Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

04 Kasım, 2008

findikli örgü

Findik ve hashasli örgü cörek.
Tadi kek,cörek,kurabiye karisimi bir hamurisi.Özellikle kahve ile nefis gidiyor..

Malzemeler:

  • 400 gr un
  • 25 gr maya
  • 125 gr süt
  • 60 gr tereyag
  • 40 gr seker
  • 1 yumurta
ici icin;
  • 100 gr findik(robottan gecirilmis)
  • 50 gr seker
  • 40 gr galeta unu
  • 124 ml süt
  • bir tutam tarcin
Yapilsi.
Hamur malzemelerini iyice kulakmemesi kivamannda yogurun.20 dakika mayalandirin.Ayri bir kapta ic malzemesini karitsitip iyice harmanlayin.Mayalanmis hamuru 30+40 cm ölcülerinde dikdörtgen acin ic malzemesini üzerine yayin ve rulo yapin.Ruloyu tam ortasindan bastan sona kesin.Elde ettiginiz iki hamuru bir birbirine örgü gibi sarin.Yaglanmis tepsiye koyup 190 dereceli firinda 30-40 dakika pisitin.Firindan cikip iliyinca bol pudrasekeri serpip keserek servis yapin..

Not:ben bu ölcülerin iki katini yaparak birde hashaslisini yaptim.Hashaslisinida yapmak isterseniz sadece findik yerine hashas kullanin.

43 Comentários:

simayhobievi dedi ki...

görüntüsüne bayıldım tadıda eminim mükemmeldir eline sağlık yalnız bir şeye takıldım ölçüler gramaj işi olunca neyi ne kadar koyabileceğimi ayarlamada güçlük çekiyorum bardak kaşık ölçüsü olmayınca sevgiler

Adsız dedi ki...

Offf nasıl güzellll .Acilen denemem lazımm :) Eline sağlık:)

made in funda dedi ki...

canım senin bu hamurişlerine .nefis şeyler yapıyorsun,bayılıyorum.eline sağlık.çok değişik,çok lezzetli belli.

NİLÜFER dedi ki...

SÜPER OLMUŞ CANIM ELİNE SAĞLIK

Adsız dedi ki...

bu tarifi denemiştim çok nefiss

ellerine sağlık
sevgilerr

HÜLYA dedi ki...

görüntü süper. tadını düşünemiyorum bile ellerine sağlık canım .. sevgiler

PAPATYA PRENSES dedi ki...

enfes ve çok şık olmuş. ellerine sağlık canım.
sevgilerrr

egeli dedi ki...

ŞEKERCİM,BU ÇOK SÜPER DEĞİŞİK Bİ ŞEY OLMUŞ YAAA BAYILDIM,ELLERİNE SAĞLIK CANIM.

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Ohhh sahane her zaman ki gibi...ellerine saglik canim...

Sevgiler

leyya dedi ki...

bir elmaşekeri klasiği olmuş her zamanki gibi..tebrikler

sukran dedi ki...

sevgili elma şekeri,tariflerin çok güzel ve orijinal,çok beğeniyorum.ilk fırsatta oğlumla deneyeceğiz.eline-emeğine sağlık..

Unknown dedi ki...

elma şekeri farklı ve lezzetli tarif aradığım zaman ilk önce ziyaret etiklerimdensin eline sağlık canım sevgiler

rümeysaninrüyasi dedi ki...

günaydın canım yüzünden gülücük bedeninden sağlık kalbinden sevgi cebinden paran yanından dostların eksik olmasın sevgiler

Adsız dedi ki...

SELAM CANIM.GÖRÜNTÜ ÇOK ŞIK.TADINADA HİÇ ŞÜPHEM YOK BİR NUMARADIR...ELİNE SAGLIK.SEVGİLER.
HTTP://HUNERLİELLER.NET

Unknown dedi ki...

Canımmmmmm muhteşem ellerine sağlık hemen deniycem inşallah,kocaman sevgiler,öptüm...

Adsız dedi ki...

Ne hoş bir görüntü olmuş bunlar. Resmen ye beni diye bağırıyorlar :)
Ellerine sağlık canım

Adsız dedi ki...

Aaaa ne kadar ilginç ya..

Ya farklı görüntüdeki şeylere bayılıyorum..

Bunu da yapmam lazım..Ellerinize sağlık..

Adsız dedi ki...

nefıs gorunuyor mutlaka denıyecegım ellerıne saglık sevgıler..

Adsız dedi ki...

ellerine saglik sekerim
harika ve goz doyurucu bir goruntu
size afiyet olsun...

www.yenitadlar.blogcu.com

zarpandit dedi ki...

galiba senden hep boyle farklı muthiş tarifler gelicek biz blogu kapatsakmı yahu :))) maşallah tek basına yetersin sen arkadasım enfes ya..
elciklerinden operim..

