Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

17 Kasım, 2007

Makarna Salatasi




Bu aralar makarnalardan gidiyoruz,firin makarnanin ardindan simdide nefis bir makarna salatasi tarifi


Malzemeler:
yarim paket makarna
2 kasik mayonez
1 su bardagi sebze garnitürü (havuc bezelye misir)
1 su bardagi yogurt
kornison tursu

yarim demet ince kiyilmis maydanoz
tuz ,karabiber

Yapilisi:
makarnayi tuzlu suda haslayin ve süzün derince bir kabin icine yogurdu,mayonezi ve diger tüm malzemeyi ilave edip karistirin. Makarnayida katip iyice harmanlayin.Servise hazirdir.Afiyet olsun..

16 Comentários:

Adsız dedi ki...

Canım elma şekerim, blog manşetde yeni yazı eklediğini gördüm atlaya zıplaya geldim :))

makarna salatası enfes.. Benim canım istiyor. :))

Ellerine sağlık.

sımmsıcak sevgiler...

ab-ı hayat dedi ki...

Ellerine sağlık,çok lezzetli ve şık görünüyor salata.Sık yaptığım ve sevdiğim bir lezzet.


sevgiyle kal...

Betül dedi ki...

mmmm şahane görünüyor sunumu ne güzel yapmışsın, çokta lezzetli ve hafif olur ellerine sağlık canım.......

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

hımmm makarna salatsına bayılırım ellerine sağlık nefisss...

Adsız dedi ki...

selam canım..

valla biz kızlar bir araya gelince mutlaka bundan yapar yeriz...hem pratik hem lezzetli...

ellerine sağlık...

Yaren dedi ki...

Cok severim makarna salatasini,cok lezzetli oluyor.Sahane olmus canim,ellerine saglik.

NiNo dedi ki...

canim benim :) sekerim ellerine saglik bidenem yettim geldim bide ne gorim offffffff en sevdigim salata ne kadar tok olsamda yerim :)

Adsız dedi ki...

blog manşette gördüm hemen geldim ellerine sağlık salata bir harika hele o mısır taneleri yok mu olay bu işte.

dogada.blogspot.ru dedi ki...

hem doyurucu, hem lezzetli çok severim makarna salatasını ellerinize sağlık sevgiler

Baharcicegi dedi ki...

harika bir görüntü,makarnayi kim sevmez helede böyle bir sumum olunca eline saglik canim

hatice dedi ki...

sevgili elma şekeri, ziyaretin ve yorurumun için teşekkürler, ben de bu şeker gibi güzel siteyi tanıdım, hepside birbirinden güzel tarifler, makarna salatası da harika görünüyor..ellerine sağlı..görüşmek üzere sevgiler...

kamiş dedi ki...

merhaba elma şekeri, bıraktığın yorumun için çok teşekkür ederim. Siteni çok güzel yapmışsın, makarnaları da, elerine sağlık! :)) Yalnız bir iki önerim olacak. Öncelikle sayfanda elma şekeri tarifi aradım ama yok, bence hemen koymalısın. Bir de.. O kırmızı başlık yazıları okumamı çok zorlaştırdı, çok parlıyor.. Nacizane fikirlerimi kabul edersen.. Sevgiler :)

Ilker Erdem dedi ki...

Makarna salatasi cok lezzetli duruyor. Bir makarna sever olarak bayilirim.

inci dedi ki...

canım harika bir salata yapmışsın..benim favorilerimdendir....dereotu çok yakışıyor ama maydanozda güzel olmuştur...ellerine sağlık....işlerin kolayladı mı?sevgiler....

ceyt dedi ki...

ellerine sağlık canım nefiss bir salata.benim kızlar çok sever bende sıkça yaparım.ziyaretin ve güzel yorumun için teşekkür ederim.çok güzel bir blogla karşılaştım.bundan sonra devamlı görüşmek dileğiyle.
sevgiler

Selma Alkan dedi ki...

Sevgili Elma sekeri makarnali tarifler herzaman doyurucu hemde az kalorili oluyor ellerine saglik..
Ve tabi dogum gunum icin yazmis oldugun o guzel yorumun icin tesekkur ederim guzel bir haftasonu gecirmendileyiyle sevgiler...

Yorum Gönder

Sende Bir Şeyler Yazmak istemisin?

23 nisan 2009 dan itibaren

elma şekeri ©elmasekerielmasekeri.

elmasekeri desing 2008