Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

09 Ocak, 2009

yalancı tavuk göğsü

Gecen aksam amca kiziyla gec saatlerde baslayan tatli krizine cözüm olarak yapildi yalancı tavuk göğsü.Cok basit ve nerdeyse iki dakikada hazirladim diyebilecegim bir tarif.Fakat ilginc tarafi ise tatliyi sadece yapana kadarmis bu kriz.Sadece catal ucuyla tadina bakmak ve ev ahalisini mutlu etmek disina cikmayan bir istekmis benimkisi...

Tarcin sevenlere bol tarcinli cikolata sevenlerede cikolata soslu ikram ettim.....

Tarifin kaynagi Portakal agaci.Ben yag ve seker ölcüsünü azaltarak kullandim orjinali ise söyle;

Malzemeler;
150 gr. margarin(ben 125 gr kullandim)
1 su bardağı un
1 kaşık nişasta
1,5 su bardağı şeker(ben 1 su bardagi kullandim)
1 paket vanilin
1 litre süt


Yapilisi;
orta boy tencerede yağı eritin. un ve nişastayı yağa ekleyip biraz kavurun. sonra kalan malzemeleri de ekleyip yoğun bir kıvama gelinceye kadar karıştırarak pişirin. ateşten alıp mikser ile birkaç dakika karıştırın. geniş bir borcam'a yayıp, buzdolabında soğutun. servis yapacağınız zaman tarçın ile süsleyin.

27 Comentários:

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık çok leziz bende çok sık girerim tatlı krizine mutlu hafta sonları dilerim sevgiler...

MUTFAKISTAN dedi ki...

cok hafif ,cok guzel gorunuyor
afiyet olsun canim

Adsız dedi ki...

canım görüntü nefis ellerine sağlık.sevgilerimi bırakıyorum

Unknown dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK CANIM SEVGİLERİMİ GÖNDERİYORUM SUNUMU ÇOK ŞIK OLMUŞ.

Unknown dedi ki...

ELELRİNE SAĞLIK CANIM SUNUMU ÇOK ŞIK OLMUŞ

Karen Hanim dedi ki...

Bu kadar basıt bir şey olduğunu bilmiyordum. Denemem lazım. Ben hep merak ettim, niye 'asıl tavuk göğsü' yapılmıştı? Yani kim tavuk bir tatlıya koymak ister?

made in funda dedi ki...

nefis nefis.afiyetler olsun canım...

Adsız dedi ki...

Süper görünüyor.Hani kiloları dert etmesem bu saatte mutfağa girip yapacağım.Ellerine sağlık canım.Sevgiler...

neslihan erzincan özgür dedi ki...

nefis görünüyor canım.ellerine sağlık.ben de aynı tarifi yapmıştım.sonuç harika oluyor.afiyet olsun.sevgilerimle...

Özlem dedi ki...

Ellerine sağlık, çok lezzetli görünüyor. Ben de pek severim bu tatlıyı,,sevgilerimle...

FİLİZ'CE dedi ki...

çok leziz gözüküyor.ellerine sağlık..

dilek deryasi dedi ki...

waw super bir göruntu sahane görunuyor muhallebi turu tatlilara bayilirim ellerine saglik.

Hansa dedi ki...

elinize sağlık bazen o krizler böyle hoş sonuçlar veriyor.
ben nişastasız yapıyorum tavuk göğsünü...
elinize sağlık.
sevgilerimle.

karamel mutfak dedi ki...

ziyaretin için teşekkür ederim canım senibde ellerine salık iyi hafta sonları diliyorum.

Unknown dedi ki...

Sayfanı keşfettiğim günden beri içine düşmekteyim özelikle hamur işlerin süper görünüyor... enfes tarifler yakaladım ve bir çoğunu deneyeceğim...

Tatlı için ayrıca ellerine sağlık...

Sevgiler

Adsız dedi ki...

Yalancı tavuk göğsünü çok severim. Eline sağlık canım, nefis görünüyor.

RUMEYSA dedi ki...

beni ziyaret etmişsiniz memnun oldum bende geldim bundan sonrada sürekli gelirimm tarifte çok kolay ve güzel elinize sağlıkkkk...

yesildomates dedi ki...

ellerine sağlık..
çok hafif ve pratik bir tatlı oluyo..
sende çok güzel yapmışsın..
ellerine sağlık..
iyi pazarlar dilerim...

ahsapboyaci dedi ki...

MERHABALAR ARKADAŞIM YAPTIĞIN HERŞEY İÇİN ELİNE SAĞLIK HEPSİ BİRBİRİNDEN GÜZEL OLMUŞ SEVGİLER

arzumcum.blogspot.com dedi ki...

çok sevdiğimiz pratik bir tatlı.harika görünüyor. hem tarçınlı,hemde çikolatalı sunumu nefis.ellerine sağlık canım.

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Pratik ve nefis bir tatlı
Ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

ooo cok nefis gorunuyor ellerine saglik canim sizlere afiyetler olsun.

sevgilerr

birsence dedi ki...

tarçınlı hemde nefis nefis...

TAZE NANE dedi ki...

Ne kadar güzel sunum yapmışsın.
Bayıldım.

Adsız dedi ki...

merhaba ben yeni blogcu.
tavuk göğsü çok güzel görünüyor..
o kadar krizin üstüne sadece bir çatal almanız şaşırttı.
ben olsam afiyetle bir güzel yerdim..

http://www.lillyum.blogcu.com

Adsız dedi ki...

jhbm

Adsız dedi ki...

lşklj

Yorum Gönder

Sende Bir Şeyler Yazmak istemisin?

23 nisan 2009 dan itibaren

elma şekeri ©elmasekerielmasekeri.

elmasekeri desing 2008