Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

02 Ekim, 2007

Muhallebili Visneli Kek



Blogcu da baslayan yayin hayatimi artik blogspota tasiyip bu zevkli ve güzel dostluklarin bulundugu serüvenime burda devam etmeye elimden geldigi kadar devam edecegim.Tabiki sizlerin bir yikilmaz kale kadar kuvvetli destekleri ve en pahali seylerden daha degerli yorumlariyla......Umarim beni burdada yalniz birakmazsiniz
Bu kekimin tarifini daha önce yayinlamistim.Bu defa degisiklik olarak kekin üstüne önce krema koyup üzerine visneli sosunu döktüm.......



MALZEMELER;
3 yumurta
1 su bardagi yogurt yada süt
1 su bardagina yakin siviyag
1 su bardagi seker
1 paket kabartma tozu
aldigi kadar un


Ara kremasi icin:

1 litre süt
3 yemek kaşığı un
1 paket şekerli vanilin
1 su bardağı toz şeker
1 kaşığı margarin



üzeri icin:
1 kutu visne konservesi
2 corba kasigi nisasta
3 corba kasigi seker



YAPILISI:
kek malzemesi iyice cirpilir yaglanmis tepsiye dökülür üzerlerine visne konservesinden visneleri serpistirin.180 derece firinda pisirin.Diger taraftan kremasini pisirin ve iliyan kekin üzerine dökün ve visnenin suyuna,nisasta ve seker ilave edin koyulasincaya kadar pisirin.Ilik kekin üstüne dökün.Afiyet olsun.....
Daha önce yayinladigim visneli kekin tarifi burda....

28 Comentários:

banu kırmızıgül dedi ki...

canım ellerine sağlık. nefis görunuyor. kesin deniyecem. sevgiler..

Damak Tadı dedi ki...

Harika görünüyor,ellerine sağlık canım.Vişneli tatlı ve pastalar her zaman favorim olmuştur.

Sevgilerle

Adsız dedi ki...

merhaba,ellerine sağlık canım ne güzel görünüyor çokda düzgün olmuş üzeri ben sanırım birbirine katar karıştırırdım:))) sevgiler
hdidem.blogcu.com

Selma Alkan dedi ki...

Merhaba elmasekeri bu siirin sitenisi ilk deva ziyaret ediyorum bu arada blogspotta yani aramiza hosgeldiniz..buarada ellerinize saglik visneli tatliniz resimde gorunduyu kadar tadida guzeldir ..sevgiler sizi siteme hemen ekliyorum ;)

keskinli dedi ki...

selamlar
yeni siten hayirli olsun bende burda site actim ama daha tam aktif hale getiremedim diger siteden tarifleri yavas yavas ekliyorum blogcuya devam ediyorum simdilik gittigi yere kadar bakalim görüsürüz www.keskinlininmutfagi.blogcu.com burdaki sitemin adida ikizlerinannesi

Leziz Tarifler dedi ki...

Merhaba, ne canlı ve zevkli bir blog bu. Hayat dolu. Çok sevdim. Bu pastalar da harika. Sevgiler..

inci dedi ki...

şeker ben hep burdayım ama sen yoksun?msnini yanlış ekledim galiba:( doğrusunu blogcudaki yorulara bırakırsan sevinirim:)hadi artık yeni tarifler ekle....

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Yaaaaaaaaaaaaa bu kek enfes görünüyor:'( Çok canım istedi benim.
Ellerine sağlık ve tekrar hoşgeldin blogspota...

NiNo dedi ki...

canimn bu ne bole ya bayildim renge bak ellerine saglik datlummmm

Ferkay dedi ki...

yeni siten hayırlı olsun canım.
siten çok şirin olmuş. ziyaretin için teşekkür ediyorum.Her zaman bekliyotum ve arkadaş listeme ekliyorum.

Unknown dedi ki...

Harika görünüyor canım,ellerine sağlık.
Sevgiler..

Adsız dedi ki...

merhaba ellerinize saglik sitiniz ve tarifleriniz cok güzel..ebru..

