Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

11 Ekim, 2008

soslu parmesan peynirli spagetti kurabiye

spagetti
Farkli bir kurabiye yapmak istermisiniz?
O halde "soslu spagetti kurabiye" tam size göre.....

Görünüşü bir yemegi andirsada tadi nefis bir kurabiye.Yapimi kolay,oldukça degişik ve sunumu çok şık..

Farklılık arayanlara deneyin derim........

Malzemeler:

  • 140 gr tereyag
  • 60 gr pudra sekeri
  • 1 yumurta
  • 200 gr un
  • 1 paket vanilyali puding
  • 1 paket vanilya
üzeri icin:
  • marmelat-sos görünümü icin (cilek marmelati rengi icin tercihim)
  • hindistan cevizi (üzerine peynir rendesi görünümü versin diye)
Yapilisi:
Yumurta,oda sicakliginda yumusamis tereyagini ve pudra sekerini iyice birbirine yedirin.Pudingi ve unu ilave edip kulakmemesi kivaminda bir hamur yogurun.Hamuru bekletmeden beze yapip 3-4 mm kalinliginda acin.Bardakla yuvarlak sekilde kesin.Kestiginiz yuvarlaklari yagli kagit serilmis yada yaglanmis firin tepsisine alin.Kalan hamurlari bir sarimsak ezecegi yardimi ile yuvarlaklarin üzerine sıkın.Yeteri kadar sıkınca bicak yardimi ile sarimsak ezeceginden hamuru ayirin.160 dereceli önceden isitilmis firinda 10-12 dakika pisirin.Firindan cikan ve soguyan kurabiyelerin üzerine bir kasik kadar marmelat koyup üzerine hindistan cevizi serpip servis yapin.
Resimde ayrintilari görebilirsiniz..


Kurabiyenin üstden görünüsü....


Afiyet olsun!

90 Comentários:

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

şekercim,
aşık oldum ben bu karabiyeye.
bayıldım adeta..
yapabilirmiyim ???

Unknown dedi ki...

Bu muhteşem kurabiye için ilk yorum şansını yakaladım sanırım.
Canım ne kadar muhteşem bir kurabiye inan ilk fırsatta deniycem,ellerine sağlık,iyi hafta sonları dilerim,öptüm...

Mutfak Havlusu dedi ki...

evdekileri çağırdım bu güzel görüntüyü görsünler diye:)

kardeşimin ilk tepkisi "vayyy" oldu:)

ellerine sağlık cidden çok çok güzeller yemeden önce bir seyreylerim ben bu nefaseti:)

Cafe Gusto dedi ki...

Çok beğendim değişik bir tarif olmuş ellerine sağlık..sevgiler..

Adsız dedi ki...

selam canım.bu kurabiyeler çok şık olmuş.eline saglık arkadaşım.sevgiler.
http://hunerlieller.net

Adsız dedi ki...

Hakikaten çok değişikmiş..Eline sağlık..Sevgilerimle..

Adsız dedi ki...

canım ne kadar şık bir kurabiye bayıldım valla süpersin , ellerine sağlık canım denemek istiyorum.... (sarımsak eziciden başka neyle şekil verebiliriz diyede düşünüyorum.)... sevgiler.... lezzet istasyonu

Adsız dedi ki...

kesinlikle muhteşem bir sunum çok tuttum yani nerdeyse mutfağa atacam kendimi ama bayram da öyle çok yedim ki biraz sabretmem gerek

ellerine sağlık
sevgilerr

dilek dedi ki...

harikasın süper tarifler..
ilk fırsatta yapmalıyım.
görüntü süper
ellerine sağlık..
sevgiler..

SÜRPRİZ MUTFAK dedi ki...

Gerçekten farkli birşey kesinlikle denemek isterim. Ellerine sağlık

KelebekGibi dedi ki...

Kurabiyede ilgincmis dogrusu görünüs cekici ye beni diyor.
Elinize saglik.

dogada.blogspot.ru dedi ki...

İLK DEFA GÖRÜNTÜSÜ BÖYLE HARİKA BİR KURABİYE GÖRDÜM MUTLAKA DENEYECEĞİM BU NEFİS KURABİYEYİ ELLERİNE SAĞLIK CANIM SEVGİLER

Unknown dedi ki...

Eminim görünüşü kadar tadıda güzeldir sen yaparsında güzel olmazmı.
benim ufaklık izin verirse bugün deneyeceğim
sevgiler

cicibici bişeyler dedi ki...

Çok güzel bir görüntü!.Yaptıklarını ilgiyle izliyorum,ellerine sağlık.

