Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

29 Eylül, 2008

pudingli yufka tatlisi,seker gibi bayramlar

gül baklavasi
Bayrami güzellestiren her ne var ise sizin icin bir olup gelsinler bu bayram kapiniza........
Özlemlerin mutlu bir sonla bitmesi dilegiyle.Bayraminiz Kutlu olsun!.................


Yapimi cok kolay hemde degisik bir tarif ariyorum diyenlere,kesinlikle tavsiye ederim.
Malzemeler:

  • 1 paket hazir baklavalik yufka
  • 6 yumurta
  • 1,5 su bardagi seker
  • 1 su bardagindan bir parmak eksik siviyag
  • 1 su bardagi süt
  • 1 su bardagi sivi krema (250 ml)
  • 1 paket kabartmatozu
  • 1 paket vanilya
  • 1 paket vanilyali hazir puding

Yapillsi:
Yufkalari tek tek elinizle büzerek yaglanmis tepsiye alin.Tüm malzemeleri güzelce cirpin ve yufkalarin üzerine dökün.180 dereceli firinda üstü kizara kadar pisirin..
Afiyet olsun.....

57 Comentários:

SÜRPRİZ MUTFAK dedi ki...

Değişik birşeye benziyor daha önce hiç görmemiştim deneyeceğim çok ilgimi çekti. Eline sağlık

SÜRPRİZ MUTFAK dedi ki...

Değişik birşey daha önce ne gördüm nede duydum bende deneyeceğim en kısa zamanda. Eline sağlık

Adsız dedi ki...

Mutlu bayramlar dilerim canım.. Tarif çok güzel, denenesi türden..eline sağlık..Sevgilerimle..

PAPATYA PRENSES dedi ki...

laz böreği tarzında birşey olmuş galiba.
ellerine sağlık canım. hayırlı ve bereketli bayramlar..

Limonlu Kek dedi ki...

Ramazan Bayramını en içten dileklerimle kutluyorum. Sevdiklerinle daha nice mutlu, huzurlu bayramlara erişirsin umarım, sevgiler...

Adsız dedi ki...

Küskünlerin barıştığı, sevenlerin biraraya geldiği, rahmetle ve şefkatle dolu günlerin en değerlilerinden olan Ramazan Bayramınız kutlu olsun.


fatostuncay.blogcu.com

egeli dedi ki...

ŞEKERÇİM,SÜPER İLGİNÇ Bİ ŞEY BU....BÖREK ZANNETMİŞTİM,ELLERİNE SAĞLIK...BAYRAMINIDA KUTLUYORUM CANIM...SEVGİLER

Unknown dedi ki...

ELMA SEKERİM MUBAREK RAMAZAN BAYRAMINI SEVDIKLERINLE BERABER SAGLIKLI VE HUZUR ICINDE GECIRMENI VE HAYIRLARA VESILE OLMASINI DILERIM.
ALLAH NICE HUZURLU, BEREKETLI BAYRAMLAR NASIP ETSIN.CANIM
TATLIN NEFİS GORUNUYOR ELLERİNE SAGLIK.

hayatkazanbenkepce dedi ki...

Çok değişik bir tarif , ellerine sağlık .İyi bayramlar canım...

Hansa dedi ki...

MUTLU BAYRAMLAR SAĞLIKLAR DİLYORUM...

SARI PAPATYALAR dedi ki...

mevla bizi affede
bayram o bayram ola
cümle günahlar gide
bayram o bayram ola
bayramınız kutlu olsun sevgiler

NESRIN dedi ki...

Mutlu ve huzurlu bir bayram gecirmeniz dilegiyle.Sevgilerimle

Hatice dedi ki...

Değişik bir tatlı olmuş, ellerine sağlık...
Sevdiklerinle birlikte sağlıklı, huzurlu, bayram tadında bir bayram geçirmen dileğiyle...
sevgiler...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

bizim yörelerin tatlısı gizi bişey olsa gerek şekercim.
eline sağlık.
iyi bayramlarr.. svglrrr

Betül İnce dedi ki...

