Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

21 Mayıs, 2008

Galeta unlu pogaca

Bu aralar etkinlik tarifleriyle yola devam ediyorum.
Gecenlerde yaptigim bu nefis pogacalari sevgili arkadasim Papatya68e gönderiyorum.Kendisine güzel daveti icin cok tesekkür ederim...


Malzemeler:

1 paket margarin (oda sicakliginda)
2 yumurta (1 tanesinin aki üzerine)
2 yemek kasigi yogurt
Yarim cay bardagi siviyag
1 paket kabartma tozu
1 tatli kasigi tuz
Un

ic malzemesi:
5-6 patates
Siviyag
Karabiber
Maydanoz
Tuz

üzeri icin:
3 yemek kasigi galeta unu
yumurta aki

Yapilisi:
Patatesleri haslayip püre haline getirin sonra, tuz karabiber ve biraz siviyag beyaz peynir ve maydonoz ilave edip karistirin. Ayri bir kapta kulak memesi kivaminda hamuru yogurun. Hamurdan yumurta buyuklugunde parcalar alip avcunuzda duzeltin, içine 1 tatlı kasigi patatesli içten koyup yuvarlak sekil verin kapatilan taraf altta kalacak sekilde tutup önce yumurta akina sonra galeta ununa batirin. 190 dereceli firinda uzeri pembelesinceye kadar pisirin....


37 Comentários:

karakazan dedi ki...

Selamlar,pogacalar harika olmus.Hep görürüm ama bir türlü nasip olmadi denemeye ins ilk firsatta deneyeceim.Elini saglik canim.Eger iznin olursa seni linklerime eklemek istiyorum canim,sende eklersen sevinirim.
Görüsmek dilegiyle.

elif dedi ki...

bayılıyorum bu lezzete. o poğça ağızda kıyır kıyır eriyor ya hımm nefiis(rejimdeyimde açım yanii)

Aybike Ceylan dedi ki...

Cok guzel ve degisik bir pogaca olmus, ellerine saglik denemek lazim. Ayrica asagidaki helva tek kelime ile harika.

Guzel bir hafta sonu diliyor, sevgilerimi gonderiyorum.

Aybike Ceylan dedi ki...

Cok guzel ve degisik bir pogaca olmus, ellerine saglik denemek lazim. Ayrica asagidaki helva tek kelime ile harika.

Guzel bir hafta sonu diliyor, sevgilerimi gonderiyorum.

Disalce dedi ki...

canım poğaçalrın nefis olmuş...

ellerine sağlık....

sevgiler....

Pelin dedi ki...

Merhaba,
Çok güzel görünüyorlar.Galeta ununun girdiği her şeyi güzelleştirdiğini düşünüyorum.Elinize sağlık
Sevgilerimle

Unknown dedi ki...

hayırlı sabahlar elmaşekerim ellerine sağlık canım poğaçalar nefis hemen aldım bloğuma götürdüm beni kırmayıp katıldığın için teşekkür ederim hayatım sevgilerle kal

Adsız dedi ki...

ellerine saglik sekerim
pogacalarin nefis gorunuyor

www.yenitadlar.blogcu.com

antepası dedi ki...

Eline sağlık arkadaşım çok güzel olmuş.

Begüm dedi ki...

Nefis görünüyor pogacalarin canim. Ellerine saglik. Hic galeta unlu yememistim. Kesinlikle bir gün denemeliyim. Patatesli pogacalari cok severim zahten.

HULYA dedi ki...

Sevgili elmaşekeri,
ziyaretine çok sevindim.Her zaman beklerim.Poğaçalar ise nefis görünüyor ellerine sağlık canım.Sevgiler

Adsız dedi ki...

Cok lezzetli görünüyorlar, ellerine saglik. Sevgiler.

Nilgün dedi ki...

Nefis görünüyorlar canim..Kitir kitir tadi nasilki?Hic denemedigimden soruyorum..Tarifi kaydettim..


SEVGILER

Adsız dedi ki...

Ellerine sağlık.Poğaçalar bir harika olmuş.Görüşmek dileğiyle...

Pastacı Papatya dedi ki...

En sevdiğim pogaça tarzı galeta unlu poğaçalar..
Ellerine sağlık canım..
Sevgiler

hatice dedi ki...

Poğaçlar nefisss gözüküyor,hem de patatesli, çok güzel bir tarif, ellerine sağlık....sevgiler....

Adsız dedi ki...

selam poğaçalar muhteşem eline sağlık canım..iyi geceler sevgiler..

Adsız dedi ki...

selam..poğaca çok güzel ve degişik olmuş.nefis görünüyor..elinize saglık..sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

Ziyaretin için tesekkur ederim... Senin yaptıkların da cok guzel ellerine sağlık :)

sarımutfak-hande dedi ki...

ellerine sağlık harika olmuşlar cnm
canım çekti doğrusu
sevgilerimle

capankizimutfakta dedi ki...

bunu bende cok yaparim, cok lezzetli oluyor. ellerinize saglik. hayirli cumalar.

