Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

29 Ekim, 2008

hashasli örgü ekmek,bizi üzmesinler


Bloglarimiz büyük bir haksizla elimizden alininca nasil üzüldügümü en iyi siz anlarsiniz.Baska bir sayfada devam etmek eline kücük bir bavul verilip zorla yerinden yurdundan sürülüp yetim birakilmak gibi geldi.. Meger sizlere ve bu mekana öyle alismisimki.Sizlerin sicakligi yorumlari.Birbirimizi hala tam olarak tanimista olmasak yoklugunuz üzdü beni.

Elmasekeri olarak son halimdi bu resim üzerinden sekerleri akmis erimis sapi koparilip bir kenara atilmis.. Dilegim bir daha bizleri üzmemeleri....

Ve yola devam engelleri hice sayarak ve haksizliklara göz yummayarak.......


Hashasli örgü ekmek
;
2 ekmek icin;
Malzemeler:

  • 1 kg un
  • 2 corba kasigi kuru maya
  • 2 su bardagi ilik süt
  • 1,5 kahve fincani toz seker
  • 3 corba kasigi margarin
  • 1 yumurta
  • 3 corba kasigi hashas tohumu
  • 2 corba kasigi sivi yag
  • tuz
Yapilisi: Mayayi ilik sütle kabartip yogurma kabina alin unun üstüne 1 cay kasigi tuzu,mayayi,sekeri ilave edip karistirin oda sicakligindaki margari ekleyip yogurun.Hashasida ekleyip hamuru top seklinde kapatin.Üzerine siviyag sürüp strec folyoyla kaplayin.30 dakika dinlendirin.Hamuru 6 esit parcaya bölüp,her birini ince uzun seritler halinde sekillendirin.Üc seriti sac örgüsü seklinde sararak ekmekleri hazirlayin.Yaglanmis firin tepsisine yerlestirip 10 dakika daha dinlendirin.Üzerine yumurta sürün.Önceden isitilmis 200 derece ayarli firinda 40 dakika pisirin. Afiyet olsun....
Degisik bir örgü seklinin nasil yapildigi.


38 Comentários:

Adsız dedi ki...

Canim hepimiz uzulduk teker teker eski blogumuza donuyorduk.Bende oyle hilalinmutfagina geri donmustum ki yasagin ortadan kalktigini gordum.Yine de acik kapi biraktilar daha belli degil delil toplana na kadar acik olacakmis.Sonumuzun ne olacagi belli degil.
Hashasli orgu ekmek cok nefis gorunuyor ellerine saglik.

TAZE NANE dedi ki...

Canım şükür kavuşturana ama benim sitem www olmadan açılmıyor ve resimlerim hep kapalı senin sitendede resimleri çarpılı görüyorum. Nedenini biliyormusun.

made in funda dedi ki...

CANIM NEFİS OLMUŞ NEFİİS.ELLERİNE SAĞLIK.AYRICA RESİMDE DUYGULARIMIZI ÇOK İYİ İFADE ETMİŞ TEBRİKLER..

Adsız dedi ki...

Elma şekerim, ne güzel bir fotoğraf bu..

Ellerine sağlık olsun.

Umarım bir daha tekrarlamaz. Çok üzüldük hepimiz...

Sıcacık sevgilerimle..

akasyakokusu dedi ki...

Elma şekerimmm misler gibi kokuya geldimmm..
Nefis görünüyor ekmeğin..
Bende dün zeytinlisini yaptım hemde kaşarlı:)))
Ellerine sağlık canım bir daha ayrılmamak dileğiyle....

Adsız dedi ki...

canım bayramın kutlu olsun cumhuriyetimiz sonsuz olsun...sevgilerimle

www.yenitadlar.blogcu.com

Zehra Gürgen dedi ki...

Evet hepimiz bir garip mahsun olduk. Ben bu akşam farkettim açıldığını bir sevindimki ...bir daha kapanmamasını ümit ediyorum.

sevgiler..

serinmavi dedi ki...

Eline sağlık canım,çok leziz görünüyor......................



Selamlar....


Sevgiler.....

Unknown dedi ki...

