Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

29 Kasım, 2008

Kolay pogaca

Zor ve kisitli zamanlarda cabucak hazirlanilabilecek hamurislerinden biridir bu tarif.

Malzemeler;
1 su bardagi yogurt
yarim su bardagi sivi yag
125 gr oda sicakliginda margarin yada tereyag
2 yumurta (birinin sarisi üzeri icin ayrilacak)
1 paket kabartma tozu
aldigi kadar un
tuz

üzeri icin;
susam,cörekotu

ic malzemesi icin,
beyaz peynir
maydanoz

Yapilisi;
Bir yumurtanin sarisi haric tüm malzemeyi kulakmemesi kivaminda iyice yogurun.Peynir ve maydanozla bir ic hazirlayin.5 dakika dinlendirdiginiz hamurdan istediginiz ölcüde yuvarlak bezeler yapin(ben mandalina büyüklügünde yaptim).Üzerine hafif bastirip icine peynirli harctan koyup yuvarlak sekilde kapatin.Yaglanmis yada yagli kagit serilmis tepsiye dizin.Üzerine bir bicak yardimi ile arti seklinde keserek isaret yapin.Yumurta sarisi sürüp,susam ve cörekotu serperek önceden isitilmis 200 dereceli firinda üzerleri kizarana kadar pisirin.

Bu ölcüden bir tepsi yaklasik 23 adet cikiyor.

36 Comentários:

akasyakokusu dedi ki...

Hımmm amanın nefis bir poğaça gördüm sankii..:)
Evet evet doğru görmüşüm eline sağlık canım..Bize beş tanesini paket yapıver lütfen:))

dilek deryasi dedi ki...

merhaba
gercekten kolay bir pogaca bende yapmistim daha önce ve cok lezzetli oluyor sekil olarak da cok guzel görunuyor ellerine saglik.

Adsız dedi ki...

Mmmmmmmmmmmm poğaçaların kokusu taaa buralara kadar geldi ellerine sağlık harika.

karmaguzellik.blogcu.com

neseersoy dedi ki...

selam,
ne kadar pratik tarif , şeytan diyor hemen mutfağa git ve yap :-)
ellerine sağlık.
sevgilerimle

Unknown dedi ki...

selam canım ellerine sağlık artık hızına yetişemiyorum maşaallah hepsi harika olmuş epeyce zamandır yapmayı unuttuğum fellah köftesini hatırlattın bana yapayım bari çocuklar çok seviyor neyse bacım haydi sağlıkla kal

PAPATYA PRENSES dedi ki...

kolay bir pogaçaya bile gayet güzel sunum:)
ellerine sağlık canım

leyya dedi ki...

ah elma şekerim caaanım çantam daha bugün ilk görücüye çıktıgında satılıp gitti.acım pek taze(( senin şu enfes poğaçalar acımı bastırır mı bilmem ama açlığımı bastıracağı kesin..ellerine sağlık.bana da kolay gelsin)

Unknown dedi ki...

Canı ellerine sağlık.Poğaçalar nefis kokusu buralara kadar geldi.
Sevgiler

made in funda dedi ki...

nefis canım nefis.ellerine sağlık..

simayhobievi dedi ki...

puğaça olsunda hemde çörek otlu olsun hım mis mis eline sağlık canım

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Pogaçalar nefiiis gorunuyor,ellerine saglik arkadasim:))

NİLÜFER dedi ki...

Nefis bir poğaça olmuş eline sağlık çayla ne iyi giderdi şimdi
Bana da beklerim arkadaşım

sevimin sayfasi dedi ki...

böyle pratik tarifleri cok severim heleki sonunda böyle nefis pogacalar ortaya cikiyorsa
ellerine saglik
mutlaka bende deniyecegim

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

mmmh burdanda nefiss pogaca kokusu geliyor :)) seninde ellerine saglik elmasekerim :)

sicacik sevgilerimle..

NiNo dedi ki...

yirim onu ben dicem emmeeeeeeeeee yiyememmmmmmmmmmm :)))) yememde zaten ne yicem deme ama elmam sekerim zayifliyo ninosh yimecek yimecek :D

Betül İnce dedi ki...

Çok güzel ve lezzetli görünüyor, ellerine sağlık.

Sevgilerimle.

Unknown dedi ki...

Enfes poğaçalar canım ellerine sağlık öptüm...

Şeker Mutfak-Asia Asiye Aksakal dedi ki...

Sevgili elmaşekeri, ne kadar güzel gözüküyor. Ben kahvaltı yapmadım henüz, olsaydı kahvaltıya ilave etseydim ne hoş olurdu :) eline sağlık

EZGi :)) dedi ki...

ellerinize saglık çok lezzetli görünüyor kocaman sevgiler

Adsız dedi ki...

poğacalar enfes gözüküyorlar, ellerine sağlık arkadaşım.....

Adsız dedi ki...

canım nefıs gorunuyor cok guzel seklı var ellerıne saglık sevgıler..

Hansa dedi ki...

Ay süper görüntü lezzetide eminim öyledir de ilk baktığımda zeytinli sandımdı.Ben zeytinli yapabilirmiyim...
Elinize sağlık...
Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Merhaba çok nefis poğaca olmuş, ellerine sağlık. Sevgiler Nesrin

arzumcum.blogspot.com dedi ki...

öncelikle alttaki köftelere bayıldım.nefis görünüyor.poğaçada muhteşem olmuş.çok pratik.ellerine sağlık.sayfanın yeni hali çok hoş.sevgilerrr.

arzumcum.blogspot.com dedi ki...

öncelikle alttaki köftelere bayıldım.nefis görünüyor.poğaçada muhteşem olmuş.çok pratik.ellerine sağlık.sayfanın yeni hali çok hoş.sevgilerrr.

HÜLYA dedi ki...

günaydın şekerim poğaçalar harika görünüyor ellerine sağlık.. svegiler

saniyesultan dedi ki...

iyi haftalar..bende yparım bu poğacalrdan,ellerinize sağlık.çok iştah açıcı gözüküyorlar.

nazardeğmesin07 dedi ki...

Hayata değer bir yaşam, sevmeye değer bir aşk, dostluğa değer bir arkadaşlıktan asla vazgeçme.Ne eksik ne fazlasını ara ve seni üzenle asla uğraşma ! Güzel bir haftaya başlaman dileğiyle. http://nazardeymesin07.blogspot.com

TAZE NANE dedi ki...

Ay ne güzel görünüyor öyle.
Ellerine sağlık.
Sevgiler.

MUTFAKISTAN dedi ki...

cok kolay gorunusu harika olmus
eline saglik canim 1 tane aldim...

Adsız dedi ki...

günaydın canım..Arkadaşım senin el becerin fazla. Bende sık yaparım bu poağaçayı ama seninkilerin görünümü süper..eline sağlık sevgiler..

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Ellerine sağlık


sevgiyle kal

Mutfak Havlusu dedi ki...

çabucak olur çok leziz olur hemde böyle güzle şekillerde verirseniz daha fazl yedirir:)

Adsız dedi ki...

Bu aralar kesinlikle böyle hızlı ve pratik tariflere ihtiyacım var.
Ellerinize sağlık.
Sevgiler

Adsız dedi ki...

Gördüm,bayıldım ve hemen denedim.Yiyenler de bayıldı.Ellerine sağlık:)

Adsız dedi ki...

Gercekten kisitli zamanlarda kurtarici bir hamur isi.Ellerine saglik

Yorum Gönder

Sende Bir Şeyler Yazmak istemisin?

23 nisan 2009 dan itibaren

elma şekeri ©elmasekerielmasekeri.

elmasekeri desing 2008