Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

02 Mart, 2009

Etli,eksili Bal kabagi corbasi

Bu hafta yalniz bir o kadarda düsünce,umut,özlemle gececek...
Kücük bir yüregin emin ellerde sifa arayisi onu bekleyenin umudu onu teselli edecek olanin yoklugunun özlemi benimkisi.......

Zamanin hizla akip gitmesi icin yeni tarifler denemek ve sizlerle paylasmak istedim.Bu yemekte bu baslangicin ilki.....

Malzemeler;

  • 700 gr kusbasi dogranmis et
  • 1 su bardagi haslanmis nohut
  • yarim kg Bal kabagi
  • 1 tane kuru sogan
  • 1 yemek kasigi domates salcasi
  • 2 yemek kasigi tereyag yada margarin
  • nar eksisi yada limon suyu,tuz,karabiber,kuru nane

Yapilisi;
Etleri bir tencereye alip yeteri kadar su ilavesi ile haslayin.Önceden islatilmis ve haslanmis nohutlari,kücük küpler seklinde kabugu soyulup dogramis bal kabaginida ilave edip tuz ve karabiber ilavesi ile tadlandirin.Ayri bir tavada teryaginda yemeklik dogranmis kuru sogan,nane ve salcayi kavurup yemegin icine bu karisimi ve limon suyu yada nar eksini damak zevkinize göre ilave edin.Kabaklar yumusayana kadar pisirip sicak servis yapin.
Afiyet olsun....

20 Comentários:

Adsız dedi ki...

canım çok değişik ve lezzetli olmuş
ellerine sağğlık.
güzel bir hafta geçirmen dileğiylee sevgilerimi bırakıyorum

Adsız dedi ki...

Cok degisik bir corba olmus, ellerine saglik canim.

neslihan erzincan özgür dedi ki...

değişik bir tarif olmuş.ellerine sağlık canım.çok lezizi bir görüntüsü var.sevgileirmle...

GELİNCİK MUTFAK dedi ki...

çok değişik bir tarif...ben hiç denemedim...büyüklerimizden hiç görmedik...siz; blog arkadaşlarım sayesinde değişik şeylerle tanışıyorum...en kısa zamanda denemek dileğyle hoşçakal canım...

Esra'nın Mutfağı dedi ki...

Aman tanrım!
Muhteşem.. Ben balkabağını her halukarda seven biri olarak bu çorbaya bayıldım. Ellerine sağlık. Görüntü de şahaneee..

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık çok değişik bir tarif daha önce hiç duymamıştım.

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım,
Öncelikle;
Yazıdan anladığım kadarı ile bir sağlık sorunu var.
İnşallah önemli bir şey değildir,Rabbim hastanıza acil şifalar versin.
Böyle durumlarda bekleyenin işi de zor,Rabbim dayanma gücü versin.
Bu arada;
Çok ilginç bir çorba tarifi vermişsin.
Bal kabağının çorbada nasıl olabileceğini düşünüyorum, resim bana çok güzel olacağını söylüyor,ellerine sağlık.

simayhobievi dedi ki...

değişik bir lezzet eline sağlık afiyet olsun canım

Adsız dedi ki...

Çok hoş görünen bir tarif olmuş.
Ellerine sağlık.
Sevgiler.

made in funda dedi ki...

nefis ve değişik.ellerine sağlık canım.

boranveben dedi ki...

en sevdiğimiz yemeklerden biridir.ellerinize ve yüreğinize sağlık.

Şehnaz dedi ki...

merhabalar,tarifleriniz çok güzel.bbal kabağı çorbasını merak ettim goğrusu.en kısa zamanda denemek istiyorum.görüşmek üzere.kekcafe.blogspot.com

keskinli dedi ki...

ellerine saglik enfes olmus sevgiler

atesböcegi dedi ki...

öncelikle hasta olan kisiye acil sifalar dilerim.
corba cok degisik ve cok leziz görünüyor. ellerine saglik canim.
Arkadasin Serpil´in ikramlarida cok sahane.
sevgilerimi gönderiyorum

Adsız dedi ki...

Çok farklı bir lezzet olmuş.Ellerine sağlık.Acil şifalar diliyorum.Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Çok ilginç değişik bir çorba. Denemeye değer. Ellerine sağlık...

Safiye dedi ki...

yazının başındaki cümlelere takıldım :) hayrıdır inşallah...sevgiler

Adsız dedi ki...

Degisik bir corba olmus.Güzel olmus. Karinca kekini deniyecektim,ama maalesef ne kadar un koydugnuzu yazmamissiniz . Un miktari ne kadar ?


sibel

elma şekeri dedi ki...

Sibel 2,5 su bardagi un kullandim.

Klasik kek kivaminda olmasi lazim un miktarini ona göre ayarlaya bilirsin.

Adsız dedi ki...

Hepsi birbirinden güzel yiyecekler. Patatesli mantıda hoş görünüyor. Ellerine sağlık olsun.

Yorum Gönder

Sende Bir Şeyler Yazmak istemisin?

23 nisan 2009 dan itibaren

elma şekeri ©elmasekerielmasekeri.

elmasekeri desing 2008