Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

05 Ekim, 2008

Frenk üzümü receli



Güzel gecen bir Ramazan ayinin ve bayramin ardindan artik sabahlari kahvalti keyfi basladi..Kahvaltiliklar arasinda hic eksik etmedigimiz recellere bir örnek vermek istedim sizlere.Tarif arsivden.......

MALZEMELER

  • 500 gr şeker
  • 1 adet limon
  • 2.5 su bardağı su
  • 1 kg frenk üzümü

Hazirlanisi:
Frenk üzümlerini yıkayın, sularını süzün. 500 gr şeker ile 2.5 su bardağı suyu kaynatıp, bir şurup hazırlayın.Şurup kıvamını bulduğunda frenk üzümleri içine atın ve üzümler pişinceye dek hafif ateşte kaynatın. Reçel kıvamını alinca limon suyunu ilave edin ve karıştırın, 5-10 dakika kadar kaynatın.Reçeli ateşten alın ve soğumaya bırakın. Ilındığında cam kavanozlara boşaltın, soğuyunca kavanozların kapaklarını kapatıp, serin bir yerde muhafaza edin.

AFIYET OLSUN!

23 Comentários:

Adsız dedi ki...

selam canım.nefis görünüyor reçel..eline saglık.sevgilerimle.
http://hunerlieller.net

zarpandit dedi ki...

elma şekerim her bloguna geldğimde gözümün önunde elma şekerleri donuyor durduramıyrum:))

frenk uzumunu nerden aldın ya bende almak istiyorum emme goremedim :) kesin körlüğümdendir:)

bu arada gecmiş bayramını kutluyorum hayatım..

not: fotograftaki senmsn ?

imza: meraklı :)))

dogada.blogspot.ru dedi ki...

Reçelin rengine bayıldım nasıl bu kadar kırmızı ve berrak olmuş ellerinize sağlık çok nefis AFİYET OLSUN SEVGİLER

Unknown dedi ki...

Canım nasılda kıpkırmızı olmuş elleirne sağlık,enfessss olsada yesem:))öpüyorum...

masalmutfagi dedi ki...

Frenk üzümü reçelini yememiştim çiğ olarak tatmıştım,özellikle akcığer hastalıklarına iyi gelir diye biliyorum. eminim reçelide enfestir ellerine sağlık

Hayatın Ta Kendisi Lokantası dedi ki...

Ne güzel renk, ne güzel bir görüntü öyle :) Ellerine sağlık.

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

şekerciğim,çok sevimli bir reçeldir.bende diğer meyvelerle karıştırıp yaparım,
özellikle frambuaz ile :)
sevgiler...

egeli dedi ki...

CANIMCIM,ELLERİNE SAĞLIK ,HARİKA GÖRÜNÜYOR RECELİN,FRENK ÜZÜMÜNÜ NEREDEN BULDUN? HAYDİ YARIN KAHVALTIYA GEL ,BİR KASEDE RECEL GETİR :)

meleginmarifetleri dedi ki...

Harika görünüyor ben hiç fernk üzümü reçeli yemedim:( tadınıda merak ettim:( bende istiyoruuuuum..
Ellerine sağlık.

Blogen Ust@ dedi ki...

Sevgili Elma Şekeri,
Bugün biraz younduk, operasyonlar falan... Bu görüntü inan Cevher ile beni kendimize getirdi... Bu ne frenk frenk olmuş öyle :) 10+10 numara veriyorum :) Ellerine gönlüne sağlık...
Antep Baklava ve instat Cafe koyduk Cevher ilen oturuyoruz... Bekleriz :)

Unknown dedi ki...

sıcacık sevgilerimi ve mutlu bir hafta dileklerimi bırakıyorum sayfana

şeker pasta dedi ki...

Gökçe ellerine sağlık, reçel nefis görünüyor...

Damak Tadı dedi ki...

Bende geçmiş bayramını kutluyorum canım..

Frenk üzümü reçelin muhteşem görünüyor..Sabah kahvaltılarının vazgeçilmezi olmuştur kesin sizde..))Ellerine sağlık..


Sevgiler..

Ayşegül'ün tatlı rüyası... dedi ki...

Çok lezzetli görünüyor. Ellerinize sağlık:)

TAZE NANE dedi ki...

Çok müthiş görünüyor. Rengi bilgisayar ekranından çıktı gözümü aldı. Çok merak ettim tadını. Hiç yememiştim. Sevgilerimle.....

antepası dedi ki...

Rengi harika görünüyor.Deneyeceğim reçeller arasında.Eline sağlık.

Tijen dedi ki...

Bulsak frenk üzümü çiğ çiğ yiyeceğiz ama...

sevgi dedi ki...

Merhabalarr.
Sonunda sitelere ziyarette bulunabilecek vakit bulabildim.Öncelikle geçmiş bayramın kutlu olsun.Tariflerini çok beğeniyorum.Bu reçelde çok güzel görünüyorr.Şu an tariflerin arasında sıra da olan kete var.Tarifini aldım ama bir türlü yapamadım.Tadını çok merak ediyorum.Denediğim zaman fikrimi söyleyeceğim.Sevgilerleee...

Mutfak Havlusu dedi ki...

bunun rengi ne güzle böyle nefis bir görüntü,ellerine sağlık.

bir soru:frenk üzümünü nereden aldın?

Disalce dedi ki...

nefis bir reçel olmuş....

tadını merak ettim doğrusu....artık kahvaltı sofralarına yerleşirler reçeller....

elerine sağlık canım...

Blogen Ust@ dedi ki...

Sevgili Elma Şekeri Usta,
İnce ziyaretin ve Cep Telefonu için binteşekkür... Cevherden onu hemmen çarpıp, benim külüstürü ona verdim :)
Yepyeni bi tarifler üzerindeyim... Blokumdan takip edebilirsin... Biraz önce geldim mutfağa, bizim cevher örlgrey çay yapmış, yanında pötübör büsküü var :) Gelirsen mutlu olurum... Kal sağlıcakla :)

Blogen Ust@ dedi ki...

Sevgili Elma Şekeri,
Sana ve diğer blok sakinlerine özel abonelik kartları yaptırıyorum :) Sen benim VIP üyelerimdensin ;)
Heeeerr zaman bekliyorum... Cevher olm Elma Şekeri Usta'ya pötübör ikramı yaptın mı...

Aysultan... dedi ki...

Ellerine sağlık bu reçelin rengi çok güzel canım tadıda öyledir mutlaka:))

Yorum Gönder

Sende Bir Şeyler Yazmak istemisin?

23 nisan 2009 dan itibaren

elma şekeri ©elmasekerielmasekeri.

elmasekeri desing 2008