Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

18 Mayıs, 2008

Beyaz un helvasi


Porselen Demlik Çay Saati Etkinliği 23 Deryadan Lezzetler arkadaşıma daveti icin çok teşekkür ediyor ve bu güzel tarifimi ona hitap ediyorum. Kendisine etkinlikte kolaylıklar dilerim.

Malzemeler:
250 gr pudra sekeri
250 gr tereyag
1 kg un

Yapilisi:

unu firin tepsisine yayin ve isiltilmis (180 derece) firinda arasira karistirarak unun ayni zamanda beyaz kalmasini saglayarak yaklasik 40-45 dakika kavurun.Daha sonra firindan cikardiginiz unu eleyin.Bir tencerede yagi eritin unun üzerine eritilmis yagi ve elenmis pudra sekerinide ilave edip iyice karistirin.Tepsinin icine yayin elinizle iyice bastira bastira sıkılaştirin.Baklava dilimleri gibi kesip sogumaya birakin.Soguyunca katilasmis oluyor biraz dikkatlice tepsiden alip servis yapin.
Afiyet olsun........

36 Comentários:

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Daha evvel adını duydum ama hiç tadmadım merakta ediyordum...Tarifi paylaştığın için teşekkürler canım...Ellerine sağlık...
Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Aşkımmmm ya;yine şaheser yaratmışsın,eminim tadı da enfestir ellerine sağlık,öptümmm

PAPATYA PRENSES dedi ki...

oy oy oyyy,pişmaniye gibi görünüyor. enfesss..
ellerine sağlık canım,sevgiler..

banu kırmızıgül dedi ki...

helva nefis kardesim mert helvayı çok sever bu lezzeti ona yapacağım sevgilermle..

Adsız dedi ki...

bu enfes bir tad biliyorum bizde bunu kaşıkla şekil vererek yaparlar

ellerine sağlık
sevgilerr

Begüm dedi ki...

NEFISSSSS..... Harika görünüyor canim. Bir dilimini alabilirmiyiym :) Ellerine saglik.

made in funda dedi ki...

nefis bişey bu.ellerine sağlık canım..

Adsız dedi ki...

Ellerine,emeğine sağlık arkadaşım.Çok nefis olmuş.Tarifini yayıladım.

Müjde!

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ DERGİSİ ÇIKIYOR..
Yayına Hazırlayanlar
http://nasibim.blogcu.com
http://birdemliksohbet.blogspot.com
Sorumlu Müdür
http://selmahlc.blogcu.com
Grafik Tasarım Düzenleme
Yağmur İpar

Sizde sunumuna özen göstererek hazırladığınız, leziz ikramlarınızın dergide yer almasını istiyorsanız porselendemlikdergi@hotmail.com adresine onay mesajı gönderebilirsiniz.
Bunun için yapmanız gereken tek şey:

Adınızı
Sitenizin adresini
Dergide yer almasını istediğiniz tarifin adını
Tarifin link adresini göndermeniz yeterli olacaktır.

zarpandit dedi ki...

tatlı krizine cabuk cozum için işteeeeeeeeeee elmaşekerinden beyaz un helvası :)
şak şak şak:)
tepriklerrrrrr:)

sevimin sayfasi dedi ki...

mmmmmh, bir dilim aldim
cok güzel olmus canim benim
ellerine saglik

Adsız dedi ki...

Slm,harika bir gorunum ve tarif ellerine saglik akadasim,mutlu haftalar.

kelebeklisaniyeler.blogcu.com

EZGi :)) dedi ki...

enfes görünüyor canım ellerine saglık sıcacık sevgiler

Gazeteci dedi ki...

Cok guzel gorunuyooor.. Pastalardan, keklerden ziyade un helvasi, irmik helvasi gibi tatlilari sevdigimden midir nedir, bayildim buna. Denemem lazim. elinize saglik...

Adsız dedi ki...

Selam canım..Senin tariflerine bayılıyorum..Damak tadıma o kadar çok uyuyorki..Eline sağlık canım helvan şahane..iyi günler diliyorum..Sevgiler..

Adsız dedi ki...

