Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

11 Kasım, 2008

Wokta Soya Soslu Sebze



Yeni blog görünümü ile bir kac günlük ayriliktan sonra tekrar aranizdayim.Degisiklik vakti geldi catti düsüncesi ile yeni bir sablon hazirladim.

Biraz spor takilmak ve sadelik istiyordum ancak o kadar cok fikir ve tasarimlar ortaya ciktiki sonunda bunda karar kildim.

Alisamazsam belki yakin zamanda tekar degistiririm.Fikrinizi beyan ederseniz o yönde degisikliklerede basvurabilirim.


Blog arkadaslarimizin sanirim cogu diyetdeler onlar bu azim icinde iken pasta,börek tarifi yayinlayamazdim..Saglikli bir sebze yemegi ve yeni halimle hosgeldim ben....

32 Comentários:

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Elmaşekeri, sebze çok güzel görünüyor, ellerine sağlık, tarifini merak ettim.. Sayfa düzenin de çok hoş olmuş, uçuk mavi hoşuma gitti benim, arşivden rsatgele tarif seç de güzel fikir.. Güle güle kullan..

Adsız dedi ki...

Merhaba, blogun yeni görüntüsü güzel olmuş. Arada bir aslındadeğişiklik yapmakta fayda var. Wokta Soya Soslu Sebze de iştah açıcı görünüyor, tabi sebzeseverlere daha ziyade.

Selin dedi ki...

Ellerine sağlık canım. Harika görünüyor. Soya sosuna bayılırım. Sevgilerimle...

sarımutfak-hande dedi ki...

harika görünüyor cnm ellerine sağlık

Unknown dedi ki...

Muhteşem bloğun harika olmuş sebze çok leziz ellerine sağlık,sımsıcak sevgiler...

PAPATYA PRENSES dedi ki...

ince düşüncen için sağolasın canım:)
sebzeler de pek leziz görünüyor,ellerine sağlık..

TAZE NANE dedi ki...

Sebzeler harika görünüyor, biraz iştahım kabardı.
Yeni blog sayfan çok güzel olmuş, çok beğendim.
Sevgiler.

sevgi dedi ki...

Ellerine sağlık.Soya soslu sebze güzel görünüyor.Ben eski şablonunu çok beğeniyordum.Bu bana biraz soğuk geldi desem kızarmısın.

neslihan erzincan özgür dedi ki...

şablonun çok güzel olmuş şeker,güle güle kullan,yemek de harika,hazır rejime girmişken:-)))eline sağlık.sevgilerimle...

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Yeni sablonun çok hos ama nedense ben eskisini çok begeniyordum,ama bu da hos,güle güle kullan...soya soslu sebze nefis görünüyor...ellerine saglik...kendine iyi bak

Adsız dedi ki...

yeni gorunum cok guzelolmus ellerinize saglik bende dusunuyordum ama elim varim bir turki kendi sitemin gorunumunu duzenleyemedim vakitsizliktenmi yoksa tembelliktenmi belli deyil.
soya soslu sebznizde guzel goruyor sebzeler cok canli..

simayhobievi dedi ki...

sayfa düzeninizde salatanızda harika görünüyor elinize sağlık

made in funda dedi ki...

yemeğin harika görünüyor bloğunda öyle.bence de hoş olmuş.güle güle kullan..sevgiler.

Yasemin dedi ki...

selam, yeni sablonun guzel olmus renkler hosuma gitti. ancak bi kac noktada solemem gerekenler var. 3 kolon sistemi kullanmissin bu cok hos. ancak ortadaki kolon sanki yazilarla karisio. onu ayirman daha iyi bence. postlarini yayinladigin kolonun biraz daha genis olmasi fotograflarini ve yazilarini daha gusel gosterir diye dusunuyorum. birde sayfanin basligi yani < title > i eksik sanirim. bloglines dan takip ettigim icin orda . seklinde gorunuyor :) ne kadar konustum. hani fikir beyan edin demissin ya tutamadim kendimi.. bu arada sebze olayi bitirmis super gorunuyor, ellerine saglik..

MUTFAKISTAN dedi ki...

eline saglik canim.Sayfan cok guzel olmus elmali sayfada cok guzeldi ,tariflerini begeniyorum takip ediyorum,sevgilerrr

yesildomates dedi ki...

şablonun yine çok şık olmuş..
herzaman değişiklik iyidir..
Wokta Soya Soslu Sebze de çok lezzetli görünüyo..
ellerine sağlık..
sevgiler....

Aymen dedi ki...

sebzeye devam detox zamanı hem. ellerine sağlık

leyya dedi ki...

elmaşekerim bende senin gibi bekleyip alışma hakkımı kullanmak istiyorum))
sebzelere her daim bayılırım.yeşil olsun taştan olsun))

berrin dedi ki...

uzakdoğu usulü yiyecekleri çok seviyorum
soya soslu sebze çok güzel görünüyor
ellerinize sağlık

Tijen dedi ki...

Ne çok oldu wok kullanmayalı. Eskiden pek sık yaptığımı anımsadım birden, afiyet olsun!

serinmavi dedi ki...

Eline sağlık canım,çok güzel görünüyor....yeni stilin çok hoş olmuş,çok beğendim canım....Sevgiler...

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

soya soslu sebze şahane görünüyor sebze delisi olarak bayıldım ellerinize sağlık..kocaman sevgiler

Zehra Gürgen dedi ki...

Sayfa düzeniniz çok güzel,keyif veriyor insana :)

Mutfaknotlari dedi ki...

canımmm günaydın sayfan bence harika olmuş
nerden buldun bu şablonu yaww
sebzede çok nefis ellerine sağlık öptüm canım
sağlıcakla kal

uygarimizlahayat dedi ki...

Canım ellerine sağlık, çok hoş bir sunum olmuş:)))

Hansa dedi ki...

sayfada ...sebzelerde çok şık...
elinize sağlık...

NiNo dedi ki...

hosgeldin kuzum pek guzel olmus yeni goruntun ellerine saglik salatada mis

eldivenlerim dedi ki...

soya sosolu sebze enfes gözüküyor, ellerine sağlık arkadaşım.....yeni şablonun çok tatlı olmuş, güle güle kullan;)

pasta caddesi dedi ki...

yeni şablonun çok hoş olmuş, gerçi ben eskisini de çok beğenmiştim. güle güle yaz canım.

sevgiler,

tolunay

Adsız dedi ki...

canım blogun bu halıyle cok guzel olmus. tarıf harıka ellerıne saglık. sevgıler..

Leyla Poyraz dedi ki...

Canım...Wokta Soya Soslu sebze nefis görünüyor..
ellerine sağlık...

Disalce dedi ki...

canım şablonun çok hoş olmuş...

soya soslu sebzende nefis görünüyor..

ellerine sağlık...

hayırlı cumalar...

Yorum Gönder

Sende Bir Şeyler Yazmak istemisin?

23 nisan 2009 dan itibaren

elma şekeri ©elmasekerielmasekeri.

elmasekeri desing 2008