Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

12 Mayıs, 2008

Cilekli Tart

Bu nefis cilekli tart tam yaz aylarina uygun.Cilekli olan hersey nefis oluyor.Balkonumda bu yaz cileklerim yok malaesef.Gecen sene 11 inci aya kadar cileklerim oldu,tadi nefis oluyor, saksilardan sarkan cileklerin görüntüsüde öyle.Bu yaz uzunca bir tatil bizi bekledigi icin cileklerimi ekemedim.Ama sizin arkanizdan cileklerinize bakacak birileri varsa mutlaka balkonunuzda kücük bir saksidada olsa yetistirin cileklerinizi..

Not:Arsivden gecen seneki balkonumdaki cileklerim...


Malzemeler:
Keki için:
3 yumurta
200 gr un
200 gr seker
1 paket vanilya
yarim cay kasigi kabartma tozu


Üzeri icin
500 gr cilek
2 paket Dr. Oetker Tart Jöle

Yapilisi:
Kek malzemesini bir kapta iyice cirpin,yaglanmis tart kaliba dökün.175°C de isitilmis firinda 20-30 dakika pisirin.Cilekleri yikayin ve ortadan ikiye dilimleyin.Firindan cikmis ve sogutulmus kekin üzerine dizin.Tart jölesini üzerinde yazili sekilde hazirlayip,kekimizin(cileklerin)üzerine dökün.Buzdolabinda tart jölesi iyice donana kadar bekletip servis yapin.Afiyet olsun..............

26 Comentários:

İlker Ergin dedi ki...

CANIM TART NEFİS DURUYOR.ELLERİNE SAĞLIK.SEVGİLER.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Enfesssss görünüyor:) Ellerine sağlık canım..

ab-ı hayat dedi ki...

Merhaba,

Ellerinize sağlık nefis görünüyor tart.En kısa zaman da deneyeceğim.


sevgiler...

ab-ı hayat dedi ki...

Merhaba,

Ellerinize sağlık nefis görünüyor tart.En kısa zaman da deneyeceğim.


sevgiler...

Adsız dedi ki...

Ben bu sene balkonumda ilk defa cilek ektim, bakalim olacakmi. Cok harika görünüyor, ellerine saglik canim. Sevgiler.

Adsız dedi ki...

ölürüm ben bu tarta çok güzel yok mu bu çilekler öldürüyor benii

ellerine sağlık enfes
sevgilerr

made in funda dedi ki...

SÜPPPPER BİR LEZZET BU ELİNE SAĞLIK CANIM.BEN BU DİLİMİ ALSAM HARİKA OLUR.SEVGİLER..

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

hımm çok leziz görünüyor cnm..ellerine sağlık.

banu kırmızıgül dedi ki...

nefis görunuyor canım ellerine sağlık. göruntu super sevgilermle..

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık bende yaptım çilekli tart ama hamuru ve sosu farklı......

lezzetmütfağı....

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık nefis görünüyor..

Disalce dedi ki...

canım bende çok istiyorum balkonumda bişeyler yetiştirmek.....

helede maydonoz falan...ama zamanını tutturamıyorum birde tatile falan git kalıyor işte...

tart nefis görünüyor..ellerine sağlık canım...

Adsız dedi ki...

Günaydın;çilekli tart harika görünüyor çilek harika bir meyve her yemeği ziyafete çeviriyor.ellerine sağlık nefis görünüyor.

Ferkay dedi ki...

ellerine sağlık hayatım bayıldım çileklere.Tarifini de aldım.

Tijen dedi ki...

Siz de bize bunları yapmayınız. Sandviçi yapmak kolay, ekmek arasına koy peyniri ye ama şimdi kim uğraşacak çilekli pastalarla, tartlarla?

Adsız dedi ki...

Öncelikle ziyaretine teşekkür ederim. Bu vesile ile böyle güzel bir sitenin varlığından haberdar oldum. Arkadaş listeme ekliyorum. Ayrıca burçlarda annelik tarifi bana uyuyor.
Bu arada tart da bu dilimi almazsam üzülecek, müsadenle....

Özlem Avcı-mutfaktayimm dedi ki...

Merhaba Arkadaşım…
Uzun zamandır aklımda olan ama bir türlü vakit bulupta hayata geçiremediğim KAHVALTI ŞENLİĞİ etkinliğimi başlatmak istiyorum. Artık yaz yavaş yavaş gelirken, güneş o güzel yüzünü bize göstermeye başladı. Güneşi görüpte pazar kahvaltılarını bir şölen haline getirmezmiyiz ?? Tabiki getiririz. İşte bu etkinliğin amacı da bu. Çiçeklerle dolu bahçe ve balkonlarımızda bütün aile bireylerinin toplandığı bir günde kahvaltı masalarımızı şenlendirecek alternatifleri bu sayfada paylaşmak istiyorum. Dilediğin herşey örneğin; Omlet çeşitleri, şarküteri çeşitlerinin sunum ve hazırlanışı, kolay börekler, kanepeler, kahvaltı tabakları aklınıza gelebilecek herşeyi benimle paylaşabilirsin. Etkinliğim 14 mayıs ta başlıyor bitiş tarihi ise 8 haziran. Bugün den itibaren mail adresime tarifini gönderebilirsin. Bu aralıkta mutfaktayim10@hotmail.com adresime göndereceğin mailine isim, blog ismi, şehir/Ülke ve tarif adıyla birlikte mail atmanı rica ediyorum. Atacağın mail o güzel sayfana uğrayıp harika tarif ve resmini alıp kendi sayfamda yayınlamama sebep olacak. Katılımını bekliyor ve kolaylıklar diliyorum :)

Bu arada sayfamın sağ üst köşesinde göreceğin KAHVALTI ŞENLİĞİ isimli bannerı da sayfanda görmek beni onurlandıracaktır.

Sevgiler...

Adsız dedi ki...

selam..çok harika bir sayfa valla içim açıldı.herşey süper eline sağlık canım.sevgiler

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

nefis nefis nefisss görünüyor,
ellerine sağlık elma şekerim

Adsız dedi ki...

Ellerinize sağlık görüntüsü cok güzel

Adsız dedi ki...

Ben bu tartın görüntüsüne aşık oldum,ağzımın suyunu akıttırıyor.
Ellerine sağlık!

aNNePeRi dedi ki...

Kuru baklavaya bakıyodum azcık aşağı indim ki aman Allah ım süperrrrrrrrrr.Bu nasıl bir görüntü böyle nefis valla :)
ellerine sağlık :)

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Nefiss olmuş bu tart yaa... Ellerine sağlık sevgiler...

kirazdünyası dedi ki...

nefis bir görüntü ellerine sağlık...

Adsız dedi ki...

Ellerinize sağlık, gerçekten muhteşem bir lezzet olduğu görünüşünden belli. Hemen deneyeceğim. Umarım sizinki kadar başarılı olur :)
lezzetbuketi.blogcu.com

Adsız dedi ki...

Ellerinize sağlık muhteşem bir lezzet olduğu görüntüsünden belli. Hemen deneyeceğim. Umarım sizinki kadar başarılı olur :)
lezzetbuketi.blogcu.com

Yorum Gönder

Sende Bir Şeyler Yazmak istemisin?

23 nisan 2009 dan itibaren

elma şekeri ©elmasekerielmasekeri.

elmasekeri desing 2008