Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

09 Mart, 2009

etimekli puding


Kücük beylere,kücük hanimlara yada hala yüreginin bir kösesinde bu duygulari barindiranlara bir dilimlik farkli bir lezzet...............

Malzemeler;
istenilen miktarda etimek
vanilyali yada istediginiz bir cesitte puding
kakaolu yada istediginiz bir cesitte puding
pudingleri hazirlamak icin yeteri kadar süt

Yapilisi;
vanilyali ve kakaolu pudingi üzerindeki tarifine göre hazirlayin.Etimeklerin üzerine önce vanilyali pudingi daha sonra onun üzerinede kakaolu pudingi birer kasik yada istediginiz miktarda koyuup servis yapin.......

18 Comentários:

Adsız dedi ki...

Çok hoş bir tatlı olmuş, bence buna herkes bayılır, ellerine sağlık.

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık sevgiler...

NİLBUTİK PASTA dedi ki...

canım çok güzel ellerine emeğine sağlık.güzel bir hafta geçirmen dileğiyle sevgilerimle

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Kesinlikle benim ruhumda çocuklar gibi bayılıyorum böyle lezzetler...Ellerine sağlık canım....
Sağlıklı günler dilerim...

yesildomates dedi ki...

tam benlik olmuş..
bir dilimlik mükemmel bir lezzet..
ellerine sağlık..
sevgiler....

leyya dedi ki...

göz banyosu yapmaya geldim))neffis neffiss

peynir hösmelimi dedi ki...

Cok harika görünüyor.
Ellerine saglik.
Blogunda ben gelmeyeli bayaa degismis,güzel olmus ama.
Sevgilerle.

neslihan erzincan özgür dedi ki...

nefis görünüyor.ellerine sağlık canım.sevgilerimle...

TAZE NANE dedi ki...

Ellerine sağlık.
Öyle ne güzel görüntüsü var.
Sevgiler.

Unknown dedi ki...

canım
ellerine sağlık ne güzel görünüyor
Sevgiler

made in funda dedi ki...

eline sağlık nefis bir şey olmuş bu...

Adsız dedi ki...

Enfes görünüyor.Ellerine sağlık canım.

zarpandit dedi ki...

etimek ıslatılmıyormu nasıl yani :)cok ilginç geldi bana şekerim

aslı varmış, aslı yokmuş dedi ki...

Ooooo ellerine sağlık atıştırmak için çok iyi bir fikir.Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Etkinliğime buyurun
Gönderen: http://arzumhobii.blogcu.com/
38. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM
SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
http://porselendemlik.blogcu.com
http://birdemliksohbet.com
http://gelibolu17.blogspot.com/
http://selmahlc.blogcu.com/
tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için
09 MART 2009-23 MART 2009 TARİHLERİ ARASINDA
http://arzumhobii.blogcu.com/ YANİ BEN YAPACAĞIM.
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ.
TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.
VE TARİFİNİZE"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 38.HAFTA " BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİMBU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.

hdidem95 dedi ki...

çok güzel bir tatlı ellerine sağlık sevgiler

atesböcegi dedi ki...

hmmmm... nefis olmus ellerine saglik canim sevgiler

NİLBUTİK PASTA dedi ki...

canım hayırlı cumalar ve güzel bir haftasonu geçirmen dileğiyle sevgilerimi bırakıyorum

Yorum Gönder

Sende Bir Şeyler Yazmak istemisin?

23 nisan 2009 dan itibaren

elma şekeri ©elmasekerielmasekeri.

elmasekeri desing 2008