Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

10 Aralık, 2007

Ispanakli Pizza

Kendimi şımartmak istedigim zamanlar olur bazen isi gücü aklima takilan tüm sorunlari bir kenara firlatir bugun benim günüm gezip tozacagim,yiyip icecegim derim.Bu sekil pizzalarda şımartma günlerimde yapilanlardan.Kücük ebatlarda hazirlayip yanina icegimide alip ohh söyle biryere yamulup televizyon karsinda keyifle yenilenlerden..


Tabi ertesi gün cok yenildiginden dolayi pismanligi duyulan keyif benimki.Ödedigimiz vergiler yol,su elektirik olarak dönüp vatana millete faydali olsada.Benim simartma günlerim cüzdan bosaltmaya,bel kalinlastirmaya yariyor.Aman olsunn hayat cok kisa demi? (bu sözde ertesi gün kendimi avutma taktigim) ;) Bol şımartma günlü,cok uzun ömürlü, saglikli huzurlu cok güzel günler hepimizeeeeeee Sizleri seviyorum,hayati seviyorum....Kendini sevmeyen, başkasını sevemezmiş. ...

Bu arada hafta sonu BEYAZ MELEK filmini izleme firsati buldum.(gecikmelide olsa)Etkileyiciydi.Hikayesi cok anlamliydi alinmasi gereken dersler vardi icinde.Sinema ve tiyatro dünyasının en büyüklerinden oluşan kadrosuyla tek kelimeyle muhtesemdi.


Tebrikler Mahsun Kırmızıgül...



Malzemeler:

yarim kg ispanak

1 kutu konserve mantar

1 kutu konserve misir

1 kutu konserve domates

üzerine sürmek icin aci sos

üzeri icin kasar rendesi

hamuru icin;

süt
maya
un
tuz,azicik siviyag

Yapilsi:

Hamuru kendi usulunce klasik hamur seklinde yogurun ve mayalanmaya birakin.Diger taraftan bir derin kabin icine yikanmis ince dogranmis ispanaklari,mantari,misiri,dogranmis domatesi ilave edip karistirin.Hamurumuzdan ceviz den biraz büyük bezeler alip ince acin (Ben ince kitir kitir seviyorum)isterseniz kendi arzunuza görede acabilirsiniz.Üzerine bolca aci sos sürün ben acili seviyorum.Sosun tarifini bi ara yazarim.Isteyen sulandirilmis salca vb sürebilir.Ispanakli malzemeyide üzerine bolca yayip biraz kasar rendesi serpip 200 derecede isitilmis firinda pisirin firindan almadan önce tekrar bolca kasar rendesi serpip bir iki dakika daha bekletin.Peynirler erinyince cikartip afiyetle peynirler süne süne yeyin....Afiyet olsun......





26 Comentários:

inci dedi ki...

canım arkadaşım özlettin kendini...neler yapıyorsun şekercim...pizza nefis olmuş,hem de sebzeli......ellerine sağlık şekercim....

Adsız dedi ki...

bende gittim bu filme harika bir filmdi.çok beyendim.pizzanda çok güzel olmuş canım ellerine sağlık

Yaren dedi ki...

Pizza bir harika göünüyor,ispanaklida güzel bir lezzet olur. Sicak sicak mm nefis olur.Beyaz melek filmine cok övgü duydum insal bu hafta sonu bende seyretcem.Iyi bir hafta diliyorum sana..

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Filmde pizzada süper ikisinede söylenecek fazla söz yok.Ellerin dert görmesin canım...

keskinli dedi ki...

selam
degisik ve enfes bir pizza olmus ellerine saglik sevgiler

Selin dedi ki...

Selam canım,
Ispanağa bayılırım. Ama pizzada hiç denemedim. Nefis görünüyor. Ellerine sağlık. Sevgilerimlle...

Adsız dedi ki...

Canım missss gibi elma şekerim,

pizzaaa nefis. mamamiaaaaa
:)

Ispanak ne de güze lezzet katmıştır.

ellerine sağlık.

Filmi bende merak ediyorum ama ağlatacak diye gidemiyorum :)


Sıcacık sevgiler..
www.misssgibi.com

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Elmasekercim, pizzadan kaldiysa eger bende bir dilim alip hemen gidiyorum, ellerine saglik. Benimde favori pizzalarimdir kendileri.

Selam ve sevgilerimle..

Betül dedi ki...

merhabalar
ıspanağı çok severim ama pizzada denemedim ellerine sağlık cnm

NiNo dedi ki...

ellerine saglik canim nefis gorunuyor

Unknown dedi ki...

selam
elma şekerim nasılsın canımkahvemi alıp geldim dolaştım yazıp gidiyorum banada beklerim özletme kendini bacım ben ıspanaklı herşeyi severek yerim ama pizzasını ilk kez gördüm değişik bir şey denemek lazım sevgiler Allah a emanet ol

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

nefis görünüyor tadını merak etmemek imkansız...ellerine sağlık elma şekerim,öpüyorum

zeyneple.blogspot.com

PAPATYA PRENSES dedi ki...

elmam şekerimmmm şimdi geldim okuldannn:)Canımsın yaaa Allah razı olsun,ellerin dert görmesin.
İYİ Kİ varsın:) öptüm kocaman seni

Saliha dedi ki...

