Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

16 Eylül, 2008

patates dolmasi

Bu güzel ayin yarisina geldik,ilk baslarda cok susuzluk ceksemde simdilerde musluktan akan sulara Dünya Ahiret Bacimsin diyerek bakiyorum artik alistim.Her gün 2 lt suyu muhakkak icen biri olarak rekor bile kirdim sayilir. ;)
Yine yapimi basit Tadi lezzetli bir tarif paylasacagim sizlerle..........

Malzemeler:
yarim kg Kusbasi dogranmis et
4-5 tane Patates
1 corba kasigi siviyag
2 tane sivribiber
1 tane kurusogan
1 tane domates
1 dis sarmisak
Tuz, Kekik, Karabiber
Kizartmak icin siviyag

yapilisi:
Patatesleri soyun. Içlerini kasik yardimiyla oyun.Kizgin sivi yagda kizartin.Siviyagi tencereye alin etle sogani küçük dogranmis biberi ve domatesi,sarimsaklari bahartlari ilave edip etler yumusayincaya kadar pisirin.
Patateslerin içlerine doldurun.Üzerine bir dilim domates ve biber yerlestirip firin tepsisine dizip, 1 çay bardagi suyla önceden isitilmis 200 dereceli firinda 15 dakika pisirin.

21 Comentários:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Ben bu tarife bayıldım,ellerine sağlık canım:)
Hayırlı sahurlar:)

oznurundunyasi dedi ki...

amannn bu ne lezzet böyle kızartılıp fırınlanmış yemekler tam benim damak tadıma göre amaaaa..
yeyince uçuşa geçiyorum valla onun için pek yememeyi tercih ediyorum..
sevgiler

Hayatın Ta Kendisi Lokantası dedi ki...

Harika görünüyor. Patatesleri bu şekilde doldurmak çok değişik olmuş. Ellerine sağlık.

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

çok hoşşş.
elinize sağlık...
svglrrrrr

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Harika görünüyor,tam da benim zevkime göre bir tarif,ellerine sağlık canım.sevgilerimle

ab-ı hayat dedi ki...

En sevdiğim lezzetlerden birtanesi,ellerine sağlık nefis görünüyor.


sevgiler...

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık her zaman ki gibi çok şık ve leziz tarifler,hayırlı iftarlar dilerim,öptüm...

TAZE NANE dedi ki...

Bizde sürekli yaparız. Ben çok severim. Ev halkı artık dur desede ben yemeye devam edicem. Bugün bizde yok ama ben seninkinden alıyım. Sevgilerimle TAZENANE

Aysultan... dedi ki...

Patates delisi kerdeşim (papatya prenses) bu tarife tabi bayılır...
ellerine sağlık çok güzel görünüyor:)

Adsız dedi ki...

oh oh benim en sevebildiğim yemeklerden olmuş bu.hem patates hem de et var:))ellerine sağlık canım. nefistir eminim..
sebilay.

Unknown dedi ki...

eline sağlık şeker bacım ben bunu bazen yapıyorum harika bir lezzeti var ama yaz böreğinin ve sütlü sini tatlının tarifini aldım hemen deneyeceğim sana bildiririm çok teşekkürler sağlıkla kal

Adsız dedi ki...

bu tarif tam benlik patatesi her haliyle her zaman her şekilde yerim

ellerine sağlık
sevgilerr

Adsız dedi ki...

Selam..canım eline sağlık..Alttaki tatlı tarifini aldım becerebilirsem yapmak istiyorum..Patates dolması şahane ellerine sağlık..

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Her arkadaşımda harika bir lezzetle karşılaşıyorum...Dolmalarda nefis olmuş bayıldımmmm ellerine sağlık canım...Sevgiler...

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

patatesin her haline hele bu haline bayıldım..ellerine sağlık canım..tam iftarlık olmuş..

Unknown dedi ki...

ellerine sağlık canım çok güzel sevgilerimle

akasyakokusu dedi ki...

Canım patates dolman nefis görünüyor..Ellerine sağlık..
Emel teyzeyede tşkler değişik ve hoş tatlı aynı zamanda..
Sevgiler.

neseersoy dedi ki...

Güzel ve değişik bir patates yemeği , ellerine sağlık.
Sevgilerimle

hayatkazanbenkepce dedi ki...

Dolmalar çok güzel iştah açıcı gözüküyor , ellerine sağlık...

pelince dedi ki...

Enfes gözüküyor,ellerine sağlık..

Sevgiler..

Adsız dedi ki...

Muhteşem tarifler ve muhteşem sayfalar. Şablon harika. Herşey çok profesyonelce. Ellerinize saglık. Sık kullanılanlara attım sizi bile:)))

Yorum Gönder

Sende Bir Şeyler Yazmak istemisin?

23 nisan 2009 dan itibaren

elma şekeri ©elmasekerielmasekeri.

elmasekeri desing 2008