Kıpır kıpır, güzel bir tatlı. Ellerinize sağlık.

elif dedi ki...

hiç bilmiyodum böyle de helva yapıldığını. eminim çok lezzetlidie. gerçekten pişmanşye gibi görünüyo. tadı da benziyosa hemen denmek isteirm

Adsız dedi ki...

canım öncelikle guzel yorumun için tesekkur edıyorum..
helvan süperrr olmus ellerın dert gormesın canım..
olsa da yesek:)
bizim için de ye..
sana güzel bir hafta dılıyorum:)
herzaman beklerim..
sevgiler..

http://fatostuncay.blogcu.com/

pelince dedi ki...

Annem yapar bu helvayı sıklıkla,senin yaptığının görüntüsüde muhteşem.
Çok güzel bir blog,memnun oldum tekrar...
Görüşmek üzere..
Sevgiler..

Adsız dedi ki...

Cok sahane görünüyor, ellerine saglik. Sevgiler.

sevgi dedi ki...

Çok güzel bir helva olmuş.Yalnız bilinen helvalardan çok farklı.Han gi yöreye ait çok merak ettim .
sevgilerleee

Mebrule dedi ki...

Pudra sekeri ile helva hic denemedim, cok guzel bir goruntusu var, tadi da oyledir mutlaka... Un helvasini cok severim, annem ne cok yapardi yanindayken..

Sevgiler...

antepası dedi ki...

Canım elinesağlık.Çok güzel görünüyorlar.

Disalce dedi ki...

ellerine sağlık elma şekerim..nefis bir görüntü olmuş....

Neşeli Sesler dedi ki...

Kız şeker tatlılarında senin gibi şeker :)
Ellerine sağlık canım...

NİLÜFER dedi ki...

KOMŞUMDA YEMİŞTİM BU HELVADAN DEĞİŞİK BİR HELVA ELİNİZE SAĞLIK
BU ARADA BLOĞUNUZ ÇOK GÜZEL TARİFLERİNİZE VE SOHBETİNİZE BAYILDIM BEN DE BEKLERİM
SİZİ ARKADAŞ LİSTEME EKLİYORUM
SEVGİLER...

hdidem95 dedi ki...

canımcım ne güzel görünüyor misler gibi tereyağ kokmuştur ellerine sağlık sevgiler

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

çok severim helvayı ellerine sağlık

Nilgün dedi ki...

Ellerine saglik canim biraz zahemtli olsada tadi eminimki nefis..Nedense tatliya pastaya duydugum hayranligi Helvaya aktaramadim nedense..


SEVGILER

Gönül dedi ki...

off harika bi lezzet olmuştur eminim ellerine sağlık sevgilerimle öpüyorum

Tijen dedi ki...

Kolay gibi görünüyor bu tarif ama yok yok yapmayayım. En azından şimdilik.

SARI PAPATYALAR dedi ki...

UN HELVASINADA BAYILIRIM ŞEKERİM ELLERİNE SAĞLIK

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Helva nefis görünüyor, gözümde kuru baklavalarda kaldı bilesin :))
Sevgiler...

cennebazz dedi ki...

merhabalarrr blogunuzu maalesef yeni keşfettim ama bayıldım tariflerin hepsine.ellerinize sağlık tüm tarifler için...
bundan sonra sıkı takipçinizim:))))
sevgilerimle duygu...

Dilek Mutfakta dedi ki...

selam,çok severek yaptığım ve yediğimiz bir helva bende blogcu arkadaşların birinde görüp denemiştim vazgeçilmemiz oldu ellerine sağlık...

umut dedi ki...

Merhabalar.. Muhteşem tarifler bayıldım doğrusu... hangisinden denemeye başlamalı bilmemki.. emeğinize sağlık...

Adsız dedi ki...

Merhaba,helva öyle güzel göründü ki hemen kalkıp yapıyorum ve afiyetle yiyoruz.Ellerinize sağlık..

Yorum Gönder

Sende Bir Şeyler Yazmak istemisin?

23 nisan 2009 dan itibaren

elma şekeri ©elmasekerielmasekeri.

elmasekeri desing 2008