Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

25 Mayıs, 2008

Kuru kayisi receli


Tadini ve görüntüsünü cok sevdigim bu recelimi daha önce yayilamistim ama kiyamadim ve Kahvaltı Şenliği etkinligine göndermeye karar verdim...
Böyle giderse galiba yayinladigim her tarif bir etkinligin olacak.Ama bunu yapmayi seviyorum sagolsun arkadaslarimiz emek veriyor ve bizede degisik tarifleri deneme firsati doguyor.Emegi gecen herkese sonsuz tesekkürler...............

Vanilya kokusunun ayri bir aroma verdigi kuru kayisi receli kahvaltilarimizin vazgecilmezi.......


Malzemeler:
500 gr. kuru kayısı
5 su bardağı su
2.5 su bardağı toz şeker
Bir tutam vanilya
Limon suyu
200 gr file badem

Yapilisi:

Derince bir tencerede suyu kaynatın. Sonra, kuru kayısıları içine atın. Daha sonra da, toz şeker ile az vanilyayı ilâve edin. Kayısılar pişmeye yakın, reçele yarım limonun suyunu sıkın. Sicak suda islatiliip kabuklari soyulmus bademleride ilave edin.Sogumaya birakin.Afiyet olsun.....

38 Comentários:

Adsız dedi ki...

Ellerinize sağlık.Resimde reçeliniz cam gibi saydam çıkmış.Hoş bir görüntü olmuş.Ben hiç kuru meyvadan reçel yapmayı denemedim bile.Benim için yol gösterici bir tarif oldu.Sağolun.İyi günler.

MUTFAKISTAN dedi ki...

nefis gorunuyor,afiyet olsun eline saglik
sevgiler

Özlem Avcı-mutfaktayimm dedi ki...

canım etkinliğe katıldığın için çok teşekkür ederim. Harika bir görüntü hemen alıp yayınlıyorum.

Sevgiler...

Adsız dedi ki...

kesinlikle harikaaa

ellerine sağlık
sevgilerrr

antepası dedi ki...

Çok güzel görünüyor.Eline sağlık değişiik ve güzel bir tarif.

Adsız dedi ki...

ellerune saglik bidenem nefis bisi olmali ;)

Adsız dedi ki...

Mhhhh harika görünüyor reçelin. Bademli eminim çok güzel olmuşdur. Ellerine sağlık canım.

Adsız dedi ki...

selam..bende çok severim kayısı reçelini..ama kuru kayısı olarak hiç yemedim..çok farklı olsa gerek tadı..elinize saglık..görüntü süper.....sevgilerimle..

Adsız dedi ki...

Cok sahane bir recel olmus, ellerine saglik. Iyi pazarlar.

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Merhaba,
Ellerine sağlık,görütüsü bile bu kadar muhteşem olan bu reçelin kimbilir tadı ne kadar güzeldir.
Etkinlik konusunda haklısın,bende yazı başlıklarını yazıyorken,sanki sadece etkinlikler için tarif ekliyormuşum gibi geliyor.
Ama etkinliklerinde birbirimize tanıma ve keşfetmede önemli bir faktör olduğunun farkındayım.

Selma Alkan dedi ki...

ellerine saglik..kayisinin her turlusu guzeldirr

karakazan dedi ki...

Resim tam agzima düsekmis gibi duruyor,etkilenmemek elimde degil.Missler gibi olmus canim eline saglik.

sevgilerimle,serap.

made in funda dedi ki...

iyi ki tekrar yaınlamışsın canım.mmmm nefis.eline sağlık..

pelince dedi ki...

Tereyağlı sıcak bir dilim ekmeğin üstüne ne güzel giderdi :))
Ellerine sağlık...

Unknown dedi ki...

Canımmmm nasıl canım çekti bayılırım kayısı reçeline bana accık yollamazmısın??? öptüm:))

NİLÜFER dedi ki...

mmmmmmm çok iştah açıcı eline sağlık canım sevgiler

Unknown dedi ki...

canim recelin nefis gorunuyor canim cekti:)ellerine saglik kuru kayisidan hic yapmamistim mutlaka deneyecegim listeme aldim.
opuyorum canim kocaman sevgilerimi biraktim.

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

değişik olmuş kuru kayısıdan hiç denemedim görüntü şahaneee ellerine sağlık canım..yorumun içinde çok teşkr ederim..kocaman sevgiler

Selma Alkan dedi ki...

