Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

24 Eylül, 2007

Kezban ebe iste sobeeeee

Sevgili Zeytintanesi beni sobelemis.Ben onun sorularini degilde eskiden blogcuda iken yapilan sobelere verdigim cevabimi yayinliyorum.Umarim bana kizmaz maksat biraz gülelim :)



O kadar cok sobelerim biriktiki suana kadar hic birini cevaplamamistim.Beni sobeleyen arkadaslara tesekkürler iste size simdi kendimi tanitacagim.....

Dogum Yerin: Mahmutlar köyü

Takma Adin: Benli kezban

Oturdugun Yer: Mahmutlar köyü asagi derenin solundaki alcak damli kerpic ev

Meslegin: Yukaridaki resim mesai saati icinde cekilmistir

Kac Kardessiniz: 11 üveyleride sayarsak 21...... 5 taneside rahmetli oldu

Sevdiginiz Sayi: 23409867845637870900000000000001

Nasil Bir Kisiligin var: Hayvanlari cok severim,onlari ellemeye bile kiyamam....Ne yalan söyleyim...(yukaridaki resimde görüldügü gibi)

Hobilerin: Tezek yapmak,bulgur kaynatmak,saman ögütmek
Caniniz s
ıkılınca ne yaparsiniz: Yukari köydeki arkadasim hatceye giderim onla tezek yapariz.

Müzik Tarziniz: Ölülerde yakilan agitlari pek severim

SevdiginizTatli cesidi:Neee gezeeeeeeerrrrrrrrr!! Seker hastasiyim

Sevdiginiz icecek: tabiki sari kizin sütü

Sevdiginiz Meyve: Elma ,Armut,Kel mahmut

Sevdiginiz Sebze: Ebegümeci

Sevdiginiz Renk: Yesil (benim tarla gibi) Sari (sari kizim gibi) Kahverengi (Tezeklerim gibi)

Alisverisi Severmisiniz: Alisi severimde verisi hic sevmem (onikinci ve onücüncü gardaslarimin adi)

Severek giydiginiz giyisi: Salvarim,Yelegim ve Alti dentelli Donum

En sevdiginiz Hayvan: Inek,sinek,essek

Sigara iciyormusunuz: Naziyooo hec sevmem arada bizim tezekten sarar kagida tüttürürüm

TV´de hangi Diziyi kacirmiyorsunuz: izdivaca pek bakarim cünkü bizim köyden kimin garisi ölse oraya variyo.

En son okudugunuz Kitap: Kirmizi baslikli kiz ,en son ilk okulda okumustuk

En sevdigin ay: Kis aylari ozaman inek, davar,sapsaman,tarla derdi yok

Haftada en sevdiginiz Gün: Carsamba kasabaya ,pazara iniyok ozaman

En cok Kalbini kiran sey nedir: Bizim sari kizi sagmaya ahira gittigimde yüzüme meyil meyil bakiyo ona dayanamiyom..

Cincik Boncuk severmisiniz: En son dügünümde nazar boncugu takmisti bana rahmetli anam

Eglenceli yerlere gitmeyi severmisiniz: Köyün dügünlerine herzaman giderim.Gizlar oynarlarala pek bi icim acilir.

En sevdiginiz Cicek: Arapsaci damin üstüne koyuyorum asagiya dogru sarkiyo....................





Not:Bu sobede hic bir kisi kastedilmemistir alayda edilmemistir sadec biraz gülümseme amaclidir.


10 Comentários:

Adsız dedi ki...

cnm harika bi yorum gülmekten öldüm.nerden aklına geldi böyle değişik bi tarz.ellerine yüreğine sağlık.hep neşeli ve mutlu olman dileğiyle

Adsız dedi ki...

slm canim gulmekten oldum nerden aklina geldi supersin yaa,hep boyle neseli olman dilegile hayirli ramazanlar,hayirli bayramlar

yesildomates dedi ki...

canım ya çok güzel yazmışsınn...bayıldım..öpüyorum.görüşmek üzere...

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

:) deli kiz :)

sicacik sevgilerimle veee kocamannnn öpüldün :))

Adsız dedi ki...

Sobeni okudum. Nasıl cevaplar onlar. Gülmekten klavyenin üzerine düştüm. Sevgilerimle TAZENANE

banu kırmızıgül dedi ki...

canım benım bı an kendınden bahsedıyorsun sandım bende jeton bıraz gec duser :)))))
cok guldum sevgılerımle..

SOFRAMDA BERABER dedi ki...

gerçekten güzel cevaplar gülümseten yani..
sevgiler..

arzumcum.blogspot.com dedi ki...

Allahım,bu kardeşimin benim bilmediğim seninse muhakkak bildiğin sıkıntılarını gider.Benim çare olamadığım dertlerine deva ol.Her sarsıldığında tutamadığım elini sen tut.Her incindiğinde yakınlığında merhemini sür.Ben onu çok seviyorum.Sende sev ve sevindir.AMİN.HAYIRLI KANDİLLER.

Adsız dedi ki...

hic hosuma gitmedi kadini tamamen asagilamissiniz ne ayip kezban hanim icin cok üzüldüm yazik

elma şekeri dedi ki...

Not:Bu sobede hic bir kisi kastedilmemistir alayda edilmemistir sadec biraz gülümseme amaclidir.

Yazdigim yeri galiba okumamissiniz yada mizah anlayisiniz zayif.


Her türlü elestiriyi yapmakta özgürsünüz.......

Yorum Gönder

Sende Bir Şeyler Yazmak istemisin?

23 nisan 2009 dan itibaren

elma şekeri ©elmasekerielmasekeri.

elmasekeri desing 2008