Sevdiklerinle mutlu, neşeli ve sağlıklı bir bayram geçirmeni dilerim.

banu kırmızıgül dedi ki...

canım bayramını kutlar saglıklı huzur ıcınde gecmesını dılerım sevgılermle..

nurdan dedi ki...

bayramınızın mutlu huzurlu geçmesi dileğiyle sevgilertatlı çok güzel olmuş ellerine sağlık

kirazdünyası dedi ki...

sevdiklerinizle beraber şeker tadında bir bayram dilerim...

ayseyaman dedi ki...

Bayramınız kutlu olsun. :)
Sevdiklerinizle birlikte sağlıklı mutlu nice bayramlar...
sevgiler

Adsız dedi ki...

Yüreğine damla damla umut, günlerine bin tatlı mutluluk dolsun. Sevdiklerin hep yanında olsun, gülen yüzün hiç solmasın. Bayramın kutlu olsun...

SMİLENA dedi ki...

nice bayramlara sevdiklerinizle beraber..

Ordanburdanhayattan dedi ki...

sevgili elma şekeri,öncelikle iyi bayramlar.bana bıraktığın mesaja teşekkürler.yufkalı tatlın çok leziz görünüyor.Lazların laz böreğine benzettim ben biraz

Aynur dedi ki...

Bayramlar, insanlar arasındaki karşılıklı sevgi ve saygının perçinlendiği günlerdir. Bayramlar, insanların birbirleriyle olan dargınlıklarını unuttukları, barıştıkları, kardeşçe kucaklaştıkları günlerdir. Bayramlar,milli ve dini duyguların, inançların, örf ve adetlerin uygulanıp sergilendiği, bir toplumda millet olma şuurunun şekillendiği, kuvvetlendiği günlerdir. Hep bir arada, sevgi dolu ve huzurlu nice bayramlar geçirmek dileğiyle, Kurban Bayramınız kutlu olsun!


www.aynurdantarifler.blogspot.com

Mutfak Havlusu dedi ki...

bayramınz bayram ola inşAllah..

Adsız dedi ki...

canım eline sağlık değişik olmuş,

bayramın kutlu olsun, sevenlerin yanında olsun, sevgiler...

Adsız dedi ki...

mutlu huzurlu güzel bayramlar :)
gecenin bu vakti bu blog eziyet ama yahu :( nasıl canı çekiyor insanın :D

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

iyi aksamlar canim,

mutlu bayramlar dilerim ....

sicacik sevgilerimle...

Unknown dedi ki...

MUTLU BAYRAMLAR DİLİYORUM

Beyza dedi ki...

mmm tarif cok güzelmis. Ellerine saglik :)

Iyi bayramlar diliyorum.
Sevgiler

Adsız dedi ki...

Bayramin kutlu olsun canim, tüm sevdiklerinle birlikte nice güzel bayramlar diliyorum.

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Hep bir arada, sevgi dolu ve huzurlu nice bayramlar geçirmek dileğiyle, Ramazan Bayramınız kutlu olsun! Mübarek Ramazan Bayramı tüm ulusumuza kutlu olsun. Allah tüm inananlara nice huzurlu, bereketli bayramlar nasip etsin.

pelince dedi ki...

Ramazan Bayramını en içten dileklerimle kutluyorum..
Sevgilerimle..

muko dedi ki...

ramazan bayramın mübarek olsun
sevgiler..

Adsız dedi ki...

Sevgi söze dolarsa dua olur, dua Allah'a ulaşırsa nur olur, aynı yolda birleşen dualarımızın nur'a dönüşüp Rabbimize ulaşması dileği ile Bayramın Kutlu Olsun

ROSA E OLIVIER dedi ki...

"love is the one who masters all things."

"nice insanlar gördüm, üzerinde elbisesi yok..."

Mawkãnã Rumi...for you...

Baharcicegi dedi ki...

canim seninde bayramini kutlar seker gibi tatli neseli bayramalar dilerim
iyi bayramlar

CAHİDE dedi ki...

Hayırlı bayramlar dilerim canım.Baklava enfes görünüyor ellerine sağlık...

Adsız dedi ki...

Özel insanlar özel günlerde hatırlanır, güzel dilekler güzel insanlara yollanır. Bu özel günde bütün güzellikler senin olsun.
Ramazan bayramın mübarek olsun!

Adsız dedi ki...

