Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

15 Mayıs, 2008

kuru baklava

Tahin tadiyla ayri bir lezzete bürünen bu tarif benim severek yaptigim ve ikram ettigim bir lezzet. Tahinli rulo baklava,yalanci baklava diyede adlandiriliyor ben kendisine Kuru baklava diye hitap ediyorum.Deneyenler lezzetini bilirler, denememis olanlara ise kesinlikle deneyin derim.


Malzemeler:


yarim çay bardağı sivi yağ

1 adet yufka
1 çay bardağı tahin
1 çay bardağı tozşeker
1 çay bardağı dövülmüş ceviz
Pudraşekeri

Yapılışı:
Yufkayı yayın. Önce yağ ile yağlayıp ardından üzerine tahin dökerek yedirin. Tozşeker ve cevizi de üstüne eşit olarak yayın. Daha sonra sıkı sıkı rulo yapın. Verevine baklava şeklinde kesip
. Yufkalar pembeleşinceye kadar 200 derecelik fırında pişirin.Soğuduktan sonra üstüne bolca pudra şekeri serpin. Afiyet Olsun

34 Comentários:

Adsız dedi ki...

Ellerine,emeğine sağlık arkadaşım.Çok nefis olmuş.Tarifini yayıladım.

Müjde!

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ DERGİSİ ÇIKIYOR..
Yayına Hazırlayanlar
http://nasibim.blogcu.com
http://birdemliksohbet.blogspot.com
Sorumlu Müdür
http://selmahlc.blogcu.com
Grafik Tasarım Düzenleme
Yağmur İpar

Sizde sunumuna özen göstererek hazırladığınız, leziz ikramlarınızın dergide yer almasını istiyorsanız porselendemlikdergi@hotmail.com adresine onay mesajı gönderebilirsiniz.
Bunun için yapmanız gereken tek şey:

Adınızı
Sitenizin adresini
Dergide yer almasını istediğiniz tarifin adını
Tarifin link adresini göndermeniz yeterli olacaktır.

Örnek
isim: SEVİL SAHİN
site adı: http://birdemliksohbet.blogspot.com
Tarif : SALATA YARIŞMASI
Link:http://birdemliksohbet.blogspot.com/2008/05/ite-salata-yarimamizin-birincisi.html

Ayrıca bu dergi için sponsor olmak istiyorsanız porselendemlikdergi@hotmail.com adresine başvurabilirsiniz.

Etkinliğimize bu tarifinizlede katılabilirsiniz.Sadece yapmanız gereken başlığın yanına porselen demlik çay etkinliği 23 yazmanız ve sayfamın linkini vermeniz yeterli olacaktır.Bu nefis tarifi etkinliğimizde görmeyi çok isterim.Görüşmek dileğiyle.

Adsız dedi ki...

Kusura bakmayın,yanlış yorum göndermişim.Son kısmı sizin için.Etkinliğe katılan arkadaşlara standart mesaj gönderiyorum.Ama son kısmını sizin için yazmıştım.Gerçek mesajım allta.

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 23
http://porselendemlik.blogcu.com ,
http://birdemliksohbet.blogspot.com ve
http://selmahlc.blogcu.com tarafından hazırlanmıştır.

Akşamüstü sohbetine gelen dostlara
Hanımlarla yapılan günlere
Beş çayına gelen misafirlere
Her biri birbirinden lezzetli tarifler

12 Mayıs 2008 (pazartesi) , 25 Mayıs 2008 (pazar)
tarihleri arasında Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğini 23
http://www.deryadanlezzetler.com arkadaşımızda düzenlenecektir..
Tüm blogcu arkadaşlarımızın katılımlarını bekliyoruz..

22, etkinliğimize harika bir ev sahipliği yapan
http://fatostuncay.blogcu.com/ arkadaşımıza ve
tüm katılımcılara sonsuz teşekkürler ediyoruz..
Sevgilerimizle..

