Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

15 Ekim, 2008

ben sucsuzum hakim bey,parmak sosis



Ben sucsuzum Hakim Bey.

Yaz kizim:











Adı:
elma


Soyadı: şekeri

Suçu: henüz ismi konulmadi


Anayasa agir ceza Mahkemesinin 198470657634859 sayili kanun geregi aldigi karara göre.Davali elmaşekeri kahvalti sofrasinin görünümü bozma ve cocuklari sosisten uzaklastirma sucu ile yargilanmakta ve karari yüce mahkememiz siz halka birakmakta............................................


Karar yorumlarinizda gizli.

66 Comentários:

mutfakcini.blogspot dedi ki...

:) ya çok kötüüüüü.yenirmi şimdi bu sosislerr :) bayıldım süper olmuşlarr yaa:)

saniyesultan dedi ki...

senin resimlerini ilk görünce başka şey sonra bakınca başka şey. Çok hoş vallahi. Süper bir sunum olmuş. Arkadaş ekledim sizi...

elif dedi ki...

HAKKATEN ÇOCUKLAR KORKAR AMA AMA NERDEN AKLINA GELİYO BİLMEM. İLK PARMAK KURABİYEYİ DE SENDE GÖRMÜŞTÜM BEN. BEN CE CEZAN ONLARI TEK BAŞINA OTURUP YEMEN OLUR.. ÇÜNKÜ KİMSE YİYEMEZ HERALDE

derya dedi ki...

Canım harikasın ya güldüm sabah sabah maşallah nasıl yapıyorsun gerçekten parmak gibiler emeğine,ellerine ve yüreğine sağlık,öptüm...

nino dedi ki...

Allah iyiligini versin emi :))

sevgi dedi ki...

Harikasınnn :)))))

OZAY dedi ki...

Aman Allahım parmak yemek nasıl bır duygu?Daha oncede parmak seklınde kurabıyeler gormuştum.Ama parmaklarda pek basarılı olmuş yanı bunuda soylemeden gecemeyceğim.Sevgıler

akasyakokusu dedi ki...

ayyy canım yaa..aman pek güzeller sosisler.bence dava mava almaz benim çocuklar.özellikle en küçüğü sosise ne yaparsan yap yer o..
senin parmak kurabiyeden melekte yapmıştıya şimdi bu sosis versiyonumu oluyor.
eline sağlık bence dava berat etmiştir..:)))

egeli dedi ki...

AYY SÜPER OLMUŞ ,YANİ PARMAKLAR ÜRKÜTÜCÜ ,AMA İYİ FİKİR....CANIM SANA PORTAKAL GETİRİRİZ SEN İÇERDEYKEN...ALLAH KURTARSIN :))

Düşlerimin İNCİSİ dedi ki...

canım ya daha öncede kurabiyesini görmüştüm ama kusura bakma çocuklar haklı gerçekten itici bir görüntü var :((( sevgiler

antepası dedi ki...

Gerçekten insanı sosiste uzaklaştırır bu görüntü:))Sen bu park işine iyi sardın:))

neslihan dedi ki...

oy korktum ben:-))) helboy'un elleri gibi olmuş:-)))afiyet olsun.ellerine sağlık.sevgiler...

gonuldeneledokulenler dedi ki...

ayyy...fikir çok ama çok değişikte...yenmeye gelince....
korkunççç!!!
ya cidden nerenden geldiki bu aklınıza?
amaa...şaka kaldıran dostlara sunmak ta muzifçe olur dimi?

banu gökşin dedi ki...

canım benım cok guzel ya nereden aklına geldı alemsın. ellerıne saglık ıyı yapmıssın ama bence hapısane yolu gorundu :))

Adsız dedi ki...

aaaaaaaaa..süper bişi olmuş..eline saglık canım.:))))sevgiler.
http://hunerlieller.net

meliha dedi ki...

Zaten sosisi pek sevmem şimdi tamamen soğudum.ama oğlum bayılır buna yine çok yaratıcısın hayalgücüne sağlık
sevgiler

SOFRAM dedi ki...

Çok ilginç gerçekten ama çocuklar vazgeçer mi bilmem,benim çok fazla aram yoktur zaten, öptüm güzelim, sevgiler...

SMİLENA dedi ki...

ay çok komikler.bayıldım ama benimkiler bunu görseler heralde artık yemezler.çok orjinal bir şey olmuş.nerden geldi aklınıza tebrik ederim.

rumma dedi ki...

Gerçekten süpriz olur arkadaşlarımız için...deneyebileceğimi sanmıyorum...:)

hdidem95 dedi ki...

valla benimkiler korkmaz anne bide kol yap:))) diye tutturur çok değişik bir sunum ellerine sağlık sevgiler

Huriye dedi ki...