Adsız dedi ki...

harikasın canım herzamanki gibi tariflerin harika hepsini not ediyorum haberin olsun iyi akşamlar canım

Unknown dedi ki...

selam canım
bunuda yaptım elmaşekerim hemde çok güzel oldu yarın tekrar yapıcam kısmetse arkadaşıma götürücem sadece iç malzemede değişikliğe gittim biraz o kadar nefis bir lezzeti var tarif için teşekkürler canım sağlıkla kal

Hansa dedi ki...

ne kadar şık duruyor...
Aşağıdaki örgü ekmekte öyle ...
Elinize sağlık...
Sevgiler...

Disalce dedi ki...

canım ne kadar değişik bir tarif olmuş..ellerine sağlık..bayıldım şekline....

SOFRAM dedi ki...

Canım harika görünüyor, bayıldım, ellerine sağlık, sevgilerimle...

saniyesultan dedi ki...

süper bir görüntüsü var,tadıda eminim güzeldir,ellerine sağlık.

SARI PAPATYALAR dedi ki...

slm.canım gene harika şeyler yapmışsın ellerine sağlık

İLKAY dedi ki...

canım çok beğendim...ilk fırsatta deneyeceğim..ellerine sağlık...DİĞER TARİFLERİN DE ÇOK GÜZELL...

Adsız dedi ki...

Görünüşü çok güzel.
Ellerine sağlık.
Sevgiler.

Adsız dedi ki...

Çok iştah açıcı görünüyor. İnsan tok olsa bile yer bundan. Ellerine sağlık arkadaşım.

Unknown dedi ki...

Ben bir yerde yemiştim ama tarifini bir türlü alamamıştım çok değişik ve güzel gelmişti .Haşhaşlısı özellikle çok değişik bir tad.Seninkinin görüntüsü çok daha güzel olmuş ...Ellerine sağlık.sağlık ve afiyetle

Adsız dedi ki...

merhaba evet cok guzel bende denemistim ama hashas yoktu onda tarcin seker ve ceviz vardi sizinkiside cokguzel olmus ellerinize saglik

Adsız dedi ki...

canım ya bu çöreklerin bademlisini görmüştüm daha önce.görüntüsü süper.bu arada ben de senin tarçınlı çöreklerden yaptım.tarif için sağol tatlım.görüşürz...
yersofrasi.blogcu.com

Selin dedi ki...

Selam canım,
Harika bir görüntü. Eminim tadı da öyledir. Ellerine sağlık. Sevgilerimle...

arzumcum.blogspot.com dedi ki...

ÇOK GÜZEL VE NEFİS TARİFLERİN VAR CANIM.GÖRÜNÜM MUHTEŞEM.LEZZET DESEN HARİKA.ELLERİNE SAĞLIK.

Adsız dedi ki...

Bende bu örgülü pastayı damaktadında gördükten sonra hemen denemiştim.Ordada nasıl örgü yapıldığını ayrıntıları ile göstermişti .Seninkide aynı olmuş,sadece hamuru farklı.Ben bademli denemiştim şahane oluyor tavsiye ederim.Badem pahalı ya orda,herkes bademli yapmaz bu dar boğazda.

Münihten selamlar Serap

Unknown dedi ki...

ellerine sağlık süper olmuş.Ben de aranıza yeni katılanlardanım inşallah bundan sonra sıkça görüşürüz.Kolaylıklar diliyorum

Unknown dedi ki...

ellerine sağlık süper olmuş.Ben de aranıza yeni katılanlardanım inşallah bundan sonra sıkça görüşürüz.Kolaylıklar diliyorum

leyya dedi ki...

elma şekeri diyette mii dinlenmede mii))alıştık biz harikulade tariflere görüntülere söyleyeyim yanii)

Adsız dedi ki...

Ellerine saglik yine harikalar yaratmissin goruntu super ellerine saglik sevgiler ve mutlu haftalar

Adsız dedi ki...

www.mutfakkapisi.blogcu.com

bu tarifi yaptim,cok güzel oldu.. bloguma ekledim,
artik benim favori tariflerimin arasinda yer aliyor :))...
bu güzel tarif icin cok tsk ederiz...

sevgiler

delâl dedi ki...

mayanın cinsi nedir acaba.yaşmaya mı instant mı? çok güzel görünüyorlar.elinize sağlık

Adsız dedi ki...

merhaba,
cok guzel gorunuyor.. ben de denemek ıstıyorum. orguyu dılımleyıp mı fırınlayacagız yoksa pısırdıkten sonra mı dılımlenecek?

tesekkurler,

ebru

Yorum Gönder

Sende Bir Şeyler Yazmak istemisin?

23 nisan 2009 dan itibaren

elma şekeri ©elmasekerielmasekeri.

elmasekeri desing 2008