Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

22 Mart, 2009

Aglayan pasta


Bloguma yazi yazmayi aslinda cok özledim.Bunu kendime gizliden gizliye itiraf etsemde,yogunluk bir takim nedenlerden dolayi isteksizlik beni buralardan uzak kalmaya itti.

Yavas yavas isinma turlarina baslamayi ama bir nedenden dolayida "yok bu is artik bitti" diyerek kendimi ve sizleri kandirmamam gerektigi düsünmekteyim.

Umarim hersey Allah´in izniyle kolaylasir ve bende keyif alarak yaptigim bu güzel ortama kaldigim yerden devam ederim.



Agalayan pasta arsivde kalan resimlerden bir tanesi..........

Malzemeler;
4 yumurta
3 cay bardagi seker
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
1 cay bardagi sivi yag
1 cay bardagi su
2 yemek kasigi kakao
3 cay bardagi un

keki islatmak icin;
1 yada 1,5 su bardagi süt

Kremasi icin;
1 paket krem santi
1 su bardagi süt

Sos icin;
2 su bardagi süt
1 paket vanilya
3 yemek kasigi kakao
4 yemek kasigi toz seker
1 kasik un

Yapilisi;
Kek malzemeleri iyice cirpin ve yaglanmis dikdörtgen borcama yayin.180 dereceli önceden isitilmis firinda 30 dakika pisirin.Firindan cikarttiginiz kekinizi sogumaya birakin.Sogumaya yakin bir iliklikta iken üzerine 1 su bardagi sütü gezdirin.Diger taraftan kremsantiyi 1 su bardagi süt ile hazirlayin.Iyice sogumus kekinizin üzerine düzgünce yayin.Bir kücük tencerede süt,vanilya,kakao,seker ve unu (sos malzemelerini)karistirarak pisirin,iliyinca kremsantinin üzerine düzgünce sosu yayin.Pastanizi iyice dinlendirdikten sonra servis yapin.
Ben genelde 5-6 saat yada bir gece öncesinden hazirliyorum bu pastayi.Bu sekilde yapinca tüm malzeme birbiriyle iyice özdeslesiyor ve tadi daha güzel oluyor.
Afiyet olsun...

51 Comentários:

Unknown dedi ki...

Canım özletme kendini pasta enfes ellerine sağlık sevgiler...

SARI PAPATYALAR dedi ki...

ellerine sağlık şekercim pastan harika inşallah yeniden eski heyecanına kavuşursun sanırım dönem dönem hepimizde oluyor böyle şeyler işlerin üst üste gelmesi en büyük sebep tez zamanda atlatman dileğiyle sevgiler

Adsız dedi ki...

ağlayan pastayı bizde çok severek yeriz çok güzel yapmışsın canım ellerine sağlık hoşcakal

PAPATYA PRENSES dedi ki...

herşeyin hayırlısı olsun..
pastalar ağlamasın=)
ellerine sağlık..

aslı varmış, aslı yokmuş dedi ki...

Çok güzel paylaşımların var terketmek te ne demek.Ara versende arada sırada uğrarsın yine ama hepten gitme bence.Bir yerde deşarz noktamız burası bizlerin.Pastan çok güzel ellerine sağlık.Sevgiler...

Karen Hanim dedi ki...

Ağızım sulandı!

MUTFAKISTAN dedi ki...

canim insallah hersey istedigin gibi olur.Guzel tariflerini paylasirsin bizlerle
Pasta super gorunuyor ellerine saglik....sevgiler

made in funda dedi ki...

mmm eline sağlık canım.nefffis nefis...

Adsız dedi ki...

Ellerine sağlık canım.En kısa zamanda eski şevkine kavuşman dileğiyle...

Adsız dedi ki...

pasta cok guzel ellerine saglik. cok begenerek takip ettigim sitelerden biri lutfen bizi bu guzel tariflerden yoksun birakmayin. zaman zaman yasadigimiz durumlardandir ins. atlatirsiniz nesrin www.lalelimutfaklar.blogcu.com

dogada.blogspot.ru dedi ki...

ellerine sağlık canım aslında yiyenlerin yüzünü güldüren bir pasta çok lezzetli çünkü kucak dolusu sevgiler

PINAR dedi ki...

en sevdiğim pastalardandır,ellerine sağlık çok güzel görünüyor.

hdidem95 dedi ki...

yok öyle yarıda bırakmak daha ne güzel tariflerle birlikte olacağız inşallah hele bu ağlayan kekin görüntüsü mmmm ellerine sağlık canım sevgiler

sihirlirloklava dedi ki...

bloğunda herşey vazgeçilmeyecek kadar güzel...bence çok uzaklara gitme...pasta gibi herkesi de ağlatırsın sonra:))ellerine sağlık.sevgiler

Öznur dedi ki...