ELLERINE SAGLIK,BEN PİZZA SEVER OLARAK COK AMA COK BEGENDIM:))

Saliha dedi ki...

ELLERINE SAGLIK,BEN PİZZA SEVER OLARAK COK AMA COK BEGENDIM:))

Melek* dedi ki...

birz farklı bir tad gibi ama ben değişik ağız tadlarına açığım ellerine sağlık

Selma Alkan dedi ki...

nefissss gorunuyorr ellerine saglik pizzayi kim sevmez..sevmiyorum diyenlere ben inanmiyorum cunki harika bir tadi var...ben bir dilim alip gidiyorum hmmmm tadini cok beyendim 3 dilip gidiyorum..(nekadar ac gozluyum demi )elma sekeri saglicakla kal optm...;)

Gönül dedi ki...

valla pizza olsunda neli olursa olsun..canım ellerine sağlık nefis görünüyor...filme bende gitmiştim bencede güzel ama nedense babam ve oğlum kadar bulmadım ben...sevgilerimle

Adsız dedi ki...

Selam!!!
Harika bir pizza tarifi,ellerine saglik canim:))
Beklerim ziyaretini,hayirli cumalar

ilham perisi dedi ki...

Aaa ama pizzaya bayılırım ben.Ellerinize sağlık.Çpk güzel görünüyor.Birgün bende denemeliyim.

Leziz Tarifler dedi ki...

Çok güzel görünüyor, ıspanaklı her şeye bayılırım. Ellerine sağlık. Sevgiler...

Selin dedi ki...

Şekercim, nerelerdesin sen yahuu??? Merakta kaldık valla. Bir ses verseneee. Huuuuuuu, komşuuuuuuuuuu :))) İyi haftasonları canım.

Tijen dedi ki...

Benim siteye uğrarsan komik bir tesadüf göreceksin. Ama birazdan, daha yüklemedim...

keskinli dedi ki...

PORSELEN DEMLIK ÇAY SAATI TARIFLERI ETKINLIGI 8
http://nasibim.blogcu.com tarafindan hazirlanmistir
Aksamüstü sohbetine gelen dostlara,
Hanimlarla yapilan günlere,
Bes çayina gelen misafirlere,
Her biri birbirinden lezzetli tarifler
___________________________________________________
SEVGILI ARKADASLARIM;
18.12.2007- 30.12.2007 tarihleri arasinda
PORSELEN DEMLIK CAY SAATLERI ETKINLIGI 8
http://www.keskinlininmutfagi.blogcu.com// BEN DE
ARKADASLARIM ARAYA MÜBAREK KURBAN BAYRAM'ININ
GIRMEZI DOLAYISIYLE ETKINLIGIMIZ IKI HAFTA olarak düzenlenmistir
O YÜZDEN RAHAT OLUN
SAKIN COK YOGUNUZ BAYRAM VAR KATILAMAYIZ GIBI
DÜSÜNCELERE KAPILMAYIN ETKINLIGIMIZ
30.12.2007 gece saat 24.00de sona erecektir

SIZ SEVGILI ARKADASLARIMI,
KATILMAK ISTEYEN HERKESI ETKINLIGIMIZE
KATILMAYA DAVET EDIYORUM!!!
HEP BIRLIKTE COK GÜZEL TARIFLER KAZANDIRMIS
OLACAGIZ ETKINLIGIMIZE INSALLAH.
TARIFLERINIZI HAZIRLAYARAK,TARIFINIZE
"PORSELEN DEMLIK CAY SAATLARI ETKINLIGI 8"
BASLIGINI YAZARAK SAYFANIZDA BENIM LINKIMI EKLEYEREK
TARIFINIZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA DUYURU BIRAKIRSANIZ,BEN
SIZE GERI DÖNÜP TARIFINIZI KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAGIM

ARKADASLARIM ELIMDEN GELDIGINCE TÜM DOSTLARA DAVETIYE
ULASTIRACAGIM YALNIZ HERKESIN BLOGUNU TANIMADIGIM ICIN SIZLERDE
TANIDIGINIZ HERKESE SÖYLERSENIZ MEMNUN OLURUM TÜM BLOGCU;BLOGSPOT,
COM,NET ...... ve daha bilmedigim herkes davetlimdir


SIMDIDEN KATILIMCI ARKADASLARIMA COK TESEKÜRLER EDIYORUM:)))
DESTEKLERINIZI BEKLIYORUM!!! SELAMLARIMLA...

Adsız dedi ki...

bloglari dolasirken senin bloguna rastgeldim. trak diye kapayip gecemedigim bloglartan bitanesi diyip blogunu dolandim. ellerine saglik emek var burda...
Beyaz Melek filmine bende gittim arkadasimlan ve tabiki cok duygulandik. tabi onaylamadigim bazi durumlar oldu ama icerigi onaylamadiklarimin ustunde geldigi icin insallah ders aldigimiz konulari unutmayiz diyorum. az ve oz konusmak amaciyla hayirli gunler diliyorum. benim blogumada beklerim . dua ile...

Adsız dedi ki...

Ispanağı çok severim.Bu da feğişik bir tarif mutlaka deneyeceğim.Ellerine sağlık.

Yorum Gönder

Sende Bir Şeyler Yazmak istemisin?

23 nisan 2009 dan itibaren

elma şekeri ©elmasekerielmasekeri.

elmasekeri desing 2008