Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

02 Mayıs, 2012

Ispanakli Pizza,Vejeteryan Pizza



Oldukca lezzetli bu pizzayi ancak firinda piserken görüntüleyebildim. Nedenimi? Firindan cikinca cok hizli bir sekilde tüketili vermesi.Özellikle benim gibi vejetaryan olanlar icin güzel bir alternatif;)

Son zamanlarda tüm hamurislerime 1-2 yemek kasigi hakiki zeytinyagi eklemeyi unutmamaya calisiyorum.Lezzetini dahada arttirdigi muhakkak.Yas maya yerinede artik Instant Maya kullaniyorum ve hamur islerimde hic sorun yasamiyorum.


Hamuru icin;

500 gr Un
275 ml ilik su yada süt
1 cay kasigi tuz
1 paket Instant Maya
2 yemek kasigi zeytinyagi

üst harci icin:
400 gr Ispanak
tuz,karabiber arzuya göre kirmizi pulbiber
1 dis sarimsak(arzuya göre)


Hamurun üzerine sürmek icin;

50 ml konserve dogranmis domates
1 yemek kasigi domates salcasi
1 yemek kasigi zeytinyagi
1 cay kasigi kekik

üzeri icin;

300 gr kasar rendesi

Yapilisi:

Un su,tuz,yag ve maya ile hamuru yogurun ve mayalanmaya birakin.Diger taraftan bir derin kabin icine yikanmis icine dogranmis ispanaklari,tuz karabiberi ilave edip karistirin.Hamurumuzdan tepsinizin büyüklügüne göre bezeler alip istediginiz incelikte acin.Actiginiz hamuru yagli kagit serilmis firin tepsisine yerlestirin.Bir kasenin icinde domates,salca zeytinyagi ve kekigi karistirip sos hazirlayin.Hazirladiginiz hamurun üzerine sürün Ispanakli malzemeyide üzerine bolca yayip bolca kasar rendesi serpip 250 derecede isitilmis firinda pisirin Arzuya göre firindan almadan önce tekrar kasar rendesi serpip bir iki dakika daha bekletin.Peynirler erinyince cikartip sicak yada ilik servis yapin.

Afiyet olsun......

6 Comentários:

Unknown dedi ki...

Canım enfes bir pizza ellerine sağlık bir dilim olsa da yesem sevgiler.

u.aydin dedi ki...

ellerine saglik hayatim,benim de tercihimdir her zaman,bu arada odulun var benden sana sayfamda,alirsan sevinirim,sevgilerle.

Adsız dedi ki...

Benim de yakın zamanda yaptığım tariflerden biri de bu ıspanaklı pizza. Çok nefis bir tadı oluyor. Bence herkse pizzayı bir de ıspanaklı denemeli. Ellerinize sağlık.Hayırlı cumalar...

u.aydin dedi ki...

canim yaaa yorumun icin tesekkurler sen haketmissin coktan ama ben senin yorumunu yayinlayamadim.yayinla tikladim kabul etti ama yayinda yok.ama yayinlananlar bolumunde duruyor,anlamadim.yanlis anlama guzel yorumun bende ama yayinda degil;)sevgilerle.

Unknown dedi ki...

Nefiss görünüyor.
Ellerine sağlık.
Sevgiler.

ye-mek.net dedi ki...

Ispanak bizim en favori sebzemizdir. Pizzanızda çok güzel olmuş. Biz de bu pizzanın hamursuz versiyonu da yapmıştık geçenlerde. Hem sağlıklı hem de daha leziz oluyor.

Ellerinize sağlık,

Yorum Gönder

Sende Bir Şeyler Yazmak istemisin?

23 nisan 2009 dan itibaren

elma şekeri ©elmasekerielmasekeri.

elmasekeri desing 2008