Ay canim senin bu tariflerin resimlerin bitiriyor beni,süpersin...nerden aklina geliyor böyle seyler masallah sana...insani hakikatten sosisten uzaklastiriyor...ama nedense çok hosuma gitti,simdi ben bunu sofrada görseydim napardim bilmem:))süpersin

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

yemeyi bırak çatalı mı bile dokunduramam heralde:)

nurdan dedi ki...

arkadaşım sen ne muzursun öyle, bayıldım harika..daha önce bu şekli kurabiye olarak görmüştüm..
ben sana şahitlik yaparım arkadaşım bunlar kamu yararına bence..sevgilerimle

TAZENANE dedi ki...

İlk önce görünce korktum.
Ama sonra çok hoşuma gitti.
Çok yaşa sen.
Sevgiler.

hayatkazanbenkepce dedi ki...

ENTERESAN OLMUŞ , ELLERİNE SAĞLIK...

sevimin sayfasi dedi ki...

hakim bey bende davaciyim...
güzelim sosislere neler yapmis...

benimyemeklerim dedi ki...

ya önce korktum ilk sayfa karşıma çıkınca kırmızı kırmızı sonrasıda gülümseyerek okuduğumu farkettim.çok farklı olmuş.
sevgilerimle nilgün

simayhobievi dedi ki...

insan düşününce neler buluyor neler enteresan gerçekten hayalin sınırı yok ....

nazardeymesin07 dedi ki...

sosis olunca çok güzel görüntüye gelince içim ürperdi doğrusu iyi geceler güzel bir güne uyanman dileğiyle arkadaşım http://nazardeymesin07.blogspot.com

rümeysaninrüyasi dedi ki...

merhabalar günaydınlar ellerinize sağlık harika olmuş parmaklar bloğunuzda çok güzel iyadei ziyarete geldim herzaman beklerim lnklerime ekliyorum sevgiler

Hansa dedi ki...

Ay ay ay süper bi fikir süper çok tuttum.Sebep olduğu hastalıkları göz önünde bulundurursak sosis çokda sağlıklı bir yiyecek değil hele çocuklarımıza... çocukları sosisten soğutmak için iyi fikir çok sevdim bunu.

Hansa dedi ki...

Şimdi dönüp tekrar inceledimde parmaklar nasıl zarif öyle manikürlü filan.Emek ister valla elinize sağlık.uğraşmışınız baya belli...
sevgiler...

DeSsTiNa / Hayatın Ta Kendisi Lokantası dedi ki...

Ayyy ben bunları yiyemem yaaaa. ama arkadaşlara güzel bir şaka olabilir :) Ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

Merhaba,adresinizi gönlümdentadlar arkadaştan aldım. Gerçekten övdüğü kadar var. Hele sosislere bayıldım. Kızıma sürpriz olarak yapacağım ama ketçapla değil, çiçekler koyarak. Korkutmayayım kızımı. Diğer tariflerinize de zevkle bakacağım.
www.yemekdefterim.blogcu.com
www.akrepburcu58.blogcu.com

HÜLYA dedi ki...

ALLAH İYİYLİĞİNİ VERSİN SENİN..

NERDEN AKLINA GELDİ .... ÇOK ŞEKER OLMUŞLAR HAŞLANMIŞ EL GİBİ... ELELRİNE SAĞLIK

sofraozlemi dedi ki...

sen bunun kurbişlerinide yapmıştın dimi:))seni gidi senii

belgin dedi ki...

NE hoş bir sunum,çocuklar ne der bilmem ama ben bayıldım..Fikir süper ellerine sağlık
Gerçi sosis sevmem ama yenilesi bir fikir, :)))
sevgiler

LeYYa dedi ki...

çok deli bişeyler bunlar)))yenip bittiler mi bari?

peynir hösmelimi dedi ki...

Geregi düsünüldü:
Elma sekerinin bu parmaklari vicdansizca kesip,kurabiye ve sosis olarak türk halkina yutturmasindan ve bunlari evinde bulundurmasindan,birdaha kurabiye ve sosisleri 2 yil 4 ay pisirmemesine karar verilmistir.
Davanin temiz yolu kapalidir.
Dava bitmistir.

Adsız dedi ki...

MERHABA ,SAYFANIZA GİRİNCE İLKÖNCE ŞÖYLE BİR İRKİLDİM FAKAT SOSİS OLDUKLARINI ANLAYINCA RAHATLADIM TABİKİ.GEÇEN YIL KURABİYE LERİNİ DE GÖRMÜŞTÜM AMA SOSİSE DAHA ÇOK YAKIŞMIŞ.ÇOK EĞLENCELİ , ELLERİNİZE SAĞLIK.www.pastaveyemek.blogcu.com

Düğme Bay'la BinbirçeşniHayat dedi ki...

HAY ALLAH CIZIRTINI:)))))))

CEZAN,HEPSINI SEN YE!!!:pppp

Papatya Prenses dedi ki...

oyyy çok komedi bu ya:)
kardeşime yapıcam bundann:)

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Bunlardan yapıp pazar sabahı masaya getirsem, eşimin yüzü nasıl bir şekil alır acaba merak ediyorum :)

zeytintanesi dedi ki...