Merhabalar,
Bloğumu ziyaret ettiğiniz ve güzel yorumunuz için teşekkür ederim. Blog aleminden bir arkadaş daha edindiğime sevindi. Bazen bende sizin gibi düşünüyorum ama güneş bulutların altından yüzünü çıkarıp havalar biraz ısındımı emin olun herşey değişiyo. Güneşli havalar bana hep iyi gelirde:) Sizde inşallah bir an önce toparlanırsınızda yeni teriflerde sık sık görüşürüz. Bu arada ağlayan pastanız nefis gözüküyor birdilim aldım haberiniz ola. İi günler...

eldivenlerim dedi ki...

harika bir şey bu;) enfes gözüküyor, ellerine sağlık arkadaşım.....
neşeli haftalar.....

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

Sevgili elma şekerim :
zaman zaman bu tip duygu ve düşüncelerin girdabına hepimiz girmekteyiz, bende kesinlikle yansıtmıyorum dostlara bu yönümü.
geçecektir mutlaka, bazen gri bulutlar dolaşır durur üzerimizde, lakin güneş daima bulutun arkasındadır.
Bu çok renkli, ve leziz sayfayı,
helede bizleri sakın öksüz bırakmayın :)))
ÇOK ÜZÜLÜRÜZ...... HA GAYRET :)
ÇOK SEVGİLER..

Adsız dedi ki...

bende ziyaretinizi özlemişim elma şekeri:)pastanız enfes görünüyor,ellerinize sağlık...yine beklerim,sevgiler:)

Adsız dedi ki...

hoşgeldiniz,nerelerdeydiniz bende sizin tarif ve yorumlarınızı özlemiştim.Ağlayan kek harika olmuş ellerinize emeğinize sağlık...
sevgiyle kalın,

www.meltemmutfakta.com

Unknown dedi ki...

HARİKA GÖRÜNÜYOR BİZİ VE BLOĞUNU BIRAKMA...
BİZİ BU GÜZEL LEZZETLERDEN MAHRUM BIRAKMAYA HAKKIN YOK ...
AĞLAYAN PASTAN HARİKA GÖRÜNÜYOR ELLERİNE SAĞLIK...

Disalce dedi ki...

canım ellerine sağlık...

çok sevdiğim bir pastadır...

ben ne zaman bloğa ara versem başına oturmakta zorlanıyorum....

oturuncada bırakamıyorum...

öptüm seni...

Selma Alkan dedi ki...

Merhaba ablacim, siteni yenilemissin cok guzel olmus.Banneride kendinmi yaptin?? cok hos olmus..Ellerine saglik ben tatlinin her turlusunu severim..Umarim bize herzaman guzel tariflerini paylasmaya devam edersin..Sevgiler..

Adsız dedi ki...

Bazı günler benimde canım hiç bir şey yazmak istemiyor. Ama güzel bir yorum yada sitemle ilgili bir haber beni motive etmeye yetiyor. Bu güzel pasta da bence devam etmen gerektiğini haykırıyor, sevgiler.

sila´dan lezzetler dedi ki...

Öncelikle sitemi ziyaretin ve yorumun icin tesekkür ederim.
Siteni ilk kez ziyaret ediyorum ve gercekten süper.Bundan böyle takip
ettiklerim arasinda olacak.Aglayan
pasta harika görünüyor.Ellerine saglik diyorum.Yeni tariflerde
görüsmek üzere
sevgiler...

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Ağlayan pasta çok enfes görünüyor!
Siteniz de çok çok güzel! En kısa zamanda linklerime ekleyeceğim!
Sıcacık sevgiler!

Adsız dedi ki...

Canim pastan nefis ellerine saglik.
SEVGİLER.

Baharcicegi dedi ki...

kek asilnda cok neseli renkli görünüyor neden aglayan pasta koymuslarki ismini,enfes olmus eline saglik canim

atesböcegi dedi ki...

pastan enfes olmus canim.
Hem öyle kacip kaybolmak yok ona göre. Arada bir tatile cikabilirsin ama tamamen kopma. Bu blog dünyasi biraz tabi zaman ve emek istiyor, ama karsiliginda müthis enerji veriyor bu yogun gecen hayatta. sevgiler canim.

Adsız dedi ki...

Merhaba canim. ziyaretine geldim. Sevgilerimi birakiyorum. Harika gorunuyor bunlar. Ellerine saglik.

Gunes ile LEZZETLI TATLAR ZAMANI dedi ki...

eline sağlık canım :)

akasyakokusu dedi ki...

Sevgili elmaşekeri bende seni özlemişim..
Ne iyi ettinde geldin hoşgeldin..
ellerine sağlık...pasta ağlamasın kıyamam hemen payımı alırım..tşkler..

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Kreması, kıvamı tam yerinde gözüküyor... Ellerinize sağlık sevgiler...

Esradan dedi ki...

ziyaretin ve güzel yorumun için teşekküre geldim,umarım daha sık görüşürüz,sevgiler

Adsız dedi ki...