Canım elma şekerim sorma hepimiz kahrolduk ama yılmadık ve bloglarımızı geri aldık,yaptıkları hatanın farkına çabuk vardılar başlattığımız imza kampanyası sayesinde neyse çokşükür kavuştuk bir daha ayrılmamak dileğiyle,kocaman öptüm....
Ekmekte süper her zaman ki gibi ellerine sağlık kocaman öptüm...

Unknown dedi ki...

Bloğumda yazmaya başlıyalı çok kısa bir süre olmasına rağmen çok alışmışım.çok üzülmüştüm engellenmesine inşallah bir daha tekrarlanmaz.
ben çok sık ekmek yaparım.ama hashasli hiç denemedim mutlaka deneyeceğim,
ellerine sağlık

HÜLYA dedi ki...

canııım ne gzüel anlatmışsın duygularını hele resim harika oturmuş .. valla insan öyle kötü oluyor ki bunu çok iyi anladım. allah tekrarını yaşatmasın...

ayrıca ekmek harika duruyor elelrine sağlık canım.

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

canım hepimiz aynı duyguları yaşadık üzüldük..inşallah bir daha böyle bir sorunla karşılaşmayız.

haşhaşlı çörek nefis görünüyor..daha sonra tarifini almaya gelirim..

sevgiler

PAPATYA PRENSES dedi ki...

inşallah bir daha olmaz böyle birşeyy:(


ekmek enfes görünüyor,tablo gibi:)
ellerine sağlık canım..

zarpandit dedi ki...

canım aman cok şükür :))

ya senin su kuzucukları yisem yisem yisem :))) çocuklara yapmak isterim böyle bir kurabiye :) harikalar yaaa :))

ayrıca örgusunu yavas yavas acarak bir bardak çayla su haşhaşlı pıtırcıgı yerim ben :)))

Adsız dedi ki...

görüntü süperr.eline sağlık :) Yasağa hepimiz çok üzüldük.İnşallah tekrarlanmaz.

Adsız dedi ki...

Çok şükür tekrar ben ancak bugün dönebildim. Sorunları hallettim.
Sevgiler.

Unknown dedi ki...

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,Hanımlarla yapılan günlere,Beş çayına gelen misafirlere,Her biri birbirinden lezzetli tarifler...

http://porselendemlik.comhttp://birdemliksohbet.comhttp://selmahlc.blogcu.com tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati 29 için 03.11.2008 -16,11,2008 TARİHLERİ ARASINDA PORSELENDEMLİK ÇAY SAATİ ‘NİN 29 EV SAHİBESİ OLARAK http://karabiberinmutfagi.blogspot.com/ OLARAK GÖREV YAPACAĞIM YANİ BEN YAPACAĞIM…

SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
HEP BİRLİKTE ETKİNLİGİMİZE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK VE TARİFİNİZE"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 29" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM ..
C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.
SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİM BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE...
TARİFLER PAZARTESİNDEN İTİBAREN YAYINLANACAKTIR..

leyya dedi ki...

tam yoruma tıkladım ki aşadaki kuzuları gördüm.gidip onlara bakıp geri gelecem))

leyya dedi ki...

sayfana geldigimde yorumlamak bana zor geliyor aslına bakarsan.yani eline sağlık canım,çok güzel olmuşlar demek soğutmuyor içimi))hepsi birer sanat,birer sabır meyvesi,vee marifet ...maşllh maşllh maşllhhhh sana...

Adsız dedi ki...

canım nefıs gorunuyor ellerıne saglık sevgıler..

Unknown dedi ki...

ekmeğin harika olmuş arkadaşım çok nefis görünüyor valla canım çekti seni sobeledim blogcu daki bloğuma bir bak sevgilerle kal hayırlı geceler bacım

Leyla Poyraz dedi ki...

Evet canım hepimiz aynı üzüntüleri, duyguları yaşadık. neyse tekrar birlikteyizi bunada şükür...örgülü ekmeğin misler gibi kokusuda geliyor,ellerine sağlık...

simayhobievi dedi ki...

elinize sağlık sanki fırından yeni çıkmış bir tek dumanı tütmüyor gel tadıma bak diyor sevgiler

pervin dedi ki...

