Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

09 Ekim, 2007

Firin Sütlac.




Blogumdaki kücük bir sablon degisikligiyle geri döndüm..Bu nefis sütlaci dün iftar icin gelen misafirlerime yaptim.(Sekerpareyle birlikte.) Hala sablonda düzelmesi gereken yerler var onlarinda zamanla olacagindan eminim.Sizlerin fikirleride önemli benim icin iyi-kötü tüm elestirilere acigim duyrulur...;)

Malzemeler.

1 litre süt
1 su bardağından biraz az pirinç
2 su bardağı su
2,5 yemek kaşığı nişasta
1,5 su bardağı şeker

Yapılışı

Pirinci yıkayıp, 2 bardak su ile kısık ateşte piricler kabarincaya kadar pişirin. Soğuk sütü, şekeri ve 1 çay bardağı suda erittiğiniz nişastayı ekleyin. Karıştırarak kaynayana kadar pişirin. Fırına dayanıklı kaselere boşaltıp fırın tepsisinin dibine biraz su koyup, kaseleri tepsiye dizin. 200 derece ısıtılmış fırında üstlerini kızarincaya kadar pisirin. Soguyunca servis yapin..

Afiyet Olsun.

40 Comentários:

ebruakin dedi ki...

Selam canım,
Harika görünüyorlar. Ellerine sağlık.
Sevgiler...

inci dedi ki...

canım elmam,şeker elmam.....ne güzel bir sütlaç yapmışsın....ellerine sağlık şeker....canım şimdiden ramazan bayramını kutluyorum.......seni çok öpüyorum......

NiNo dedi ki...

mmmmmmmmmmmm nefis olmus nefissssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

NiNo dedi ki...

canim nettin o koyuna yazik yawwww :D

serinmavi dedi ki...

Hayırlı ve huzur dolu bir bayram diliyorum canım...Selamlar.....

ayseyaman dedi ki...

Elma şekerim sablonun harika görünüyor fakat renkleri değiştirmen mümkün mü? Sanki sana kırmızı yakışıyor. :)
Ellerine saglik canim
sevgilerle

Ferkay dedi ki...

Yok şablonun çok güzel olmuş.Sütlaç da harika görünüyor.
Ellerine sağlık.Hayırlr bayramlar diliyorm canım.

Leziz Tarifler dedi ki...

Blogunun yeni görüntüsü çok şirin.
Sütlacın da hımmm enfes görünüyor. Sana şeker tadında, sevgiyle dolu, iyi bayramlar diliyorum.

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

SEVDİKLERİNİZLE BİRLİKTE GEÇİRECEĞİNİZ,HAYIRLI BAYRAMLAR DİLERİM

Saliha dedi ki...

BENDE SAYFANA NIYE GIRILMIYOR DIYORDUM:)) BUDA GUZEL OLMUS...BAYRAMIN KUTLU OLSUN...

PAPATYA PRENSES dedi ki...

ama eski şablonun daha güzeldi şeker!yine de sen bilirsin :)
bu fırın sütlacın üstüne bir top dondurmada koyalım mı:))
***
Rabbim bizleri hakiki bayrama eren kullarından eylesin inşallah.
hayırlı ve huzurlu tabiki sağlıklı bayramlar şekercimm

Adsız dedi ki...

SEKERIMMMMMMM BEN SENI BURALARDA DA BULDUM:)))
BAYAGDAN YOKSUN OZLEDIM SENI
UMARIM HERSEY YOLUNDADIR
SUTLACIN COK LEZZETLI GORUNUYOR
ELLERINE SAGLIK BECERIKLI ARKADASIM

IYI BAYRAMLAR DILERIM CANIM
UMARIM HERGUNUN SEKER TADINDA GECER
www.yenitadlar.blogcu.com

Adsız dedi ki...

slm canım..

yeni mekanın hayırlı olsun....
banner falan çok güzel olmuş....

hayırlı bayramlar.....

Selma Alkan dedi ki...

Merhaba elmasekeri ben ozelikle sitene koymus oldugun ust taraftaki resmine bayildim..belki bana soylemek dusmes ama sitenin rengini daha sicak bir renk secemezmisin..yoksa boylede guzel ama belki obir turlu daha mi guzel olur denemek lazim. yoksa sakin yanlis anlama boylede guzel;)..sana ailenle birlikte seker tadinda guzel bir bayram gecirmeni diliyorum..sevgiler..

ebruakin dedi ki...

Canım Elma Şekerim, ne güzel özetlemişsin bayram teleşını. :)
Mesajın için çok teşekkür ederim.

Sana da sevdiklerinle birlikte, hayatın koşuşturmacasını, bir süre için de olsa durdurabileceğin, mutlu, huzurlu bir bayram dilerim canım.
Sevgiler...

Betül dedi ki...

merhabalar hayırlı bayramlar diliyorum sevgiler :)

Adsız dedi ki...

Ellerinize sağlık. Sevdiklerinizle ve ailenizle birlikte iyi bayramlar dilerim. Sevgiler..

banu kırmızıgül dedi ki...

bayramın saglık , huzur ve sevgı ıcınde gecsın. sevgıler..

