Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

30 Kasım, 2007

Firinda brokoli,patates,havuc

Brokoli en sevdigim sebzelerden biri bazen bu sekil bazende makarnali olanindan yaparim.Hafta 2-3 kez yaptigim yemeklerden birisi.Seviyorum ya sebzenin her türlüsünü seviyorum.

Malzemeler:
yarim kg brokoli
yarim kg karnibahar
2 tane havuc
3 tane orta boy patates
besamel sos icin:
2 yemek kaşığı tereyağı
2 yemek kaşığı un
2 su bardağı süt
tuz,karabiber

Yapilisi;
brokoli ve karnibaharlari kücük parcalara ayirip kaynamis tuzlu suda haslayin.Patatesleride soyup yuvarlak sekilde dilimleyin haslayin.Havuclarida ayni sekil haslayin.Tüm sebzeleri karistirip bir firin kabina yerlestirin.Besamel sos icin;unu ve yagi kavurun sütü ekleyip pürüzsüz hale gelene kadar karistirin.Tuz ve karabiberi ekleyip ocaktan alip sebzelerin üzerine dökün.Bol kasar rendesi serperek 200 derece firinda üzeri kizarana kadar pisirin.Yaninda et yada balikla servis yapin.

23 Comentários:

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

ellerine sağlık cnm.çok güzel bir sebze yemeği olmuş

Adsız dedi ki...

canım elma şekerim, brokoliyi bende çok seviyorum.

genelde çerez gibi tüketiyorum :)

ama bu müthiş olmuş. Tam ziyafet sofrasına yakışır bir tarif.

ellerine sağlık hayatım

sıcacık sevgiler..

www.misssgibi.com

Adsız dedi ki...

DAVETLIMSINIZ!!!

PORSELEN DEMLIK ÇAY TARIFLERI ETKINLIGI 6

http://nasibim.blogcu.com tarafindan hazirlanmistir

Aksamüstü sohbetine gelen dostlara,
Hanimlarla yapilan günlere,
Bes çayina gelen misafirlere,
Her biri birbirinden lezzetli tarifler
___________________________________________________
SEVGILI ARKADASLARIM;
03.12.2007-10.12.2007 Tarihleri arasinda

PORSELEN DEMLIK CAY SAATLERI ETKINLIGINE EV SAHIBELIGINI
www.guldencehobi.blogcu.com/ BEN YAPACAGIM.

SIZ SEVGILI ARKADASLARIMI,
KATILMAK ISTEYEN HERKESI ETKINLIGIMIZE KATILMAYA DAVET EDIYORUM!!!
HEP BIRLIKTE COK GÜZEL TARIFLER KAZANDIRMIS OLACAGIZ ETKINLIGIMIZE INSALLAH.

TARIFLERINIZI HAZIRLAYARAK,TARIFINIZE"PORSELEN DEMLIK CAY SAATLARI ETKINLIGI 6"
BASLIGINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAYINLAYIN.
TARIFINIZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA DUYURU BIRAKIN.
BEN SIZE GERI DÖNÜP TARIFINIZI KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAGIM.

SIMDIDEN KATILIMCI ARKADASLARIMA COK TESEKÜRLER EDIYORUM:)))
DESTEKLERINIZI BEKLIYORUM!!!

Yaren dedi ki...

Ben de cok severim brokolili patates grateni .Ellerine saglik cok nefis görünüyor.IYi pazarlar diliyorum.

banu kırmızıgül dedi ki...

cok nefıs gorunuyor ellerıne saglık. ben bazen brokolıyı salata olarak buharda haslıyorum sosla sunuyorum nefıs oluyor. sevgıler..

NiNo dedi ki...

bende bugun hasladim karnabahar ve brokoli patates havuc ama salata olarak :D seninkinide denerim bigun mucuks sekerimmmmmmmmmmmm

Selin dedi ki...

Canımcım,
Sebze yemeğine bayılırım. Tarifin tam bana göre valla. En kısa zamanda deneyeceğim. Ben ayrıca içine Brüksel lahanası da koymak istiyorum. Sence nasıl olur?
Sevgilerimle...

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık şekercim çok güzel görünüyor.

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Elmasekercim, harika bir yemek, tüm sevdigim sebzeler birarada, hemde firinda harika bir sosla, ellerine saglik canim.

Selam ve sevgilerimle..

Adsız dedi ki...

hayırlı günler dilerim.Nasılsınız. Tarifler çok güzel.ellerine sağlık.mutlu ve sağlıklı günler dilerim.

Adsız dedi ki...

Harika bir sebze yemegi,ellerine saglik.

serinmavi dedi ki...

Eline sağlık canım,benimde en sevdiğim lezzetlerdendir..Sevgiler...............

pervin dedi ki...

elma şekeri brokili yemeğin nefis gözüküyor ellerinize sağlık yarın bende yapıcam iyi bir fikir oldu hoşçakal..

Disalce dedi ki...

merhabaaa..

canım ne kadar güzel yaa..bütün sebzeleri tüketiyosun....

valla bende artık biyerden başlamak istiyorum..etçiliz ne yapayım....
ama vitamin eksikliği yaşıyoruz...artık yapcam..işte karar anı...yapcam..

ellerine sağlık...süper görünüyor...

Gönül dedi ki...

mmmhhhhh bu yemek muhteşem olmuş şekercim ellerine sağlık sevgilerimle

ab-ı hayat dedi ki...

Ellerine sağlık çok lezzetli ve iştah açıcı görünüyor...


sevgilerimi gönderiyorum....

IŞILCA TATLAR dedi ki...

Elmaşekercim,
Brokolinin genelde salatasını yapardım ancak senin tarifin üzerine bu yemeği deneyeceğim. Çok güzel görünüyor, ellerine sağlık.

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

neden sitemi görmede problem yaşıyorsun bir fikrim yok cnm.halen göremiyormusun?
bu arada neden blogum ing. oldu birden bire bir fikrin varmı bu konuda,seçim türkçe ama ing. gösteriyor.

dogada.blogspot.ru dedi ki...

sebze gibisi varmı eti çok sevmemize rağmen sebze baş köşededir bizde karnabaharı fırında yapıyorum brokoliyi yapmamıştım bu güzel lezzeti de deneyeyim ellerine sağlık canım sevgiler

Betül dedi ki...

merhabalar
fırın yemekleri pek güzel olur, mmmm nefis görünüyor ellerine sağlık cnm sevgiler...

Leziz Tarifler dedi ki...

Sağlık için mükemmel. Ellerine sağlık. İyi Pazarlar.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Canım elmam,brokiliyi hiç yemeden ıyy o yenirmi derdim bir vakitler:) Bir gün kuzende buharda pişmiş,patates-brokoli-havuç üçlüsünü yedim. Gerçekten çok güzel ve faydalıymış. Şimdi brokoli gördügüm yerde alıyorum. marketler her zaman getirmiyor :(
Bu hali de çok iştah açıcı görünüyor,ellerine sağlık.

NOT:Herşey yolunda:) Tekrar herşey için Allah razı olsun:)

Hayırlı hafta sonları

Adsız dedi ki...

Elinize saglik nefis görünüyor,en kisa zamanda denecegim,bu arada sanirim bir yanlislik var, ve kimsenin dikkatini cekmedi galiba,malzemeleri sayarken "2tane havuc,3tane orta boy havuc"yazmissiniz, 3tane orta boy havuc"yerine patates olmaliydi galiba...

Saygilarimla..

Yorum Gönder

Sende Bir Şeyler Yazmak istemisin?

23 nisan 2009 dan itibaren

elma şekeri ©elmasekerielmasekeri.

elmasekeri desing 2008