Unknown dedi ki...

süpersin elma şekeri farklı şekilleri bloğunda yayınlaman çok güzel denemek istiyorum bu kurabiyeyi ellerine sağlık sevgiler

Adsız dedi ki...

canım bütün tariflerin bir harika hepsi denenmeli bence ama hangisinden başlasam karar veremedim:))

Adsız dedi ki...

ve ayrıca bağlantılarıma eklemek istiyorum seni kabul edersen sevinirim

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Çok güzel,bayıldım bu fikre,harika olmuş...ellerine sağlık canım.çok yaratıcı bir fikir.sevgilerimle...

sevimin sayfasi dedi ki...

kurabiyeler harika görünüyor, bayildim
ellerine saglik

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

son zamanlarda ilginç ve güzel kurabiye tarifleri geliyor senden..tebrik ederim valla bravoo..
ellerine sağlık canım

meleginmarifetleri dedi ki...

Canımcım..
Ne güzel bir kurabiye denemem gerek senin parmak kurabiyeyide denemiştim..
Çok hoşuma gitti ellerine sağlık kocaman öpüyorum by

Adsız dedi ki...

ya harika bu kurabiyeler canım bayıldım nefis ötesi olmuşlar.görüntüde mükemmel.nerden buluyorsun böyle orjinal şeyleri hayran kaldım valla en kısa zamanda deneyeceğim
güzel haftasonları diliyorum canım.

antepası dedi ki...

Ne kadar değişik bir kurabiye olmuş.Eline sağlık.Görntüde mükemmel:)

şeker pasta dedi ki...

Canım kurabiyeyi bu şekilde yapmak ne orjinal bir fikir
Ellerine, gönlüne sağlık...

Ayse Pamuk dedi ki...

çok değişik olmuş ellerine sağlık

nurdan dedi ki...

süper olmuş arkadaşım ellerine sağlık, denenecekler listemin birinci sırasına oturdu...sevgiler

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Ayyy nasıl bu şekli almış diye resme bakıyordum demek sırrı sarımsak sıkıcısı bayıldımmmm...En kısa zamanda bende denemek istiyorum harikasın....Ellerine sağlık canım....
Sevgiler...

Blogen Ust@ dedi ki...

Sevgili Elmaşekeri Usta,
Seyahatteydim döndüm... Tekim ama tükkanda, biraz önce bakkaldan AYSTİİ siparişi verdim, yorgunum, Cevher'de yok, kek, çörek senden ;) Bekliyorumm..
Bu arada bu sıpagetti kurabiye de çok hoş ve lezzetli olmuş, aldım bitane...

Hayatın Ta Kendisi Lokantası dedi ki...

Gerçekten uzun zamandır görmediğim kadar değişi bir kurabiye olmuş :)
Ellerine sağlık. Harika

PAPATYA PRENSES dedi ki...

çok sevimli görünüyorlarrr:) ellerine sağlık canım,sevgiler

keskinli dedi ki...

tek kelime süper ve harika bir fikir bayildim hemen alyiorum tarifi sevgiler iyi pazarlar

Aymen dedi ki...

ne güzel görüntüler bunlar denemek isterim. tam da elma şekeri gibi şirin ve ciciler.

akasyakokusu dedi ki...

Elma şekerim müthiş bir görünüm..Adeta cezbedici.
Denemek isterim tşkler..
Ellerine sağlık..

Şeker Mutfak-Asia Asiye Aksakal dedi ki...

Kurabiyeni görünce insanın ne kadar dahi olduğunu bir kez daha anladım. Okumadan anlamaya çalıştım üzerindeki kurtcukları ama nafile :) bir hamur ve sarımsak ezici ile böyle bir dahiyane bir fikir hiç gelmezdi aklıma. eline sağlık :)

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

ellerine saglik canim, cok güzel görünüyor, cok farkli degiik bir tarif ...

sicacik sevgilerimle...

akasyakokusu dedi ki...

Merhaba elmaşekerim.Senin kurabiyenden yaptım..Ama seninki kadar güzel olmadı tabi.Bir dahaki sefere hamuru daha çok rendeleyeceğim.Çok tşk ederim yüreğine sağlık...

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Muhtesem bir kurabiye fikri,bayildim sahane...ellerine saglik...sevgiler

Adsız dedi ki...

değişik bir şekil olmuş , hem pratik hem lezzetli görünüyor denemek gerekli ellerine sağlık canım

hamdivehusnucan dedi ki...

merhaba elma şekeri.elma hamur birleşmesi hep üzel olur ellerinize saglık ank sevgiler.

yesildomates dedi ki...

canım gerçekten çok değişik ve kolay bir tarif olmuş..ilk fırsatta hemen deneyeceğim..
görüntü nefisssssss..

öpüyorum..
iyi pazarlar diliyorum....

nazardeğmesin07 dedi ki...

ismi gibi sayfada çok şeker maşallah bu ne güzel lezzetler arkadaşım ellerine sağlık harikasın linkini eklemem lazım haberin olsun canım

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

SÜPER ÇOK BEĞENDİM CNM.YAHU NERDEN AKLINA GELDİ.SÜPER.:)

egeli dedi ki...