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ DERGİSİ ÇIKIYOR..
Yayına Hazırlayanlar
http://nasibim.blogcu.com
http://birdemliksohbet.blogspot.com
Sorumlu Müdür
http://selmahlc.blogcu.com
Grafik Tasarım Düzenleme
Yağmur İpar

Sizde sunumuna özen göstererek hazırladığınız, leziz ikramlarınızın dergide yer almasını istiyorsanız porselendemlikdergi@hotmail.com adresine onay mesajı gönderebilirsiniz.
Bunun için yapmanız gereken tek şey:

Adınızı
Sitenizin adresini
Dergide yer almasını istediğiniz tarifin adını
Tarifin link adresini göndermeniz yeterli olacaktır.

Örnek
isim: SEVİL SAHİN
site adı: http://birdemliksohbet.blogspot.com
Tarif : SALATA YARIŞMASI
Link:http://birdemliksohbet.blogspot.com/2008/05/ite-salata-yarimamizin-birincisi.html

Ayrıca bu dergi için sponsor olmak istiyorsanız porselendemlikdergi@hotmail.com adresine başvurabilirsiniz.

banu kırmızıgül dedi ki...

nefis görunuyor cokta lezzetlidir ellerine sağlık canım sevgilermle..

PAPATYA PRENSES dedi ki...

ımmm fotoyu görünce o tadı damaklarımda hissettim birden.
mutlaka herkes denemeli ama mutlaka:)

ellerine sağlık canım,sevgiler...

made in funda dedi ki...

harika olduğu belli canım.eline sağlık...

İLKAY dedi ki...

ben en kısa zamanda deneyeceğim canım çok lezzetli görünüyor..zaten tahinlilere bayılırım....
ellerin dert görmesin...sevgiler,
ilkay

Adsız dedi ki...

Merhaba,
Yalancı baklavayı ilk yediğimde bayıldım. Harika bir lezzet. Ellerine sağlık. Çok güzel hazırlamışsın. Benim baklava biraz fazla kavrulmuştu.
Sevgiler.
guldenelkan.blogcu.com

Nilgün dedi ki...

ellerine saglik canim nefis görünüyor..


SEVGILER

elif dedi ki...

kuru baklavayı ilk defa gördüm .tadı güzel dir eminim. ben zaten severim. kayınvalidem baklava yapınca. şerbetini dökene kadar ben kuru olarak mutlaka bir kaç dilim yerim

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Hımmm harika bir lezzet olmuş bayıldım...Ellerine sağlık canım...
Sevgiler...

Saliha dedi ki...

mmmm cok degısık hıc duymamıstım ama emınım cok lezzetlıdır...ellerınıze saglık..sevgılerımle..

Adsız dedi ki...

selam canım..evet bu lezzeti bilirim harika..Eline sağlık çok güzel yapmışsın..iyi geceler hayırlı cumalar..

Adsız dedi ki...

Cok nefis görünüyorlar, ellerine saglik canim. Sevgiler.

Disalce dedi ki...

canım ellerine sağlık...hiç yemedim....tahmin edebiliyorum....

harika görünüyor...

Begüm dedi ki...

Cok güzel görünüyorlar. Ellerine saglik. Bende denemek isterim ama bizim türk bakkallarinda satilan yufkalardan olurmu bilmiyorum. Büyük ihtimal olmaz malesef. Bizim burdakiler cok kuru. Ancak böreklik. o da bol sütlü :)

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık canım sevgilermle..Ben yine buralardayim kaldigim yerden sizelri cok özlemistim.
Fundaninmutfagi

Betül İnce dedi ki...

Sevgili Elma Şekeri,

Ziyaretin ve güzel yorumun için teşekkür ederim. Bayıldım bukuru baklava tarifine ve hemen not ettim. Ellerine sağlık.

Sevgilerimle.

Hatice dedi ki...

ellerine sağlık, çıtır çıtır nefis görünüyor, alttaki çilekli tartta çok albenili:)
sevgiler...

sevgi dedi ki...

Ellerine sağlıkkk.Çok güzel görünüyor.Hem kolay hem lezzetli.Kesinlikle denemeli.

dogada.blogspot.ru dedi ki...

