Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

11 Eylül, 2008

Yazböregi

Bu kolay ve pratik tarifi sevgili Hatice`nin (Portakalagaci) sitesinden almistim.Oda vatan gazetesinin, en güzel yaz yemekleri eki'nden almis..
Tadi nefis hafif bir börek oluyor yapimida oldukca kolay.....


Malzemeler:
1 paket milföy hamuru

1 adet iri havuç
2 adet orta boy patates
1 su bardağı haşlanmış bezelye
2 çorba kaşığı rendelenmiş kaşar
1 adet yumurtanın akı
tuz

Hazırlanisi:

Havucu ve patatesleri haşlayın. Haşlanmış havucu ve patatesleri rendenin iri tarafıyla rendeleyin. Haşlanmış bezelyeyi, rendelenmiş kaşarı ve tuzu diğer karışıma ekleyin.4 adet milföy hamurunu kare olacak şekilde dizip yapıştırın. Hazırladığınız harcı üzerine yayıp rulo şeklinde sarın. Buzlukta yarı yarıya donana kadar bekletin. Yarım cm aralıklarla keserek yağlanmış tepsiye dizin.Üzerlerine çırpılmış yumurta akını sürerek önceden ısıtılmış fırında pembeleşene kadar pişirin.

24 Comentários:

Adsız dedi ki...

hımm çok güzel bu böreklerr

ellerine sağlık
sevgilerr

Adsız dedi ki...

Selam,
Börekler nefis görünüyor. Şimdi aç aç canım nasılda çekti bilemezsin. Milföyle oluşu işi kolaylaştırıyor. Deneyeceğim. Ellerine sağlık.

Kitchen Sweet Kitchen dedi ki...

Hep yapmak istiyorum bu böreği ama bir türlü kısmet olmadı.Elinize sağlık:)

Serpil dedi ki...

hmm bende yapmıştım çok lezizi oluyor ellerine sağlık canım...

Hayatın Ta Kendisi Lokantası dedi ki...

Gerçekten çok pratik bir börek olmuş. Tadıda nefidtir eminim. Ellerine sağlık.
Sevgiler
Yasemin

Adsız dedi ki...

merhaba canım siteni gezddim herşey çok güzel ve özenli hazırlanmış.ellerine sağlık.börekte ayrıca süper.sevgilerimle nilgün

dilek dedi ki...

ilk defa gördüm harika olmuşlar en kısa sürede bende yapıp yayınlamak isterim..
ellerine sağlık...
sevgiyle kal..

PAPATYA PRENSES dedi ki...

ayyy keşke öğlen görseydim bu tarifi iftar için yapardım. peynirli milföy yaptım bende tüh.
neyse artık aklımda:)
sağol tatrif için,ellerine sağlık canım..

NİLÜFER dedi ki...

GÖRÜNTÜ SÜPER EMİNİM TADI DA ÖYLEDİR ELİNE SAĞLIK

butterfly dedi ki...

Evde öylece değerlenecekleri günü bekleyen milföylerim vardı. Eh galiba artık nasıl değerlendireceğimi biliyorum:).
Ellerine sağlık canım, nefis görünüyorlar:).
Sevgilerimle,
aslı

dogada.blogspot.ru dedi ki...

Ellerinize sağlık çok güzel bir börek olmuş hayırlı cumalar sevgiler.

Gönül dedi ki...

ellerine sağlık hayatcım harika olmuş ..sevgilerimle öpüyorum

TAZE NANE dedi ki...

Bu tarifi bizde hep yapıyoruz. Tadıda harika sendeki görüntü de çok şahane .Ellerine sağlık. Sevgiler TAZENANE

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

sevgili elma şekeri
gerçekten çok güzel olmuş
bende severek yapar ve hafifliğine sebzeli oluşunu pek severim.
elinize sağlık.
svglrr

keskinli dedi ki...

tam bir yazlik börek olmus ellerine saglik hayirli sahurlar sevgiler

Adsız dedi ki...

Cok sahane olmuslar, ellerine saglik canim. Iyi hafta sonlari diliyorum.

Unknown dedi ki...

Canım çok şık ve leziz börekler ellerine sağlık,öptüm...

Adsız dedi ki...

selam canım.çok hoş ve renkli bir börek olmuş.tam yaz böregi.eline saglık.sevgiler.
http://hunerlieller.net

eldivenlerim dedi ki...

ewet biliyorum bu börek çok güzel, seninkide enfes gözüküyor, bide alttaki şekerpareyi söylemeden edemicem ya, çok çok nefis gözüküyor, ellerine sağlık arkadaşım, bol bereketli ramazaanlar;)

Unknown dedi ki...

çok süper olmuş börekler eline sağlık sevgilerimle

neseersoy dedi ki...

selam,
çok güzel ve değişik bir börek , ellerine sağlık .
sevgilerimle

pervin dedi ki...

BÖREKLERİNİZ ÇOK GÜZEL GÖZÜKÜYOR ELLERİNİZE SAĞLIK TATLININ TARİFİNİDE BEKLİYORUM GÖRÜNTÜSÜ HARİKA BEREKETLİ RAMAZANLAR..

Adsız dedi ki...

nefis görünüyorlar

Unknown dedi ki...

selam..aynı börekten bende denemiştim.gerçekten çok lezzetli.üstelik kalababık için milföyüde bereketlendiriyor.ellerinize sağlık.sevgiler.

Yorum Gönder

Sende Bir Şeyler Yazmak istemisin?

23 nisan 2009 dan itibaren

elma şekeri ©elmasekerielmasekeri.

elmasekeri desing 2008