ŞEKERİM ŞEKERRRRRR...HARİKA OLMUŞ CANIM ,BAYILDIM,ELLERİNE SAĞLIK....

Unknown dedi ki...

İnanın kurabiye kokusu akasya kokusu'ndan geldi.Bir baktım ki sizinmiş.Ellerinize sağlık.

aslı varmış, aslı yokmuş dedi ki...

Çok orjinal bir şey olmuş bu kurabiye yerken de çok ilginç olur eminim.Ellerine sağlık cnm.Sevgiler...

MUTFAKISTAN dedi ki...

cok degisik,harika gorunuyor ellerine saglik canim.sevgiler

el*ff dedi ki...

flash flash flash !!!
kurabiyecilikte son nokta son derece yaratıcı ,kutluyorum...
ellerinize sağlık..
sevgiler...

akasyakokusu dedi ki...

Günaydın canım..Sayende bir tarif daha kazandım çookk tşkler..Allah c.c.de seni sevindirsin amin..
Bildiğimiz uyguladığımız unutmaya yüz tuttuğumuz tarifleri birbirimizden görerek hatırlıyoruz tekrar..
Ama böyle özel vede güzel sunumda şık bir kurabiyeyi ilk kez görüp mestoluyorum yani.
Sarımsak eziciyide sırf bu tarif için alırım ben..Burdaki resme benzeyesiye kadarda yapmaya çalışırım yani.Benimki sadece bir taklittir canım tekrar tşkler ederim.Sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

CANIM GÜNAYDIN..TARİFLERİN GERÇEKTEN SÜPER TARÇINLI ÇÖREKLERİ YAPTIM:)HARİKA OLDU..İYİ HAFTALAR SEVGİLER

zarpandit dedi ki...

harka bir kurabiye yaaaa :)

gorunusu deseni figürü tadıııııı aşık oldum tek kelimeyle:)

Adsız dedi ki...

CNM. BEN BU KURABIYEYE BAYILDIM YAA NE GUZELLLIK O OYLE YEME BAK BANA DIYOR ELLERINE SAGLIK

Adsız dedi ki...

ellerine saglık hayatım super olmus..
afiyet olsun:)
sevgiler..

Aysultan... dedi ki...

Harikasın Elma Şekerim ,ilginç kurabiyelerin çok güzel olmuş
ellerine sağlık ,deneyeceğim :))

Fast food kültürüne inat tabakta lezzetler... dedi ki...

İlginç bir kurabiye olmuş ellerine sağlık.
Sevgiler...

made in funda dedi ki...

canım akasya nurayda yapmıştı.resimler müthiş.ellerine sağlık.nefis olmuş nefis..

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Süper bir kurabiye bayıldım bu fikre, ellerine sağlık
Sevgiler :))

Damak Tadı dedi ki...

Çok ilginç ve bir o kadarda değişik olmuş kurabiyelerin..Sayfandan hazırlayacaklarımın sayısı arttı..Ne zaman mı??2 hafta sonra tatlım..Ellerine sağlık..


Sevgilerle..

Uğur CAN dedi ki...

Çok tatlı olmuşlar, bayıldım
eline sağlık
Sevgiler Uğur

Adsız dedi ki...

bayıldım cok guzel canım ellerıne saglık gorntu sahane sevgıler..

sevgi dedi ki...

Müthiş bir tariff.Masada orjinal bir görüntü için süper bir kurabiye.Ellerine sağlıkk.

Unknown dedi ki...

Geldim gördüm çok beğendim .İki kurabiyeyide en kısa zamanda deneyeceklerimin arasına aldım .Ellerine sağlık.Sağlık ve afiyetle

Adsız dedi ki...

Kurabiyeler cok sahane olmuslar, ellerine saglik canim.

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

gerçektende çok değişik çok şık olmuş bayıldım ellerine sağlık canım..kocaman sevgiler

zeynep dedi ki...

Merhaba bu kurabiye çok ilginç geldi bana en kısa zamanda deniycem hem kolay hemde görüntüsü çok hoş ellerinize sağlık..

SARI PAPATYALAR dedi ki...

şekercim tariflerin çok orjinal ilgiyle takib ediyorum sevgiler

LeYYa dedi ki...

elmaşekeri yine çok başarılısın .fazla söze hacet yok.maşaAllah,barekAllah..

Saliha dedi ki...

tarcınlı sekerlerden sonra bu guzel kurabıye....enfes..

sevgılerımle...

serinmavi dedi ki...

Eline sağlık canım...

Selamlar....

saniyesultan dedi ki...

süper süper parmesan peynirli makarna deyince tam geçiyordumki kurabiye muthiş......