MUTFAKISTAN dedi ki...

ne guzel goruntu bayildim visneli olunca hic dayanamam
ellerine saglik canim hayirli cumalar

Gönül dedi ki...

merhaba siten hayırlı olsun arkadaşım...başarılı bir çalışma sergilemişsin muhteşem görünüyor ellerine sağlık..sevgilerimle

keskinli dedi ki...

selamlar
bende burda bir sayfa actim ama blogcuda da devam ediyorum gelip seni bir ziyaret edeyim dedim sayfan harika olmus emegine saglik sevgiler www.keskinlininmutfagi.blogcu.com

Leziz Sofralar dedi ki...

Ellerinize saglik visneli kek nefis görünüyor iftardan sonra ne güzel gider...sevgiler...

Selen dedi ki...

Merhaba elma şekeri,
Tatlı enfes görünüyor. Ellerine sağlık. Sanatçı kişilik fotoğrafa da yansımış ;)
Sevgiler

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Elma sekercim, sana blogspot üzerinden bu visneli kekle iligil yorum yazmistim birkac gün oluyor, ama nedense bir türlü yayinlanamadi, yorumumun gittiginden eminim ama ben.

Sana ve ailene güzel bir hafta sonu tatili diliyorum canim, hoscakal...

Adsız dedi ki...

canım yeni yerin hayırlı olsun...yine sayfan çok güzel olmuşşş ...

pastan çok güzel görünüyo...
ellerine sağlık...
görüşmek üzere....

ayseyaman dedi ki...

Elma Şekeri
ellerine sağlık, kekin çok güzel olmuş en esaslı pastalara bile taş çıkartır. :)
Ellerine sağlık.
Aşağıdaki tarifinde harika, portakal ağacından görmüştüm benzerini, tarif oradan mı? :)
Tekrar ellerine sağlık canım
sevgiler

elma şekeri dedi ki...

Güzel yorumun icin sagol ayseyamanim.Asagidaki tarif portakal agacindan degil ama galiba aynisi.Ama benimki onunki kadar güzel olmamis dimi?
Ben bu tarifin emine bedere ait oldugunu biliyordum sadece..Zaman uyumu olmus sadece..

Saliha dedi ki...

merhabalar..zıyarette bıraz gecıktım kusuruma bakmayın emı..ama gelınce gozumde,gonlumde acıldı desem..ne kadar hos bır sayfan varmıs boyle.tarıflerını ınceldım cok lezızler..bundan boyle sıksık gelıcegım..lınklerımede ekledım sayfanı..bu tarıfıde ramazan cıkmadan denemek ıstıyorum enfes duruyor cunku...sevgılerle..

Ferhanca dedi ki...

Kek çok güzel olmuş.ellerine sağlık..afiyet olsun..Vişneli peltede harika oluor..sevgiler..

yaban mersini dedi ki...

merhaba..kek süper..blogspot hayirlı olsun.slmlar

meleginmarifetleri dedi ki...

ziyaretin için teşekkürler bundan sonrda her zaman beklerim canım artık komşu olmuşuz kekinde çok nefiz olmuş ellerine sağlık ben daha blogumu resimlerle süslemeyi başaramadım ama müsait bi zamanında bna yardım edermisin hoşçakal

Adsız dedi ki...

Canım ELma şekeri, enfes birşey olmuş bu. hem fotoğraf güzel, hem de tarif..

ellerine sağlık.

Sen de blogspota geçtin demek. Gerçekten blogcu hem yoruyor hem de motivasyonu kırıcı hale geldi..

Sımmsıcak sevgiler..

Aşağıdaki tatlı hala aklımı karıştırıyor :)

elma şekeri dedi ki...

Sevgili melek ziyaretin yorumun icin tesekkür ederim .Ne zaman istersen yardimci olurum..Sevgiyle kal...

minikkusum dedi ki...

canim merhaba
Kulun Rabbine yakın olduğu gecelerin en önemlisi? Kendisine dua edenleri geri çevirmeyen, günahları bağışlayan, her şeyi bilen, gören ve duyan Yüce Allah tüm dualarımızı kabul etsin.geceniz mubarek olsun
iftariniz bereketli olsun

Yorum Gönder

Sende Bir Şeyler Yazmak istemisin?

23 nisan 2009 dan itibaren

elma şekeri ©elmasekerielmasekeri.

elmasekeri desing 2008