Aleykum selam komsu cok sukur iyiyim sen nasilsin..bende muzigi acmistim camasir seriyordum birden mesaj sesi geldi kimden ELMASEKERI..senin dediyin gibi blog adasiyiz ha elmaliseker,elamlipasta iyiside ayni meyveden yapiliyor..ama ablacim senin ismin yazmiyor ogrenebilirmiyim..o simsicacik mesajin icin coooooook tesekkur ederim yarin pazartesi sana bu hafta bol nese,mutluluk, heyecan,sevinc, lezzet hani hepsi bir arada hafta diliyorum..hayirli aksamlar

Adsız dedi ki...

HEP TAZESİNİ YAPARIM.İLK DEFA KURU KAYISI REÇELİ GÖRÜYORUM.GÖRÜNTÜ ŞAHANE.HELEDE BADEMLİ.MUHTEŞEM OLMUŞ.KAYISI REÇELİ İÇİN ARTIK YAZI BEKLEMEYE GEREK YOK.NE GÜZEL.HARİKA.ELLERİNE SAĞLIK CANIM.SAĞLICAKLA KAL.

Adsız dedi ki...

Nefis gorunuyor...ellerine saglik arkadasim.
Sevgiler

akasyakokusu dedi ki...

canım merhaba inan bu üçüncü yorum..almıyor bir türlü eline sağlık bir dilim ekmeğe sürüp yiyorum arkadaşlarada kalsın dimi.
sevgiler mutlu bir haftan olsun.

Adsız dedi ki...

ellerıne saglık hayatım super olmus super.. ellerınd ert gormesın..
afıyetle yıyın ınsallah.
ıyı haftalar..
sevgılerımı yolluyorum:)


http://fatostuncay.blogcu.com/

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Harika görünüyor canım,ellerine sağlık..

Damak Tadı dedi ki...

Ne kadar iştah açıcı görünüyor reçelin..Ellerine sağlık,afiyetler olsun..


Sevgilerle

Adsız dedi ki...

Elmaşakerii Ellerinizeee sağlık..
reçelin muhteşem görünüyor. kesinlikle deneyeceğim..
banada beklerim..

www.sultansofrasi-leyla.blogspot.com

Pelin dedi ki...

Merhaba,
Ben de baba tarafından Malatyalıyım.Memleketten gelen bir sürü kuru kayısıyı ne yapsam diyordum.Bu tarifi deneyeceğim.Vanilya ve bademlisini hiç yemedim.Eminim güzeldir.
Sevgiler

elif dedi ki...

reçellere bayılırım. bende çilek reçeli yapıcam bu akşam. ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

canım ya nasılda canım çekti çok güzel olmuş reçelin içindeki kayısı bademlerede bayılırım, çok yakışıyor ellerine sağlık, iştah açıcı gözüküyor...

Disalce dedi ki...

canım bende çoğu zaman eski tariflerimle katılıyorum arkadaşlara...

ellerine sağlık..nefis görünüyor...

banu kırmızıgül dedi ki...

canım benim nefis görunuyor çok severim ellerine sağlık. iyi haftalar..

Begüm dedi ki...

Ellerine saglik canim. Recelin süper görünüyor. Canim cekti :)

İnci'nin Mutfağı dedi ki...

Ellerinize sağlık nefis görünüyor. En çok sevdiğim reçellerden,

Sevgiler

keskinli dedi ki...

selam
kuru kayisidan yapildiginida bilmiyordum denemek lazim dogrusu ellerine saglik sevgiler

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Ellerine sağlık, kayısıya da reçeline de bayılırım.. Bir arkadaşımın annesi de bademli yapardı, çok çok güzel oluyor.. Süper!

Adsız dedi ki...

Ellerinize sağlık, kuru kayısıdan reçel yapmayı hiç denemedim, mutlaka denemeliyim.
Sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

merhaba elma sekeri.bu tarif hakkinda merak ettigim birsey var acaba kayisilari bir gun ønceden ilik suda bekletmiyecekmiyiz.sismesi icin.

elma şekeri dedi ki...

Kayisilarinizi isterseniz bir gece önceden suda sismeleri icin bekletebilirsiniz..Kuru kayisi receli genelde islatilarak yapiliyor.Bu sekildede yapabilrsiniz...

Yorum Gönder

Sende Bir Şeyler Yazmak istemisin?

23 nisan 2009 dan itibaren

elma şekeri ©elmasekerielmasekeri.

elmasekeri desing 2008