Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

28 Şubat, 2012

Poşet çay Kurabiyesi





Uzun bir aradan sonra elmaşekerinden tekrar Merhaba,verilen ara yillarla ifade edilince yeniden tarif yayinlamanin ne kadar gerekli ve ne kadar basarili olabilecegi yönünde oldukca kararsizdim.Fakat bugün bu tarifi yayinlamaktan vazgecersem asla eski heyecanimin tekrar yerine gelemeyecegini anladim.Umarin hersey eskisi kadar güzel baslar ve eskisi kadar basarili ve güzel dostluklarla gecer.
Kücük hanimin kurabiye yapma istegi üzerine yogrulan kurabiye hamurunun bana kalan kisimdan cikti bu tarif digerleri kalp,cicek böcek vs. seklinde sekillendirildi :)


Poşet çay Kurabiyesi ;

Malzemeler;

1 paket tereyag:(250 gr) oda sicakliginda
250 gr pudra sekeri
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
1 kg un

üzeri icin;
200gr. bitter çikolata

Yapilisi;

Tüm malzemeleri iyice yogurun.Yogrulan hamuru merdana yardimi ile acin,ben yaklasik 1,5-2 cm kalinlikta actim.Daha sonra poset cayi resim deki gibi hamurun üzerine yerlestirip kesin ve kurabiyelere sekil verin

uc kisimlarini resimdeki gibi kücük bir cubukla yada pipetle ip takabilmek icin delik acin.


Hamurun bir kismini dilerseniz Kurabiye kalibiyla sekillendirin yada istediginiz herhangi bir sekilde yapin.Daha önce bu sekilde yapmistim.170 dereceli firinda yavas yavas pisirin.Firindan cikan ve soguttugunuz kurabiyeleri benmari usulu eritilmis cikolataya batirin. Cikolatalarinin donmasi icin yarim saat bekletin. Daha sonra herhangi istediginiz bir iple uc kisimlarindan baglayip ipin diger ucunada istediginiz bir logoyu takip servis yapin.

Afiyet olsun.

25 Comentários:

Adsız dedi ki...

Hos geldiniz yillardir takipcinizim inaninki devamli siteye girip yeni tarif yayinladinizmi diye surekli takipteydim siteniz cok guzel kurabiyelerinizde sizin gibi tatli ve seker gozukuyolar tarflerinizin devamini diliyor ve sizi cok seviyoruz tekrar hosgeldiniz sevgilerle

u.aydin dedi ki...

hosgeldin,seni sensiz takip edenlerdenim.begenerek hem de.iykigeldin,cok da guzel bir tarifle.ellerine saglik,sevgilerle.

Adsız dedi ki...

eline saglik canim hosgeldin

Adsız dedi ki...

eline saglik canim hosgeldin

umutluhayat dedi ki...

hjoşgeldiniz.nfis bir kurabiye olmuş.çok değişik.ellerinize sğlık.sevgiler.

Hülya dedi ki...

Çook sevdim bu fikri...
Sevgiler

KİZHATCE dedi ki...

hoşgeldin arkadaşım:) kurabiyeler çok şirin eline sağlık,sevgiler....

reyhan kokulu mutfağım dedi ki...

çok şirin kurabiyeler olmuş ellerine sağlık...

Mutfak Havlusu dedi ki...

İlk defa gördüm bu kurabiyeyi!
Harikalar eğer kurabiey diye yazmasanız zor çıkarırdım herhalde,gerçekten çok beğendim.ellerinize sağlık çok güzel

DERYA dedi ki...

Canım hoşgeldin çokkk sevindim yorumuna kurbişler süper ellerine sağlık sevgiler.Her zaman beklerim:)))

sarımutfak-hande dedi ki...

çok orjinal bir fikir ellerine sağlık nefis olmuş canım

Asuman la dedi ki...

çok tatlı çok farklı olmuşlar ellerinize sağlık

suezgecmutfakta dedi ki...

Cok güzel görünüyor elinize saglik.

Nuray dedi ki...

kurabiyeleriniz çok hoş görünüyor bende deneyeceğim.ellerinize sağlık.sevgiler..

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Hoşgeldin!! Daha geçen hafta artık dönmeycek galiba demiştim..Çok mutlu oldum.

Bu küçük hanım sanırım yiğenlerinden değil artık senin kızın olsa gerek? Biraz bahset bir dahaki yazında neler yaptığından..

Kurabiyeler çok cici olmuş her zamanki gibi elmaşekeri farklılığı:) Ellerine sağlık..

Güloanne mutfakta dedi ki...

çok espirili ve ilgiç bir kurabiye olmuş.bir alemsiniz ya ellerine sağlık

gelinyolu dedi ki...

çok yaratıcı, harika... paylaşım için teşekkürler :)

http://gelinyolu.blogspot.com

Unknown dedi ki...

bayıldıııııım ne harika bi kurabiye ne özenli görseller^^...benim gibi pastacılık konusuna pek meraklı biri için inanılmaz ilham verici^^....takipçinizim severek...bloğuma da beklerim...sevgileeeer^^

www.valkisworld.blogspot.com

Zuhal'in Müzesi dedi ki...

mutlaka deneyeceğim. şekli çok güzel

Unknown dedi ki...

Merhaba, çok hoş ve eğlenceli bir bloğunuz var. Bundan sonra merakla takip edeceğim.
Görüşmek üzere...

ab-ı hayat dedi ki...

Hoş geldin!
Ben artık umudumu kesmiştim,dönmeyeceğimi düşünüyordum:::))))Umarım uzun yıllar buralarda olursun...
Kurabiyeler harika,denenmek üzere not edildi.

sevgiler...

Adsız dedi ki...

Hele şükür geri döndünüz:))Lütfen arayı açmayın artık.

Unknown dedi ki...

:) çok tatlı acaba dondurucuda bekler mi?

Aysel dedi ki...

Merhaba, Galiba ara vermişsin yazmaya ama yorum yazmadan da geçemezdim. Çok şeker bu kurabiyeler. Ellerine sağlık sevgiler...

Necla Şölen dedi ki...

Merhaba,
bu tarifi yazalı bayağı zaman geçmiş ama ben şimdi blogunuzu keşfettim. Ne güzel tatlar yapmışsınız ellerinize sağlık. poşet kurabiye fikrini çok sevdim, denemek istiyorum.
Blogunuzu takibe aldım bana da beklerim. Sevgilerle...

Yorum Gönder

Sende Bir Şeyler Yazmak istemisin?

23 nisan 2009 dan itibaren

elma şekeri ©elmasekerielmasekeri.

elmasekeri desing 2008