Hımmm nefis bir görüntü ellerine sağlık canım...

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Özletmiştin kendini :)) hoşgeldin canım. Ellerine sağlık.

Sevgiler...

arzumcum.blogspot.com dedi ki...

bizde seni özledik canım.o nefis tariflerinden bizleri mahrum bırakma.
çok sevdiğim bir pastadır.nefis görünüyor.ellerine sağlık.herşey gönlünce olsun.sevgiler.

Adsız dedi ki...

Elma şekerim, anlattığın ruh halini hepimiz yaşıyoruz zaman zaman..Bazen herşeye karşı isteksiz olabiliyor insan ama hepsi gelip geçici..Sonuçta herşey bir şekilde yoluna giriyor..Ben bloguma yazdıkça, yorumlar alıp cevapladıkça, siteler arasında gezindikçe moral buluyorum, cidden işe yarıyor.
Pastan çok güzel gözüküyor canım, çok severim ben bu pastayı.
Ellerine sağlık :).
Sevgiler, öpücükler;)..
aslı

Adsız dedi ki...

pardon ama herkese neden aynı yorumu yazıyorsunuz? tariflerinizi ve ...çok özlemiştim falan.ayıp olmuyor mu?

elma şekeri dedi ki...

Bence ayip olmuyor galiba siz yanlis anladiniz.Benim icin tüm blog sahibi arkadaslarim ayni degere sahip ve hepsini gercekten cok özledim.

Birine seni az ,birine dahada cok diyemeyecek kadar hepsi benim gözümde en degerli insanlar.

Galiba siz benim pesimdesinizki sIki takpicimsinizki yazdigim her yorumu bile bilebiliyorsunuz..

Dilediginiz elestiriyi yapmakta özgürsünüz,elestiri almak bile benim icin cok önemli...

Sevgilerimle yinede yorumuza cok tesekkür ederim....

Lezzet Gemisi dedi ki...

bu pastayı kesin sen ağlatmışsındır. bizler gibi onu da özletmişsin belli ki. :)))) kıyamam ben ona, yerimmmm.. :) ellerine sağlık canım. umarım herşey yoluna girer ve bizleri bu güzel tariflerinden mahrum bırakmak zorunda kalmazsın. kocaman sevgilerimle.....

Adsız dedi ki...

bu kadar güzel şeyler yapmak ve bu kadar övgüyü hak etmek kolay olmasa gerek..inşallah gücünüzü toparlarsınız ve güzelliklerinizi bizimle paylaşmaya devam edersiniz..sevgiler..sevilay

Hatice dedi ki...

elmaşekerim keyifle takip ettiğim bir blogun var, arayı fazla açma, o güzel tariflerini fırsat buldukça bekliyoruz...
sevgiler...

Adsız dedi ki...

pek güzel bir pasta...ellerine saglık canım.herşey gönlünce olsun.sevgilerimle.

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

ellerine sağlık cnm.senden benim gibi biraz ara ihtiyarcı duymuşsun ama dinlen ama bizi güzel tariflerinden mahrum etme lütfen.öptüm

Mutfak Havlusu dedi ki...

bazen istenildiği gibi gitmiyor haklısın çok çok iyi anlıyorum!
inşAllah dediğin gibi olur..

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

Canım ozletme kendını ara verınce bıraz oyle oluyor.Bızı kendınden mahrum bırakma.Pastanda cok nefıs olmuş.Ellerıne saglık.Sevgıler.

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Elmasekercim,
yok birakma sen bizi, bak güzel tariflerinden mahrum olmak istemeyiz, öyle arada sirada bana da oluyor, yazamiyor insan bir türlü bilirim bende.

Dogumumdan dolayi güzel ve icten dileklerin icinde ayrica cok tesekkür ederim canim.

Su meshur pastadan sende yapmissin, bende mutlaka bir gün denemek istiyorum, ellerine saglik diyorum.

Selamlar ve öptüm..

FİLİZ'CE dedi ki...

çok severimm.enfes gözüküyor..ellerine sağlık..sevgiler..

üç böcek bir çiçek dedi ki...

cnmm ellerine sağlık harika tarifler okadar işim varkii usta dolu ev bu yorgunluklara bir dilim olsada yesemm öptüm cnmm sevgiler

dilek deryasi dedi ki...

pasta nefis görunuyor renk uyumu ise sahane ellerine saglik.

TAZE NANE dedi ki...

10 gündür internet kesintilerimle uğraşıyorum.
Çok şükür bugün düzeldi.
Pasta harika......
Ellerine sağlık canım.
Sevgiler.
Bakıyım daha neler eklemişsin.

Yorum Gönder

Sende Bir Şeyler Yazmak istemisin?

23 nisan 2009 dan itibaren

elma şekeri ©elmasekerielmasekeri.

elmasekeri desing 2008