çok güzel oluyor bende yapıyorum çıtır çıtır yapması kolay lezzeti müthiş güzel bir tatlı ellerine sağlık canım sevgiler

yesildomates dedi ki...

tahinin tadını hep sevmişimdir..bu yüzden tam benlik olmuş..
ellerine sağlık..ve de çok pratik..

öpüyorum..görüşmek üzere..

Unknown dedi ki...

canımmm ellerine sağlık enfes gözüküyorlar bir tane versen de tadına baksam:))öptüm

Adsız dedi ki...

Merhaba arkadasim,

Guzel yorumun için çok tesekkur ediyorum...

Ne kadar hos bir tarif ellerine saglik,bayilirim tatlilara,bu tarifi de çok begendim himm...

Ayrica sunu demeden gidemicem,sablonuna bayildim canim,nasil harika bir sey bu boyle çok begendim iç açici,bende degistirmeyi dusunuyorum bu aralar sablon aramdayim ya ondan sordum,gule gule kullan canim...

Sevgiler,hayirli cumalar,sayfani tanidigima çok memnun oldum,sevgiyle kal...

http://kelebeklisaniyeler.blogcu.com

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

ayy ben bilirim bu tadı.ama uzun süredir yapmadığım için mahrumum bu güzel tatdan. en kısa zamanda yapmalıyım..canım ellerine sağlık nefis gözüküyor.

Adsız dedi ki...

Kuru baklava hiç yemedim, görüntü güzel, denemem gerek. Ellerine dert görmesin.

yaban mersini dedi ki...

hımm ben bu tarifi biliyorum doğrusu çok ilginç bir isim bulmussun.tebrikler.slmlar

EZGi :)) dedi ki...

enfes görünüyor çok değişik harika bir t6arif ellerine saglık canım koskocaman sevgiler

Adsız dedi ki...

mrb
ellerinize sağlık..evt biliyorum lezzetini ben gül böreği şeklinde sarmıştım ilk çörek gibi..ama bana böylesi daha güzel geldi deneyeceğim mutlaka..

zarpandit dedi ki...

ya ilk önce blog resmine vuruldum sonrada tariflere:)
yanarım yanarım benim gibi blog dunyasında yepyeni olup pati pati emekleyen biri bu blogu nası görmemiş ona yanarım :)
hersey cok gusel ozelliklede bugunlerde dusundugum çilek fikrimin yaşatıldıgını gormek ornek bulmak gusel:)
cok cici bi blog sevgiler..gokche!

Ferhanca dedi ki...

Elma şekeri bu tarif gerçketen de güzel oluyor ellerine sağlık..
Sayfan çok güzel..
sevgiler.

modex dedi ki...

merhaba
bloglarım benim küçük bebeklerimdir..
yorum yazdığınız blogum birkaç saatlık bebeğim..
yorumunuza çok sevindim..
bir antepli olarak da baklavanın her türüne bayılırım :)
ellerinize sağlık
sevgiyle kalın

Adsız dedi ki...

günaydın elinize sağlık nefis görünüyor..geçen bende yapmıştım ama cevizim yoktu o an.yinede güzeldi derya baykalın programında fatih bey göstermişti kuşgözü tatlı adıyla..
sizin hem sunumunuz hemde tarif çok hoş olmuş elinize sağlık..
benim aklım un helvasında kaldı ama neyse :)!

Safiye dedi ki...

selam kardeşim suriyeden kuru bkalavalar getirmiş çok enfesler bunlar da çok güzel duruyorlar :)
ellerine sağlık...

Adsız dedi ki...

http://hobidunyam.womanforum.net,

edaca30


aaaaaaaaaa zaten hep sız yemekcı gacılara cok kızıyorum sekerımmmm
eve gıdıyorum ay bunu da denıyım bunuda denıyım tosbaga oldum cıktım hep sızın yuzunuzden kıloooo alıyorummmmm trıppppppppppp :((

:)))))))))))))) saka tabıkı guzel arkadasım sevgıler hersey cok mukkememmel sofrana bereket ellerıne saglık canım :))))

Yorum Gönder

Sende Bir Şeyler Yazmak istemisin?

23 nisan 2009 dan itibaren

elma şekeri ©elmasekerielmasekeri.

elmasekeri desing 2008