Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

06 Kasım, 2007

Ispanakli kek


Ispanakli pasta tarifim icin tiklayin!
Artik toparlanma zamanidir bu kadar tembellik yeter degilmi? Galiba bu depresyon isi benim zararima oldu baksaniza reytinglerim düstü....Nasil bir polemik icinde yer alsamda reytingler tavana vursa diye düsünürken aklima ispanakli kek geldi hafta sonu gelen misafirlerime ikram edilen bu kek belki beni kurtarir umuduyla yayina veriyorum...Ahh kizlar ahhh unuttunuz beni küstüm hepinize.........(zeytin yagi gibi üste cikmak benimkisi dimi?) :)



Ispanakli Kek

Malzemeler:
3 yumurta
1,5 su bardagi tozseker
1 su bardagi haslanmis püre haline getirilmis ispanak
2 su bardagi un
yarım su bardağı sıvı yag
1 paket kabartmatozu
1 paket vanilya

üzeri icin :
1 paket krem santi
süt

Yapilisi:
yumurta ve sekeri iyice cirpin,siviyag ispanak ve unu kabartma tozunu,vanilyayi ilave edip iyice karistirin yaglanmis kek kalibina döküp 175 derece firinda pisirin.Soguyan kekin etrafini bicakla düzeltin cikan parcaciklari robotta cekin.Krem santiyi üzerindeki hazirlanis tarifine göre hazirlayip pastanin üzerine yayin robotta cektigimiz kek parcaciklarinida üzerine serpistirin...
Afiyet olsun...







28 Comentários:

ebruakin dedi ki...

Selam canım,
Ispanak ve şekeri yan yana düşünemediğimden hiç denemedim bu tür kekleri ama deneyenler çok beğeniyor.
Senin kekin de çok güzel görünüyor.
Denemek lazım.
Öpüyorum.
Sevgiler...

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

cnm aynı tarifi vermişiz seninkinin şekli değişik sadece ne tesadüf olmuş:)ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

SEKERRRRRRRR BEN SENI UNUTURMUYUM HIC:)
SEN UNUTULACAK ARKADASMISIN:))
ELLERINE SAGLIK KEKIN HARIKA GORUNUYOR
TADINDAN HIC SUPHEM YOK ZAATEN
SEVGIYLE KAL
www.yenitadlar.blogcu.com

Adsız dedi ki...

slm
çok güzel görünüyor eline sağlık canım
sevgiler

inci dedi ki...

Canım Elmam benim.....Seni hiç unutur muyuz,ben de bu aralar fazla zaman ayıramıyorum...İnan kendi bloğuma bile sadece yorumları almak için uğruyorum:))zamanım varsa gelen yorumlara uğramaya çalışıyorum...İki çocukla ancak bu kadar:))seni çokk öpüyorum şeker:))ıspanaklı kek harika olmuş....Akşam akşam canım çekti.....ellerine sağlık şeker:)

MUTFAKISTAN dedi ki...

nefis olmus bu kek once fistikli sanilir hep ispanak deyince sasirirlar cok guzel ellerine saglik

Yaren dedi ki...

Ben bu pastadan yapmam lazim,cok sahane görünüyor, ayrica diyer tariflerinde cok güzel.Ellerine saglik.Seni sayfama eklemek istiyorum,bir sakincasi yoksa.güzel tariflerle bulusmak üzere iyi geceler.

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Selam canim, depresif ruh halinin gecmesine sevindim. Bizler seni yorumsuz birakmayiz merak etme. Ispanakli kek de harika olmus, ama hic denemek kismet olmadi. Ebru Akinin da dedigi gibi ispanak ve sekeri yan yana düsünmek bana da tuhaf geliyor, ama yine de her yenilige acigim.

Selam ve sevgilerimle..

Adsız dedi ki...

Merhaba öncelikle blogunuz ve tarifleriniz çok güzel emeğinize sağlık..
Ispanaklı kekde süper görünüyor elinize sağlık..

