Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

12 Ocak, 2009

Ayva Tatlisi-2

Daha önceki yaptigim ayva tatlisinda gida boyasi kullanmistim ve pek icime sinmedigi söylemistim...

Her zamanki yaptigim ayva tatlisi tarifini bu kez paylasmak istedim sizinle.......

Malzemeler;
4 adet ayva
3 su bardagi seker

üzeri icin;
kremsanti
ceviz

Yapilisi;
Ayvalari iyice yikayip ikiye bölün ve icindeki cekirdekleri ayirin.Genis bir tencereye kestiginiz kisimlar üstte gelecek sekilde dizin.Ayvalarin üzerine sekeri orantili sekilde serpistirin.Ayvalari kapliyacak kadar su ilave edip,cekirdekleri aralara serpistirin.Tencerede yumusamaya basladigi anda ayvalarin kesik kisimlari alta gelecek sekilde bir firin tepsisine alin.Tenceredeki kalan jöleli suyuda ilave edip iyice yumusayincaya kadar firinda pisirin.Soguyunca kremsanti yada kaymak,ceviz yada fistikla servis yapin.

23 Comentários:

Adsız dedi ki...

canım en sevdiğim meyveli tatlıdır ellerine sağlık.güzel bir hafta geçeirmeen dileğiyle sevgilerimle

IŞILCA TATLAR dedi ki...

Varsın olsun, rengi öyle kıpkırmızı olmasın. Hem böyle naturel renk de çok hoş, üstelik de boyanın verdiği o kekremsi tad yok.

Ellerine sağlık canım.
Güzel ve bol paylaşımlı bir hafta diliyorum.

Sevgilerimle,

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Doğallık en sağlıklısı... Hem doğal hem sağlıklı hem de rengi güzel olsun dersen ayvaların üzerine bir avuç dondurulmuş vişne koymaya ne dersin...

Ellerine sağlık dün akşam bizde de vardı... Sevgiyle....

Hansa dedi ki...

boyasızda gayet güzel olmuş rengi.elinize sağlık.
sevgilerimle.

Adsız dedi ki...

Allahım bu nasıl bur görüntü böyle,ressmen ekrandan uzanıp alasım geldi:)
Ellerine sağlık canım..

Adsız dedi ki...

Bu daha sağlıklı galiba. Hem insan bir şeyden şüphe duydumu rahat rahat da yiyemiyor. Rengi de çok güzel olmuş, ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

selam.diger ayva tatlısı tarifini bende denemiştim:))ama bu da
harika görünüyor.ellerine saglık..sevgiler.

Unknown dedi ki...

canım
ellerine sağlık.bu da doğal rengi ile muhteşem görünüyor.

Adsız dedi ki...

Nefiss görünüyor.Gıda boyası benimd e pek içime sinmiyor.Organik gıda boyasını duymuşmuydun? Hiç bir zararı yok deniyor.İllaki kullanıcam diyosak hani ondan alalım bari :) sevgiler canım.

Özlem dedi ki...

Ellerine sağlık, pek nefis olmuş,
sevgilerimle

Adsız dedi ki...

canımız çekti valla

Disalce dedi ki...

bende pek sevmiyorum açıkcası gıda boyasını....tad olarak azda olsa hissediyorum onu...

ellerine sağlık...böylesi daha güzel...

made in funda dedi ki...

UFFF NEFİS OLMUŞ.AFİYET OLSUN CANIM...

GELİNCİK MUTFAK dedi ki...

ayva tatlısı hiç yapmadım... senden cesaret alarak deniycem.. cumartesi pazara gittiğimde ilk işim ayva almak olucak.. bana biraz cesaret verirmisin? ellerine sağlık....

Adsız dedi ki...

Nefis olmuş canım.Ellerine sağlık.Sevgiler...

Adsız dedi ki...

34. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM
SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
http://porselendemlik.com
/http://birdemliksohbet.blogspot.com/
http://selmahlc.blogcu.com/
tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için
12 ocak 2009 (PAZARTESİ)- 25 OCAK2009 TARİHLERİ ARASINDA “PORSELENDEMLİK ÇAY SAATİ ‘NİN 34” EV SAHİBESİ OLARAK http://fzehra.blogcu.com/ GÖREV YAPACAĞIM.
YANİ BEN YAPACAĞIM…
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ.
TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.
VE TARİFİNİZE"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 34.HAFTA " BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİMBU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.

Unknown dedi ki...

Hıııım enfes olmuş elleine sağlık.

Bu arada bu pazar kısmet olursa kahvaltıda küçük ekmeklerinizi denemek istiyorum...

Sevgiler

meleginmarifetleri dedi ki...

Mmm ayva tatlısına baylırım ama benim biraz bu sefer acılı oldu:)
Ellerine sağlık süper görünüyor sevgiler byyy.

leyya dedi ki...

bu tatlıyı yemeyen bi ben kaldım alemde sanırsam)halihazırda pişirme girişimim olmasa da seninkini baz alarak deneyeceğim ilkinde inşllh elmaşekeri..eline sağlık olsun

Aysultan... dedi ki...

daha sağlıklı oluyor böyle içine sinmiştir şimdi elma şekeri,
Ellerine sağlık süper görünüyor ...

Zehra Gürgen dedi ki...

doğal rengi daha güzel. Ellerine sağlık..

sevgiler

Adsız dedi ki...

çok güzel görünüyor rengi harika olmuş ellerine sağlık canım süper

GELİNCİK MUTFAK dedi ki...

ben bugün pazara gittim... fakat ayva yoktu.... mevsimi geçtimi acaba?

Yorum Gönder

Sende Bir Şeyler Yazmak istemisin?

23 nisan 2009 dan itibaren

elma şekeri ©elmasekerielmasekeri.

elmasekeri desing 2008