Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

28 Ekim, 2007

Acikali minik sandevicler

Bu aralar bende bir haller var sormayin..Galiba yaşlaniyorum kisa zaman önce elimden fotograf makinami düsürmezken simdi fotograf makinamin yerini bile unuttum ;)

Tembelleştim ben kesin.......

Evden cikmaz,alisveris yapmaz,konusmaz yemek yapmaz oldum..Dilimde sevgili Göksel in sarkisi ................

Gecer bunlar kolaymi son zamanlar cok tempolu bi hayatin icinden ciktim galiba boslukta kalmak evde kalmak işe gitmemek bana yaramadi.....

Gökselin sarkisi esliginde vereyim size tarifimi sarkidaki bazi bölümler bana uymasada yakisiyor şu anki ruh halime...


Bu nefis acikali acili ekmekcikler benim gibi depresyona girenlere birebir duyrulur. :)



Sandevic icin malzemeler:

1 cay bardagi siviyag
1 paket yasmaya
2-3 corba kasigi yogurt
1 kase ilik süt ( 1 su bardagindan biraz fazla)
1 yemek kasigi seker
1 tatli kasigi tuz
1 yumurta sarisi
aldigi kadar un

Yapilisi:
Mayayi ilik sütle eritip, tüm malzemeyi yogurup yumusak bir kivamda hamur elde edin.Hamuru mayalanmaya birakin.Kabaran hamurumuzdan ceviz büyüklügünde parcalar koparip yaglanmis(yada yagli kagit serilmis)tepsiye dizin.Üzerine yumurta sarisi sürüp 200 derece firinda üzeri kizarincaya kadar pisirin.. Soguyan sandeviclerin arasini keserek acikayi sürün birazda dis kisimlarina sürüp servis yapin.

Acika yapilisi:

1 cay bardagi cekilmis ceviz

4 yemek kasigi domates salcasi

1 dis ezilmis sarimsak

2 yemek kasigi biber salcasi

1 dilim bayat ekmek (robotta cekilmis)

tuz,kimyon,karabiber,limonsuyu

Yapililisi:

Tüm malzemeyi iyice karistirin.

Afiyet olsun..



13 Comentários:

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Kesinlikle güzel olmuşlar ellerine sağlık bayıldım....

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

Özellikle mi benim dayanamadığım tarifleri yapıyorsun nedir bu böyle.Bak yine acı dedin beni bitirdin.Birde şu mide rahatsızlığım olmasa 7/24 acı yiyeceğim ama izin vermiyor.ellerine sağlık cnm.sevdiğim tarifleri yayınlamaya devam et:)öptüm.

Adsız dedi ki...

Ben bu sandeviclere bayildim.Hemen denemeliyim.Ellerine saglik canim.

Adsız dedi ki...

mrb
bende acikayı sık sık yaparım.eline sağlık herşey çok güzel
sevgiler

Adsız dedi ki...

selam canım.ben acıkayı çok severim.eminim bu sandviçlere de çok yakışmıltır.ellerine ve emeğine sağlık
yersofrasi

Adsız dedi ki...

selam canım.ben acıkayı çok severim.eminim bu sandviçlere de çok yakışmıştır.ellerine ve emeğine sağlık
yersofrasi

Adsız dedi ki...

sandviçler nefis.bunları acikayla ikram etmek hiç aklıma gelmezdi.süper fikir.eline sağlık.

dogada.blogspot.ru dedi ki...

acıkayıda sevmeyen yoktur herhalde
hele acılı olunca tadına doyulmaz tabi acıyı sevenler için sandviçlerde süper ellerine sağlık
sevgiler

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Merhaba canim, acikali minik sandviclerin harika duruyorlar, ellerine saglik, hayrola depresyondaymissin?
Bu durumda ne denilir ki bilmiyorum, gecmis olsun demek olmaz herhalde! Yok saka yapiyorum canim, icini ferah tut. Bu arada, eskiden linklerinde kendi sayfami görüyordum, acaba bu son düzenlemede silmis olabilirmisin beni?

Sana ve ailene güzel bir hafta sonu tatili diliyorum.

Selam ve sevgilerimle..

Saliha dedi ki...

ruh halın ıyı olmasada yaptıgın lezzetler cok guzel..bazı zamanlar ınsana atalet oturuyor...herhalde guzel anlarımızın kıymetını bılelım dıye verıyor allahuteala bu hali:)bıran evvel bu ruh halınden cıkman dılegımle...sevgılerımle..

Adsız dedi ki...

canım ellerine sağlık...çok güzel görünüyo...biran önce depresyondan çıkman dileğiyle... kendini özletiyorsun...öpüyorum..mutlu kal sevgiy kal..öptüm..

NiNo dedi ki...

ayyyyy varya :D ilk evlenip yurt disina geldigimizde hergun dinledigim ve annemi dusunup dusunup agladigim sarki evliligin ilk gunleri depresyonmu olur dicen dimi :D yok bacim ben girmedim annem ben evlenince depresyona girmis ve 2 ay ilac kullanmista benim kalan tum esyalarima bakip agliyomus bunu ogrenince hergun bu sarkiyiu dinleyip ah anacigim diye aglar olmustum :D nerelere goturdun beni yanindada misgibi acikali sadvicler acikada anacigim cok yapar cok sever :d olsada yesek annemi ozledimmmmmmmmmmmmmmmmmmm gel anne gellllllllllllllllllll :d

Mutfak Havlusu dedi ki...

acuka görmek istemiyorum desem olurmu??
çünkü yedikçe yiyorumda:)
kendimi engelliyemiyorum çok nefis bir tat bu yüzden acuka görmemeliyim,görmemeliyim derken burda karşıma çıktı:)
bir arkadaşımda kahvaltıda abartmıştım sadece acuka yedim diyebilirim ve boş mideye sabah sabah tek acuka girdiği için o gün midem çok kötüydü:(
kesin bu sandviçler nefistir biliyorum ama yememeliyim değilmi:)
ellerinize sağlık..
sevgiler.

Yorum Gönder

Sende Bir Şeyler Yazmak istemisin?

23 nisan 2009 dan itibaren

elma şekeri ©elmasekerielmasekeri.

elmasekeri desing 2008