Mükemmel olmuşlar. Karar olumlu::))

sevca dedi ki...

merhaba cnm. ziyaretin icin cok tesekkur ederim :) blogunu gezdim biraz cok guzel tarifler var ellerine saglik. gene beklerim :)

sevgilerimle sevda

Leyla Poyraz dedi ki...

Aslında suçun yok.. çokta güzel bir fikir olmuş...çocuklarımızı zararlı şeylerden kurtarmanın bir yolu..
ellerine yüreğine sağlık..

yasemin dedi ki...

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
http://porselendemlik.com
http://birdemliksohbet.blogspot.com
http://selmahlc.blogcu.com tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için
20.10.2008 -02,11,2008 TARİHLERİ ARASINDA PORSELENDEMLİK ÇAY SAATİ ‘NİN 28 EV SAHİBESİ OLARAK http://tatlikurabiyem.blogspot.com/ GÖREV YAPACAĞIM
YANİ BEN YAPACAĞIM…
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE
"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ "
BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM ..
C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.

SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM

ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİM
BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE
TARİFLER PAZARTESİNDEN İTİBAREN YAYINLANACAKTIR...
*****************
Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,
Hanımlarla yapılan günlere,
Beş çayına gelen misafirlere,
Her biri birbirinden lezzetli tarifler...
www.tatlikurabiyem.blogspot.com

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Alemsin canım. Tam kesilmiş parmak görüntüsünü yakalamışın.ketçap ta kan efekti vermiş :))Oğluma gösterdim şimdi gülmeye başladı :))

muziplik yapmak istediğin kişiler için iyi fikir. Görünce ne olur merak ettim şimdi :))

Sevgiler...

muko dedi ki...

sunum süper yaaaaaaaaa harikaaaaaa gerçek gibiii,eline sağlık..
sevgileirmle..

www.hayriye73.blogcu dedi ki...

canım ya süper bir fikir olmuş, aklınla binyaşa, belki yatmassın canım çabuk çıkabilirsin, (hehe) bazı sağlığa zararlı olduğu söylentiler var......
sevgiler.....

Pastanı Seç dedi ki...

ay valla çok komik geldi birazda korkutucu
süpeerrrr bayıldım

yukivehobileri dedi ki...

nefis olmuş canım çok beğendim ellerine sağlık sevgilerimle

hilacetarifler dedi ki...

Baki dostluk adına nice dilekler vardır. Ölümün dahi ayrılık sayılmadığı gönüller vardır. Mesafeler araya set çekmişse ne çıkar. Sevgide birleşen yürekler vardır

Sosislerde hani bes kardesi gosterir gibi beni yiyene geliyor der gibi:)

Düşlerimin İNCİSİ dedi ki...

ema şekeri ödülünü almaya bekliyorum seni sayfama sevgiler

derin-vadi.blogspot.com dedi ki...

Upss..bunların afiyetle yenilebileceğini düşünemiyorumm.:)

fulya dedi ki...

karar süper :D

Şeker aplam bnm blogta sana bir paket var gelip alır mısın :)öptm tocaman

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım,
Ne kadar ilginç fikirlerin var.
Üstelik tarif-resim hele yazı tam bir uyum içinde,ellerine sağlık.

ozguluntarifleri dedi ki...

canim yaaaa supersinnn cok degisik geldi kurabiyelerden sonra sosislerrr:))))pazar kahvaltisinda super olur:)))
ellerine saglik

karakazan dedi ki...

Bence karar müebbet:)Bu sosisleri görünce benim kizlar mutfaga bile girmezler korkudan:)

Sevgilerimle,serap.

Esin... dedi ki...

Koptum burda ya sosisler çok komikkkkkkkk :) Ve de korkutucu. Ellerine sağlık bayıldım...

Aysultan... dedi ki...

Hafif ürkütücü olmuş ama ilginç bir fikir sosis severleri sosisten soğutabilir bu sosisler ellerine sağlık...
sosis delisi kardeşim bile ıyyy ne bu böyle dedi gerisi boş..
sevgiler canım

lezzetduragi dedi ki...

ay korktum bir anda bakınca :-)))
ama değişik olmuş ellerine sağlık

çiLekLisüt dedi ki...

:)) çok hoş bi sunum olmuş tebrikler :)

biryudumhobi dedi ki...

yaaa çok korkunç olmuş canım yaa komikte şaşırdım valla görünce ne dim ekline sağlık çok yaratıcı bir fikir:))))))

Adsız dedi ki...

Yazar cok tesekkurler...

Selamlar Melek

Akdeniz Kızı dedi ki...

kokunççç..sadece cadılar bayramında sevimli olabilir....ellerinize sağlık ta sanırım artık yayında değilsiniz...?

Yorum Gönder

Sende Bir Şeyler Yazmak istemisin?

23 nisan 2009 dan itibaren

elma şekeri ©elmasekerielmasekeri.

elmasekeri desing 2008