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar,canim süpeeer,
ben bu pastayi arkadasimda yedim cok nefis bir sey, ve bu gün bir arkadas daha bloga koymustu(ikizlerinannesi), harika tek kelime ile ellerine dert görmesin, sevgiler...

Hesna dedi ki...

Ispanaklı kek harika görünüyor. Tesadüf bugün aynı kekten pudinglisini yemiştim. Seninkide eminim çok lezzetli ellerine sağlık.

Hesna

elma şekeri dedi ki...

sevgili ebru tadi nefis oluyor ispanagin tadini hissetmiyorsun bile bence denemelisin...

elma şekeri dedi ki...

canim nurcanim beni unutmadigin icin sevindim..Sen benim ilk göz agrilarimdansin unutma !!!!!

Adsız dedi ki...

Canım Elmaşekeri, enfes bir banner olmuş. Çok sevdim sayfanın görnümünü.. şahanee :)

Ospanaklı pastayı bende pek severim.

Ellerine sağlık canım benim

sevgiler...

Adsız dedi ki...

selamm bende birkaç gün önce yapmıştım.ıspanaklı yaş pasta diye bizde çok severiz.eline saglık nefis görünüyor..

Adsız dedi ki...

senin bu kekle kesin ratingler tavan yapar:))
bi ben oyle seyler dusunmuyormusum demek:))
ellerine kollarına saglık..
harika gozukuyor.. afiyetle yiyin..
gorusmek uzere.. yorum için de tesekkurler..

Ilker Erdem dedi ki...

Kek cok lezzetli gorunuyor. Ellerine saglik ben de ispanakli pastayi cok yaparim.
Sevgiler

Betül dedi ki...

merhabalar elmaşekeri
ıspanaklı keki arkadaşımda yemiştim ve herkes gibi ilk gördüğümde bende fıstıklı sanmıştım:))bannerin çok hoş, sayfanı linklerime eklemek istiyorum bir sakıncası yoksa tabii hayırlı cumalar diliyorum sevgiler........

Adsız dedi ki...

Ellerine sağlık nefis gözüküyor...

Baharcicegi dedi ki...

Bende her zaman yapmak isteyipte bir türlü yapamadigim pastalar arasindadir ispanakli pasta.ispanagin salatasini yaptim bende tam mevsimi bol bol tüketmek lazim.canim pasta nefis görünüyor eline saglik

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Arkadaşım ıspanaklı kek nefis olmuş görüntü süper ellerine sağlık öpt...

Adsız dedi ki...

Selam:)
Tarifleriniz harika.Ispanakli kekse muhtesem görünüyor.
Blogunuzda öyle.Ilk kez gezdim,nurcancigimin sayfasindan buraya ulastim.Sizi baglantilarima ekledim.Görüsmek dilegiyle hosca kalin.

Ferkay dedi ki...

kek çok güzel görünüyor Ellerine sağlık. Ben de denemiştim ama kekte ıspanak tadı çok hoşuma gitmedi. Çok mu koydum bilemiyorum.
Sevgiler..

Adsız dedi ki...

canım ne güzel bir görüntü olmuş..misss gibi misss...ellerine sağlık..görüşmek üzere...sevgiyle kal

Leziz Tarifler dedi ki...

Ispanaklı kek ben önceden denemiştim, ıspanağın tadı, hiç belli olmuyor.Kekin rengi harika. Krema cok yakışmıştır. ellerine sağlık..Sevgiler..

keskinli dedi ki...

selamlar...
seni ekledim canim sevgiler

PAPATYA PRENSES dedi ki...

mini mini bir elma varmış unutulduğunu sanıyormuş ama aslında o bizi unutmuşş:)))

Seni seviyorum elmacığım:)
ellerine sağlık,son kalan dilimi aldım kaçıyorum..
LULU

Kitchen Sweet Kitchen dedi ki...

Reytinglere iyi gelmiş anlaşılan bu tarif:)Ellerinize sağlık.

Yorum Gönder

Sende Bir Şeyler Yazmak istemisin?

23 nisan 2009 dan itibaren

elma şekeri ©elmasekerielmasekeri.

elmasekeri desing 2008