Ekmeğiniz nefis gözüküyor yalnız birşey anlayamadım altı eşit parçaya bölüyorsunuz iki ekmek çıkıyor tamam üçer tanesinden birtane oluyor ama şemadaki bunlara dahil değil dimi beni aydınlatırsanız çok sevinirim sevgiler..

Aysultan... dedi ki...

Tatlı şekerim benim hepimiz üzüldük inşallah bir daha olmaz ve bizlerde birbirimizi iyice tanırız...
ekmek bir harika tam sana yaraşır bir tarif ellerine sağlı:)

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Ekmek nefis görünüyor.Ellerine sağlık

elma şekeri dedi ki...

Sevgili Pervin,semadaki örgü sekli altinda yazdigim gibi degisik bir örgü seklinin nasil yapildigi....

Dedigim gibi üc parcadan 1 ekmek cikiyor.Sadece farklilik arayanlar icindi semadaki örgü sekli..

Yorumunuz icin tesekkür ederim..Tekrar sormak istediginiz bir sey olursa seve seve yardimci olurum...

meleginmarifetleri dedi ki...

Süpeeer mayalı tariflere hiç dayanamam biliyorsunuz.
İlk görünce paskalya çöreği sanmıştım ama bu çörekte nefis ellerine sağlık sevgiler by.

akasyakokusu dedi ki...

ayy canım çayın kurabiyenin lafımı olur..hemencik getirdim sana..
bende tam sen yazarken burdaydım çocuklarla..gündüz yabancı sitenin birinde parmak kurabiye görmüştüm..en küçük oğlanda yanımdaydı dedi illaki göster..bende senin sayfaya getirdim göstermek için..valla yeriz diyorlar parmak ,bacak farketmiyecek galiba:)))
sevgiler sana by..

Unknown dedi ki...

canim hepimiz cok uzulduk inan bir anda tum arkadaslarimi ve emeklerimi kaybetmek bana cok zor geldi:(( o kizginlikla com aldim calisma asamasindayim insallah yakinzamanda tasinirim.
keske tum arkadaslarim com'a tasinsalar orada boyle bir risk olacagini zannetmiyorum,blogerin tekrardan kapanacagini arastirma asamasinda olduklarini soyluyorlarmis.hayirlisi olsun.
canim ekmegin harika olmus senin tariflerinin hepside cok guzel nefiss ellerine saglik .
sevgilerimi birakiyorum.

NiNo dedi ki...

canummmmmmmmmm pek seker pek tatli olmus bu ya ellerine saglik

nazardeğmesin07 dedi ki...

selam birkaç gündür yoktum ziyarete gelemedim nasilsiniz görüşmeyeli kucak dolusu sevgiler... http://nazardeymesin07.blogspot.com

serinmavi dedi ki...

fotoğraf çok güzel çıkmış,nefis görünüyor doğrusu ellerinize sağlık..Selamlar.......

Adsız dedi ki...

Canim bir soben var ugrarmisin bana:)

Aybike Ceylan dedi ki...

Harikasin, ne kadar guzel olmus, ellerine saglik, hazir zannettim, cok ama cok guzel.
Guzel bir hafta diliyor, sevgilerimi gonderiyorum...

yesim`in sofrasi dedi ki...

merhaba sabah sporumu yapmadan önce blogunuza bakmak pek iyi olmadi özellikle de su ekmegin göruntusu bir an önce birseyler yeme istegi uyandirdi :-) resimler ve tarifler cok hos

Adsız dedi ki...

selam ben senay, gercekten super bir site, eger facebook veya twitter varsa eklemek isterim...

nural ALMANYA dedi ki...

Hayirli sabahlar! sayfayi yeni kesfettim.....Hepsi birbirinden güzel,resimler ve anlatim teknigi tam benlik:)Artik herseyi burada bulabiliyorum.Ellerine saglik.ALLAH EMEGINE VE YORUMUNA ZIYAN VERMESIN!!!!!

Yorum Gönder

Sende Bir Şeyler Yazmak istemisin?

23 nisan 2009 dan itibaren

elma şekeri ©elmasekerielmasekeri.

elmasekeri desing 2008