Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

28 Eylül, 2007

iki renkli tatli

Malzemeler:
3 yumurta
3 cay bardagi yogurt
1 cay bardagi siviyag
3 cay bardagi un
3 cay bardagi irmik
2 paket kabartma tozu
1 cay bardagi seker

serbeti icin:
4 su bardagi seker
4 su bardagi su
yarim limon suyu

üzeri icin
2 corba kasigi kakao
3 corba kasigi hindistan cevizi
yarim su bardagi süt
yarim paket kremsanti

yapilisi:
serbetini önce hazirliyalim sogutalim.Yumurta,sekeri iyice cirpin.Yogurdu,siviyag,unu,irmigi,kabartma tozunu da ilave ederek cirpalim.Yaglanmis tepsiye döküp 180 derecede isitlmis firinda pisirin.Firindan cikicikmaz soguk serbeti dökelim üzerine.Serbetini cekince bardak yardimi ile yuvarlak parcalar keselim.Kalan parcalari bir kaba koyup kakao ve hindistan cevizini koyup karistiralim.Kakaolu karisimi tatlilarin üzerine birer kasik koyalim.Krem santiyide cirpip üzerine arzuya göre ilave ederek servis yapin..

Kücük bir düzeltme;tarif Emine Bedere ait...

7 Comentários:

Tijen dedi ki...

Tam elma şekeri gibi gerçekten. İnsanı daha uzaktan kendine çekiyor. Ellerine sağlık komşu!

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

merhaba önce sitemi ziyeretin ve yorumun için teşekkür ederim.yorumundan sonra siteni ziyaret etme fırsatı buldum.çok güzel olmuş ve hariha tariflerin var.ellerine sağlık.profiline baktımda hep olmayı istediğim meslektensin ne güzel.bana kötü zamanlama yüzünden nasip olmadı.bu arada resimdeki gerçekten senmisin?
aslında bir mimar bulmuşken sormak istediğim birşeyler vardı.
bu kadar soru olurmu ya?sıkmadım umarım.tanıştığımıza memnun oldum.şimdilik hoşçakal.

yaban mersini dedi ki...

şahane olmuş tatlı..görüntü süper.lezzeti merak ettim.slmlar.

NiNo dedi ki...

cani mellerine saglik nefis olmus bunlar

Damak Tadı dedi ki...

Hepsi birbirinden nefisler ellerine sağlık.Linklerime ekliyorum seni,sende beni eklersen memnun olurum.

Sevgilerimle..

Baharcicegi dedi ki...

resimler acilmadi göremedim ama isminden nefis oldugunu anliyorum eline saglik canim

Adsız dedi ki...

Hi, as you can see this is my first post here.
Hope to get some help from you if I will have some quesitons.
Thanks in advance and good luck! :)

Yorum Gönder

Sende Bir Şeyler Yazmak istemisin?

23 nisan 2009 dan itibaren

elma şekeri ©elmasekerielmasekeri.

elmasekeri desing 2008