Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

23 Şubat, 2009

Nuraniye


Gecen hafta bana hic gelmiyorsunuz kiriliyorum size diye sitemlenen arkadasimiz Serpil`in evinde misafirdik.Arkadas gurubumuzla beraber keyifli bir gün gecirdik.
Tesekkürler arkadasim....


Nuraniye icin:

malzemeler:
4 Orta Boy Kabak
1 Su Bardağı Pirinc
1 Çay Bardağı Sıvıyağ
1 Demet Taze Soğan
1/2 Demet Dereotu ve Maydanoz
Tuz ve Su
Yoğurt
3-4 Diş Sarmısak
1/2 Çay Bardağı Yağ
1 Tatlı Kaşığı Toz Kırmızıbiber


Yapilisi;
Kabakları temizleyip, rendeleyin, Taze soğanları küçük küçük doğrayın. Maydanozları ve dereotlarını ince ince kıyın.
Taze soğanları sıvıyağ ile kavurun. Üzerine rendelenmiş kabakları ilave edin ve biraz daha kavurun. Daha sonra pirinç ve su ilave edin. Suyunu tamamen çekmeden önce maydanoz ve dereotu da ilave edin. Suyunu çekinceye kadar pişirin. Soğumaya bırakın.
Sarmısaklı yoğurt hazırlayıp, soğuyan karışımı bu yoğurtlu sosa boşaltın. Tuz ilave edip hazırladığınız yağlı sosu da servisten önce gezdirerek üzerine dökün.

27 Comentários:

Adsız dedi ki...

Herşey ne kadar güzel görünüyor.
Hepsi harika.
Ben tiramisuya bayıldım.
Nuraniyenin de görüntüsü harikaymış.
Sevgiler.............

Adsız dedi ki...

ben nuraniyeyi merak ettim deneyecegim .her sey cok guzel gorunuyor.sevgiler nesrin www.lalelimutfaklar.blogcu.com

saniyesultan dedi ki...

yiyenlere afiyet olsun hepsi birbirinden lezzetli görünüyor...

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Arkadaşının ellerine sağlık,herşey enfes görünüyor..

Unknown dedi ki...

Hepsi birbirinden leziz ellerinize sağlık sevgiler...

Adsız dedi ki...

Hepsi birbirinden güzel görünüyor.Nuraniyeyi ilk fırsatta deneyeceğim.Ben de beklerim.Kucak dolusu sevgiler...

GeCe dedi ki...

harika görünüyorlar nuraniyeyi bilmeden benzerini yapıyormuşum ama soğansız bir de öyle deneyiyim elinize sağlık

hanife dedi ki...

hepsi şahane görünüyor afiyet olsun

GELİNCİK MUTFAK dedi ki...

çok güzel bir masa olmuş...arkadaşının ellerine sağlık...afiyet olsun ama kilo olmasın canım....

SMİLENA dedi ki...

nefis bir sofra...

Adsız dedi ki...

Elma şeker'cim az sonra senin tarçınlı çöreklerini deneyeceğim. Sonucu bildiririm. İstediğim sonucu alırsam inşallah yayınlayacağım.

Çooook öptüm canım
Canan

www.mutfakbocugu.com

simayhobievi dedi ki...

bayıldım bu nuraniyeye elinize sağlık canım

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

emeği geçenlerin eline sağlık
çok hoş.
sevgiler..

made in funda dedi ki...

uffffff uffffff ufffff.inanılmaz lezzetler.süper..

Adsız dedi ki...

Hepsi çok güzel tebrik ediyorum...

Etkinliğime buyurun...
37. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
http://porselendemlik.blogcu.com
http://birdemliksohbet.com
http://gelibolu17.blogspot.com/
http://selmahlc.blogcu.com/

tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için
23 SUBAT 2009 - 09 MART 2009 TARİHLERİ ARASINDA
http://sevincceden.blogcu.com/ YANİ BEN YAPACAĞIM.

SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ.
TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.
VE TARİFİNİZE " PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 37.HAFTA " BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.
C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM.
ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN.
EMİNİM BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMINIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.

Adsız dedi ki...

ne şık ne lezzetlerle dolu bir sofra ellerne sağlık arkadaşınızın..

HÜLYA dedi ki...

arkadaşının ellerine sağlık harika bir masa hazırlamış sizlere ...

nuraniyede süper görünüyor..

afiyetler olsun

sevgiler

zarpandit dedi ki...

serin ferah bir tadmış dogrusu :)

TAZE NANE dedi ki...

En koyu mavilikleri avucuna, en içten mutlulukkarı gözlerine, en derin sevgileri kalbine usulca bırakıyorum.
Sevgi sevgiye layık olanındır.
Bu yüzden sizi seviyorum.

bir demet feslegen dedi ki...

Tiramisuyu aliym ben :) nuraniye de ilginçmiş
sevgiler..

Aybike Ceylan dedi ki...

Hersey harikaymis, emegi gecenlerin ellerine saglik.


Guzel bir hafta sonu diliyorum, sevgiler.

Adsız dedi ki...

Düğün sofrası gibi olmuş:)Ellerine sağlık canım.sevgiler..

Yaren dedi ki...

Nuraniye cok lezzetli görünüyor.Yogurtlu lezzetleri severim.görüncede hemen dikkatimi cekti.Ellerinize saglik.

Esra'nın Mutfağı dedi ki...

Aman allahım sanırım çıldırıyorum. Bu ne güzellik. Bir masadaki herşey mi mükemmel görünür....

FİLİZ'CE dedi ki...

ne diyeyim..bunlar birer hazine..

Adsız dedi ki...

hersey mukkemel gorunuyor
arkadasinin ellerine saglik boyle arkadaslar dostlar basina:))

iyi aksamlar mutlu yarinlar dilerim...

www.yenitadlar.blogcu.com

Adsız dedi ki...

canım blogunu gezdim ve bayıldım herşey gerçketn çok harika elleirne emeğine sağlık süpersin maş.

sevilayinaynasi.blogcu.com

Yorum Gönder

Sende Bir Şeyler Yazmak istemisin?

23 nisan 2009 dan itibaren

elma şekeri ©elmasekerielmasekeri.

elmasekeri desing 2008