Selam canım..teşekkür ederim sorumu yanıtladığın için..bu tatlıda harika görünüyor mide fesatından gidicem valla:))iyi bayramlar sevgiler arkadaşım..

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Sevdiklerinizle geçireceginiz güzel bir bayram dilerim...Hayirli Bayramlar...

ÖPTÜM CANIM

peynir hösmelimi dedi ki...

Bayramin kutlu mutlu olsun.
hersey gönlünce olsun.
Sevgilerle.

Hayatın Ta Kendisi Lokantası dedi ki...

Sevdiklerinizle birlikte mutlu ve huzurlu bayramlar.
Sevgiler

Halenze dedi ki...

canım senin de bayramın mübarek olsun çok öptüm seniii.


canım bu arada tatlıların nefis ötesi ellerine sağlık...

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

Sevdikleriniz ve sevenlerinizle birlikte hayırlı bir bayram geçirmenizi dilerim.

şengül dedi ki...

bayramın kutlu olsun canım
çok teşekkür ederim yorumun için

uygarimizlahayat dedi ki...

Dostluğu, sevgiyi ve geleceği... Aşımızı, ekmeğimizi, soframızı... Hüznümüzü, acımızı, yalnızlığımızı paylaştığımız; birlik ve beraberliğimizi, kardeşlik ve dostluğumuzu en sıcak şekilde hissedeceğimiz mübarek Ramazan Bayramınızı tebrik eder, mutluluklar dilerim.

Cafe Gusto dedi ki...

Ellerine sağlık..İyi bayramlar...

Adsız dedi ki...

Çok değişik hoş bir tarif. Benim hoşuma gitti. Ellerine sağlık. Sevgilerimle.......

www.illedeyemek.com dedi ki...

Ellerinize sağlık harika olmuş ,kimbilir tadıda nasılda nefis olmuştur,sizlere afiyet olsun...

Blogen Ust@ dedi ki...

Sayfayı inceledim, güzellikler var tabii.. Emek güzel şey... Bana da beklerim, biraz gülersin, biraz da enfess bi o kadar inanılmaaz tarif ve bilgilerimden feyz alırsın :).. Valla ben ordayım:)

Blogen Ust@ dedi ki...

herkese yetecek malzemem mevcut. çay isteyene çay, instat cafe isteyene instat cafe... mutlu edyorsunuz beni.. :) saolun varolun...
Blogen Usta- Ultra tariflerin tek tabanca ustası :)

Blogen Ust@ dedi ki...

affiyet bal sugar olsun elma şekeri. İlerleyen safhalarda kahvenin incelikleriyle ilgili yazılarımı takip edersen ufkunu aydınlatırsın ;) Blogen'den söylemesi :)

Begüm dedi ki...

Tatli harika görünüyor. Ellerine saglik.
Seninde gecmis bayramin kutlu olsun.

Adsız dedi ki...

Şeker abam ben geldim he rötarlı oldu biraz ama malum misafir vardı şehirdışından datlılarınd apek güzel olmuş kıss hepsini derlemişin süper :D

dilek dedi ki...

çok değişik daha önce hiç duymamıştım.
fotoğrafta her zamanki gibi çok şık
ellerine sağlık canım

atesböcegi dedi ki...

Tatli cok harika görünüyor. En kisa zamanda bende denemek istiyorum. Cok güzel tarifleriniz var ellerinize saglik. Bende yeni basladim bu blog dünyasina. Cok zevkli birseymis. Yemek tarifleri vermeye baslamistim artik diyet tariflerine cevirdim. Malum onca tatlilari yedikten sonra bu kilolari verme formülleri aramaya basladim. Benimde blogumu ziyaret ederseniz sevinirim.

www.atesbocegim.blogspot.com

Adsız dedi ki...

Sevgili elma şekeri, karışımı her yufkanın arasına mı yayıyoruz? Yoksa yufkaları üst üste dizip en üste mi karışımı boşaltıyoruz. Acilen cevaplarsanız çok sevinirim. Sevgiler. Hülya

Yorum Gönder

Sende Bir Şeyler Yazmak istemisin?

23 nisan 2009 dan itibaren

elma şekeri ©elmasekerielmasekeri.

elmasekeri desing 2008