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

ben şu galete unlu poğçaları çok beğenmeme rağmen bi türlü deneyemedim.hemen misafir gelsede yapsam:)..çok nefis görünüyor cnm.ellerine sağlık.

yukivehobileri dedi ki...

elleine sağlık canım cok güzel görünüyor olsada yesek sevgilerimle

Adsız dedi ki...

canım çok güzel görünüyorlar nefisssss kokusu geldi. Ziyaretin için teşekkürler canım. Hoşçakal...

Unknown dedi ki...

Canımmm her zaman ki gibi enfes bir lezzeti bizimle paylaşmışsın ellerine sağlık

zarpandit dedi ki...

ellerine sağlık şekerim çok güsel gözüküyorlar:)

akasyakokusu dedi ki...

merhaba canım..eline sağlık keşke sabah gelseydim hepsini yürütürdüm kesin:))
görüşmek üzere sevgiler.

banu kırmızıgül dedi ki...

canım cok guzel gorunuyor. denıyecegım ellerıne saglık sevgıler..

made in funda dedi ki...

canım nefis poğaçalar bunla.hele patatesli olunca yeme de yanında yat.ellerine sağlık..

Adsız dedi ki...

güzel yorumun için çok teşekkürler canım.poğaçalar enfes görünüyor.hep denemek istediğim ve vakit darlığından ertelediğim bir tarif.en kısa zamanda bende yapmalıyım bu güzelim görüntüden sonra.çok güzel olmuşlar.ellerine sağlık canım.alttaki şahane helvanında tarifini aldım.teşekkürler.harikasın.
www.arzumcum.blogcu.com

Baharcicegi dedi ki...

patatesliyse kesin nefis olmustur,galeta unuylada citir citir harika bir pogaca olmus eline saglik canim

Leyla Poyraz dedi ki...

Sevgili elmaşekeri poğçalar nefis olmuş ellerine sağlık..iyi tatiller..

Adsız dedi ki...

Merhaba ilk önce sayfana bayıldım, ne kadar şirin birşey olmuş. Çok hoşuma gitti. Ayrıca poğacalar süper yani ellerine sağlık canım. Sevgiler Nesrin

NİLÜFER dedi ki...

ziyaretin için teşekkür ederim arkadaşım poğaçalar harika olmuş eline emeğine sağlık

Adsız dedi ki...

Etkinliğimize katıldığınız için çok teşekkür ederim.Harika tariflerinizle etkinliğimizi şenlendirdiniz.Etkinliğimiz yarın sona eriyor.Yarın akşama kadar tariflerinizi bekliyorum.Bir etkinlik biterken yeni bir etkinliğim başlıyor.Ye # 34 bulgur etkinliği.Etkinliklere sürekli benim ev sahibi olduğumu düşünmeyin sakın.Porselen demlik çay etkinliği ev sahibi olmam salata yarışmasında ki birinciliğimden dolayıydı.Yarışmanın ödülü etkinlikte evsahipliği yapmaktı.Bulgur etkinliği ise bir sene öncesinden 2008 mayıs ayında evsahipliği yapacağım belli olmuştu.Yani bir yıldır bulgur etkinliğini bekliyordum.Sizleri YE#34 BULGUR ETKİNLİĞİNE mutlaka bekliyorum.Bulgurla yaptığınız bir tarifi yayınlayıp,başlığına YE#34 BULGUR ETKİNLİĞİ yazıp,etkinliğin benim sitemde olduğunu belirtmeniz yeterli.İster bana yorum yazabilirsiniz,istersenizde ye34bulgur@hotmail.com adresine adınızı,bulunduğunuz şehri,tarifinizin adını,sitenizin adresini göndererek katılabilirsiniz(Lütfen yorumlarda da bunları belirtin).Pazartesi tarifleri yayınlamaya başlıyorum.26 mayıs son katılım demiştim.Önceki etkinlikten dolayı bu etkinliğimizi fazla tanıtamadım.Bu yüzden tarifleri yayınlamaya başladığımda da gönderebilirsiniz.Bir ricamda etkinlik banner ını eklerseniz sevinirim(ekleyenlere çok teşekkür ederim).Böylelikle etkinliğimizden daha fazla arkadaşın haberi olur.Pazartesi görüşmek dileğiyle.Hepinizi bekliyorum.

Adsız dedi ki...

Hayırlı geceler canım.Ellerinize sağlık bloğunuzda nefis görüntüler var.Eminim çok lezzetlidir hepsi de.Tekrar gelip tariflerinizden denemek isterim nasip olursa.Pazar gününüzün güzelliklerle geçmesi dileğiyle sevgi ve selamlar...

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

ellerine saglik canim, pogacalarin nefisss olmuslar...

kocaman sicacik sevgilerimle ...

Yorum Gönder

Sende Bir Şeyler Yazmak istemisin?

23 nisan 2009 dan itibaren

elma şekeri ©elmasekerielmasekeri.

elmasekeri desing 2008