Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

25 Aralık, 2008

Karinca Keki


Teyzecigim bana kek yaparmisin ? cümlesi kulaklarimca duyuldugu anda mutfaktaydim.Son iki gün icinde iki defa yapilip tüketilince blogda yayinlanma hakki kazandi..Icindeki ve üzerindeki cikolatali pasta süsleri sayesinde ismi bu sekilde oldu.........

Malzemeler.
  • 3 yumurta

  • 1 su bardagi yogurt

  • 1 su bardagi siviyag

  • 1 su bardagi toz seker

  • 1 paket kabartma tozu

  • 1 paket vanilya

  • 1 cay bardagi bitter cikolatali pasta süsü
2,5 su bardagi un


üzeri icin;


  • 1 paket vanilyali puding yada kakaolu puding

  • 3 su bardagi süt

  • Pasta süsü

Yapilisi;
Klasik kek yapar gibi tüm malzemeyi cirpin icine cikolatalarida ilave edip yaglanmis kaliba döküp 180 dereceli önceden isitilmis firinda pisirin.Kek iliyinca üzerine 3 su bardagi sütle hazirladiginiz pudingi yayin ve cikolata parcalirindan serpistirin (cikolatalari puding sicakkken serpin erimesi lazim aksi takdirde citir citir agiza gelir).Sogunca servis yapin.Afiyet olsun..

31 Comentários:

zarpandit dedi ki...

süper bir fiikir bence! adınada uygun!

Unknown dedi ki...

Canım banada bu kekten yaparmısın süper ellerine sağlık öptüm...

HÜLYA dedi ki...

valla ben o karıncaları teker teker yeriiiim... çocuk haklı bu karınca yenmez mi hiiç ben olsam bir hafta boyu teyzee kek yaparmısın derdim sana...

böyle teyzeye can kurbann... sevgiler

PAPATYA PRENSES dedi ki...

çok albenili olmuş bu kek veya pasta:)
ellerine sağlık teyzecimmm:))

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık çok şık olmuş

Zehra Gürgen dedi ki...

Ee teyze olunca insan hemen kolları sıvıyor. Karınca keki deyince merak ettim nasıl birşey diye? çok güzel ve hafif görünüyor. Ellerine sağlık

NiNo dedi ki...

ayy yerim o karincalari ben :D

Adsız dedi ki...

Yapılışı kolay gibi ama görüntü on numara! Ellerine sağlık canım.

www.mutfakbocugu.com

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Minikler hala sende anlaşılan :) Kek çok hoş olmuş, ellerine sağlık..

made in funda dedi ki...

YA SEN NE HARİKA BİR TEYZESİN.BEN DE İSTERİM BU KEKTEN BİR DİLİM.SÜPPER..

MUTFAKISTAN dedi ki...

teyzeler anne yarisidir canim,sende bu super keki hazirlamissin afiyet olsun,sevgiler

leyya dedi ki...

adını okuyunca içim karıncalansa da elmaşekeri yapmışsa iyi yapmıştır deyip geldim..yaniii..yanılmamak güzel şey)başlamiyim yine yeğenin oliiim muhabbetine))eline sağlık elmaşekerim.

Adsız dedi ki...

keke de, ismine de bayıldım :)
Ellerine sağlık.
Sevgiler

sevimin sayfasi dedi ki...

coook güzel bir görüntü, nefis...
ellerine saglik canim

EZGi :)) dedi ki...

ismi çok yakışmış canım görüntü süper içim gitti resmen :(( ellerine saglık kocaman sevgiler

Adsız dedi ki...

Bu pastaya küçük büyük kimse hayır demez bence.Ellerinize sağlık.

arzumcum.blogspot.com dedi ki...

her iki kekte nefis olmuş.görünümleri çok hoş.eminim lezzetleride süper.ellerine sağlık canım.yeğenlerinede afiyet bal şeker olsun.

Tatlı Tuzlu Anılarım dedi ki...

Ellerine sağlık gerçekten şık gözüküyor ama ben en çok banner daki kadına bayıldım :) gerçekten yaa bunu işe başlayınca daha da iyi anladım her olayı parmaklarının ucunda döndürmen gerekiyo çalışıyosun ev işlerini yapıyosun yemek yapıyosun ki benim ayrıca birde her hafta 2-3 çeşit tatlı yapma gibi bi huyumda var (şu aralar biraz azalttım ama ) e kitap okumalıyım kaneviçe işliyorum işe geliyorum eşimle ilgileniyorum bi de bebekim olsa kafayı sıyırıcam demekki öyle işte içimi döktüm yaa :)

Adsız dedi ki...

Muhteşem bir görüntü..Ellerine sağlık..sevgimle
www.sehnazmutfakta.blogcu.com

Tijen dedi ki...

Teyzeciğim dendi mi zaten akan sular durmuştur! Maya bana "hağa" diyor ve bayılıyorum bu sözcüğü duymaya.

Adsız dedi ki...

Nefis görünüyor.Ellerine sağlık canım.Sevgiler...

hdidem95 dedi ki...

çok güzel olmuş elinize sağlık sevgiler

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerine saglik, cok guzel olmus.

Guzel bir hafta sonu diliyor, sevgilerimi gonderiyorum.

TuruncuTatlar dedi ki...

süper olmuş canım ellerine sağlık.sevgilerimle..

Aysultan... dedi ki...

eline sağlık canım çok albenili olmuş bu kek
süper teyzesin sen :))
öptüm...

şengül dedi ki...

çok güzel olmuş ellerine sağlık çok güzellll bir fikir pasta yapınca denemk lazım saygılar

şirinem dedi ki...

:))) teyze olunca yiğenler için akan sular duruyor ne güzel ellerinize sağlık görüntü süper tadıda kesinlikle öyledir sevgiyle kalın

Adsız dedi ki...

sağlık ,mutluluk ,neşe dolu bir yıl dilerim....sevgiler...
ayrıca ellerine sağlık...kek nefiss görünüyor..

gülcan dedi ki...

ayyy çok güzel olmuş ellerine sağlık sitene ilk defa uğrudım yaptıklarının hepsini çok beğendim siten bir harika ellerine sağlık canım bende beklerim

esra dedi ki...

kekinizi dün yaptım harika birşey tadıda görüntüsüde süper oldu yiyen herkez özellikle çocuklar çok beyendi

Adsız dedi ki...

süper ya çok lezzetli muazzammm

Yorum Gönder

Sende Bir Şeyler Yazmak istemisin?

23 nisan 2009 dan itibaren

elma şekeri ©elmasekerielmasekeri.

elmasekeri desing 2008