Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

11 Kasım, 2007

Firinda makarna

En cok sevdigim yemektir makarna her cesidi benim icin ayri bir lezzet tasir.Firinda makarnanin bir kac cesidini yaparim bu en kolay ve bence en nefis olani.Ton baligi severler icin de vazgecilmeyecek bir tad simdiden yapanlara afiyet olsun yapmis yemislerede afiyet bal seker olsun....

Malzemeler:
1 paket makarna (istenilen cesit kullanilabilir ben burgu olandan yaptim)
200 gr paketlerden 2 tane krema
1 kutu konserve misir
1 kutu konserve bezelye
2 kutu konserve mantar
2 tane haslanmis küp küp dogranmis havuc
1 kutu ton baligi
2 adet kuru sogan
tuz,karabiber
üzeri icin rendelenmis kasar peyniri

Yapilisi:
Makarnayi hafif diri kalacak sekilde haslayin ve süzün.Diger tarafta kuru soganlari istediginiz sekilde dograyip biraz sivi yagda pembelestirin krema haric tüm malzemeyi ilave edip biraz kavurun.Ocaktan alinca icine kremayi ve makarnayi ilave edip iyice harmanlayin dikdörtgen bir borcama malzemeyi yayin üzerine kasar rendesi serpip 200 dereceli isitilmis firinda üzeri kizarincaya kadar pisirin.Kare kare kesip sicak sicak yada ilik servis yapin afiyet olsun...

17 Comentários:

Yaren dedi ki...

Makarnayi cok seviyorum,birde firinda olursa süper üstü oluyor canim. Aciktirdi beni bu görüntü :)
Ellerine salgik canim.

Beyza dedi ki...

Merhaba elmaşekeri,
bu saatte karnımı acıktırdı bu görüntü :) Çok güzel görünüyor, ellerine sağlık...
Sevgiler

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Bol malzemeli fırın makarna tadından yenmez herhalde nefiss olmuş ellerine sağlık...

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık..makarnanın herçeşidni çok severim..tarifin denenmesi gereken bir lezzet olmuş..görüşmek üzere..inş..

inci dedi ki...

canım çok nefis bir yemek olmuş:)ben de borcamla birlikte fırınlansam:))ellerine sağlık..işlerin kolaylandı mı?sana kolaylıklar dilerim:)

Adsız dedi ki...

ellerine saglik canim
firin makarnan harika gorunuyor
sen yaparsinda kotu gorunurmu hic:))
sevgiler
www.yenitadlar.blogcu.com

Baharcicegi dedi ki...

Bu makarna yenmezmi icinde bol malzemesi birde krema var eminim nefis bir lezzet olmustur eline saglik canim.

Beyza dedi ki...

Elmaşekeri,
seni linklerime ekledim. Haber vereyim dedim :)
Sevgiler

NiNo dedi ki...

ellerine saglik sekerim

Adsız dedi ki...

Firinda makarna sahane olmus,ellerine saglik canim.

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

cnm ya harika olmuş gerçekten bir dilim alasım geldi.ellerine sağlık.mükemmel.

Betül dedi ki...

Merhabalar sevgili elma şekeri
Ziyaretime gelip beni onurlandırdın, bir de yorum yazdın sevindirdin teşekkür ediyorum. Mmmmm makarna şahane görünüyor içinde mantar ve krema olan her yemek nefis olur diye düşünüyorum.ellerine sağlık,bu güzel bloğu linklerime ekliyorum, herzaman görüşmek dileği ile sevgilerimi bıraktım...

Adsız dedi ki...

sevgili şeker ablacım blogcunada uğradım burayada geldim :) makarnan harikaaa

keskinli dedi ki...

selamlar...
ellerine saglik makarna enfes olmus görüntü süper olmus tadida öyledir eminim sevgiler

Adsız dedi ki...

hımmmm
FIRIN MAKARNA NEFİS GÖRÜNÜYOR CANIM....

Leziz Tarifler dedi ki...

Nefis, bir dilim alabilir miyim..?

Tijen dedi ki...

Bayılırım fırında makarnayaaaa....

Yorum Gönder

Sende Bir Şeyler Yazmak istemisin?

23 nisan 2009 dan itibaren

elma şekeri ©elmasekerielmasekeri.

elmasekeri desing 2008