim benim.eline saglik.Cok güzel görünüyor kurabislerin.Canim beni yorumlarinla yalniz birakmadigin icin tesekürler arkadasim.
öpüyorum canim,iyi geceler.

Adsız dedi ki...

selammm..valla kurabiye nefis görünüyor...iki harika lezzet bir arada...eline saglık canım...sevgilerimle.

Seçil Durmazer dedi ki...

KURABİYE süper ötesi görünüyoooo.ellerine sağlık cnm

SOFRAM dedi ki...

Kurabiyen pek güzel görünüyor canım, görüntüden ağızda dağıldığı belli oluyor, ellerine sağlık, afiyetler olsun, sevgilerimle...

antepası dedi ki...

Bu kurabiyeyi bir türlü deneyemedim.seninkileri görünce nasıl canım çekti.

Adsız dedi ki...

Himm,çok hos bir kurabiye tarifi ellerine saglik arkadasim,hemen not ettim,nefiiis gorunuyo,sevgiler.

Yorum Gönder

Sende Bir Şeyler Yazmak istemisin?

23 nisan 2009 dan itibaren

elma şekeri ©elmasekerielmasekeri.

elmasekeri desing 2008