TAZE NANE dedi ki...

Kurabiyeler harika görünüyor. Görüntüleri müthiş bayıldım.
Sevgiler.

Adsız dedi ki...

Ya bu kurabiye ne muhteşem birşey böyle. Biraz uğraştırıcı görünüyor ama görüntüsü için denenir. Ellerine emeğine sağlık arkadaşım.

Blogen Ust@ dedi ki...

Elmaa Şekeriiii :))
Cevher bi instat cafe yapmış kiiii parmaklarımızı da içicez :) Gelsiin kekler kukiler... Bekliyoruuum :))

Adsız dedi ki...

selam canım..blogunu ilk ziyaretim. tariflerin hepsi birbirinden nefis. hangisine yorum yazayım şaşırdım kaldım.ellerine sağlık. sevgiler.

Adsız dedi ki...

vav süper!!!!!!!!!!!!!!!!!!
seldaninsefasi

Unknown dedi ki...

muhteşem bir görüntü hemen deneyeceğim hayatım teşekkürler değişik şeylere bayılırım sağlıkla kal

inci dedi ki...

canımm sana geleyim dedim,bu parmağı görünce kaçasım geldi:))nerden buldun bunu şekercim ya:)karar çok ağır olacak ona göre....sevgiler...

Adsız dedi ki...

SLM. CNM. BEN DÜN DENEDIM HARIKA OLDULAR IZNINLE YAYINLAMAK ISTIYORUM SEVGILER

arzumcum.blogspot.com dedi ki...

BAYILDIM VALLA KURABİYELERE.ÇOK SÜPER BİR FİKİR.HARİKA GÖRÜNÜYOR.MUHTEŞEMSİN.ELLERİNE SAĞLIK.ÜSTTEKİ SOSİLERE YORUM YAZAMADIM.İNAN BAKAMADIM BİLE.KUSURA BAKMA.

Özlem Ceylan dedi ki...

slm canim ellerine saglik tarif cok degisik ve goruntu muhtesem...sevgiler

Adsız dedi ki...

merhaba,
ne kadar muthis bir göruntu ya bayildim, gercekten farkli bir göruntu...kesinlikle deneyecegim.simdi olsaydi da cayin yaninda yeseydim yok yok yemeyip yaninda yatsaydim aslinda ben kalkip tarifi deneyim simdi ;)bana kolay gelsin:)senin de ellerine saglik.

birsence dedi ki...

tak kelimeyle muhteşem...vallahi hayran oldum hemen yapılışını not ettim ilk denenecekler listesine ekledim..umarım sizin gibi yapabilirim...elleriniz dert görmesin...sevgiler.banada ziyarete beklerim...

Adsız dedi ki...

merhaba
dostlarım arasında dolaşırken tesadüfen sizin bloğunuzun adresine ulaştım ve kendim için ne kadar büyük bir kayıp olduğunu gördüm bu güne kadar nasıl keşfetmemişim diye.:(( harika tarifleriniz var ellerinize sağlık arkadaşım sizi dost listeme ekledim artık hergün yanınızdayım sevgiler...

www.anemonunmutfagi.blogspot.com

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Aaaaa kurabiyeymiş gerçekten :) Çok orjinal bir tarif :)

HADİYE dedi ki...

Merhaba Elma şekeri,

Bende bloğunu yeni keşfedenlerdenim.Ve çok beğendim.
Kurabiye nefis görünüyor vede çok orjinal.Ellerine sağlık.

Sevgilerimle*

Adsız dedi ki...

canım misafirlerime yapacağım bu kurabiyeden kaç adet çıkıyor tahmini söylermisin bugün yapacağım sevgiler canım....

elma şekeri dedi ki...

Sevgili Hayriye 30 adet cikiyor...

Adsız dedi ki...

Çok güzel olmuş arkadaşım ellerine sağlık ...
Hayran oldum :))
ilk fırsatta deniyeceğim bakalım senin ki kadar güzel olacak mı
Sevgiler..........

Adsız dedi ki...

kurabiye çok güzel görünüyor.
hemen denedim fakat sizinki gibi olmadı.........
pişerken hamur çöktü. neden acaba...bilgi verirseniz memnun olurum.

Pasa-kizi dedi ki...

Slm cok güzel görünüyor bende bugün yapmayi vede siteme eklemeyi düsünüyorum eyer firsat bulursam
tsk.ler

lölöş dedi ki...

merhabalar kurabiyeyi denedim çok güzel oldu tahminen 17-18 tane çıkıyor farklı bir kurabiye teşekür ederim...

Yorum Gönder

Sende Bir Şeyler Yazmak istemisin?

23 nisan 2009 dan itibaren

elma şekeri ©elmasekerielmasekeri.

elmasekeri desing 2008