Adsız dedi ki...

Yanaklarınız öpücükle eskisin,
Mideniz beşbuçuk kilo şekerle dolsun,
Cebinizi bücürler soysun,
Bayramınız kutlu, mutlu olsun
İyi bayramlar diliyorum...

Adsız dedi ki...

Yanaklarınız öpücükle eskisin,
Mideniz beşbuçuk kilo şekerle dolsun,
Cebinizi bücürler soysun,
Bayramınız kutlu, mutlu olsun
İyi bayramlar diliyorum...

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

________________@@ @ ___________
____________@@@__@_@@@@___________
____________@@__@@_____@__________
___________@@@_@__@_____@_________
__________@@@@_____@@___@@@@@@____
_________@@@@@______@@_@______@@__
________@@@@@_______@@________@_@@
________@@@@@_______@_______@_____
________@@@@@@_____@_______@______
_________@@@@@@____@______@_______
__________@@@@@@@@_______@________
__@@@_________@@@@@@@_@@__________
@@@@@@@__________@@_______________
_@@@@@@@_________@________________
__@@@@@@_________@@______________
___@@@___@_______@@_______________
___________@_____@__@_____________
_______@@@@_@___@_________________
_____@@@@@@__@_@@_________________
____@@@@@@@___@@__________________
____@@@@@______@__________________
____@@_________@__________________
_____@_________@__________________
_____________@_@__________________
______________@@__________________
______________@___________________
______________@ __________________
HAYIRLI BAYRAMLAR.

ufukmutfakta dedi ki...

Seninde bayramın kutlu olsun, sevgilerimle....

Minik Kus dedi ki...

Iyi bayramlar :) Ikimiz de firin sutlac tarifi vermisiz ne guzel. Pek guzel gorunuyor, ellerine saglik.

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Selam canim,
Ramazan bayramini kutlar, saglik ve afiyetle daha nice nice bayramlara diyorum.

Selam ve sevgilerimle..

Adsız dedi ki...

Bayramin kutlu olsun canim.

Adsız dedi ki...

canım şablonun çok güzel ..insanın içini okşuyo...anlayacağın harika...öpüyor ve iyi bayramlar dilerim..

Leziz Sofralar dedi ki...

ellerine saglik firin sütlac nefis olmus,seker gibi gecirecegin hayirli bayramlar diliyorum,sevgiler...

Özlem Ceylan dedi ki...

merhaba canim firin sutlac nefis gorunuyor.
Yüreğine damla damla umut, günlerine bin tatlı mutluluk dolsun. Sevdiklerin hep yanında olsun, yüzün ve gülün hiç solmasın. Bayramın kutlu olsun...
sevgiler

minikkusum dedi ki...

MERHABA CANIM
kahvalti hazirladim sizede gonderiyorum.
Umut dolu omlet,haslanmis sevgi,bir dilim tutku,sizi seviyorum receli,cifte kavrulmus dostluk,ve birde yanlizlik demledim.
kac sekerli olsun....?
sevdiklerinizle birlikte nice bayramlara.bayraminiz kutlu olsun
sablonun cok guzel olmus iyi gunlerde kullan canim

zehra dedi ki...

Sevdiklerinle nice bayramlar olsun, sana ve herkese...

Nalan Ünal dedi ki...

Yeni mekanın hayırlı olsun. İyi bayramlar diliyorum.
Sevgiler

Naşide Dönmez dedi ki...

hayırlı bayramlar.....

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Mübarek Ramazan Bayramını sevdiklerinizle beraber sağlıklı ve huzur içinde geçirmenizi dileriz. Bayram tüm insanlığa hayırlı olsun!

dogada.blogspot.ru dedi ki...

hayırlı bayramlar nice sağlık huzur dolu bayramlara erişmeniz dileklerimle sevgiler

IŞILCA TATLAR dedi ki...

Merhaba elma şekerimiz,
Yeni sayfan hayırlı olsun. Ben de senin şeker bayramını geç te olsa kutlarım. Malum bayram ziyaretleri yüzünden ancak bloğuma bakabildim.
Sütlaçlar enfes görünüyor. Ellerine sağlık,
Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Elma şekerim,bana gelmişsin hoşgelmişsin çok sevindim iadei ziyaret yapayım dedim çok beğendim seninde geçmiş bayramın kutlu olsun...

Adsız dedi ki...

Sevgi söze dolarsa dua olur, dua Allah'a ulaşırsa nur olur, aynı yolda birleşen dualarımızın nur'a dönüşüp Rabbimize ulaşması dileği ile Bayramın Kutlu Olsun

NiNo dedi ki...

canim nerlerdesin etkinlige katilmadin iyisin ins opuyorum seni

Pembelinin Mutfağı dedi ki...

Merhaba, sütlaç nefis görünüyor ellerine sağlık.

Ruya dedi ki...

Müthiş gözüküyor....

Yorum Gönder

Sende Bir Şeyler Yazmak istemisin?

23 nisan 2009 dan itibaren

elma şekeri ©elmasekerielmasekeri.

elmasekeri desing 2008