Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

01 Şubat, 2009

Peynirli Pide


Ara sira tarif ekleme disinda blogumla ilgilenemeyecegim umarim beni anlayisla karsilar sizleri ziyaret etmiyorum diye yorum yazmamazlik yapmazsiniz...

Malzemeler;
500 gr un
Yarim paket maya (20gr)
1 su bardagi süt
1 cay bardagi sivi yag
Alabildigi kadar un

Ic harci icin;
500 gr peynir
1 demet maydanoz
1 tane yumurta
Kasar rendesi

Yapilisi;
Karistirma kabininin icerisine yas mayayi alip üzerine su ilave ederek eritin.Üzerine siviyagi,sütü,unu ve tuzu koyup alabildigi kadar su ile kulakmemesi kivaminda hamur yogurun.Hazirlanan hamuru 5 dakika dinlendirin.6 tane bezeye ayirin.Sonra bezeleri acin.Acilan hamuru yaglanmis tepsiye dizin.Peynirli harctan koyup kenarlarini ice dogru katlayin.Hepsi hazir olunca 10 dakika daha mayalandirin.Önceden isitilis 200 dereceli firinda pisirin.Pismeye yakin üzerine kasar rendesi serpip kasarlar eriyince firindan alin..
Afiyet olsun...

Kaynak;Oktay Usta

22 Comentários:

atesböcegi dedi ki...

Pideler harika görünüyor.
Ellerine saglik canim.
Canim cekti valla...
Sevgiler Ümmühan

neslihan erzincan özgür dedi ki...

pideler harika,ellerine sağlık canım.sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

canım nefis olmuşlar.ellerine sağlık.bir tane hatta 2 tane istiyorum.
güzel bir hafta geçirmen dileğiyle sevgilerimle

Adsız dedi ki...

Ellerine sağlık canım.Çok iştah açıcı olmuş.Bir tanesini alıyorum.Sevgiler...

Adsız dedi ki...

pideler pek güzel görünüyor..elinize saglık.sevgiler.

Aysultan... dedi ki...

Bir bardak portakal suyu esliginde gezintiye geldim:)
Peynirli Pide harika,eline sağlık
sevgiler:)

Adsız dedi ki...

ellerine saglik cok guzel olmuslar.selamlar nesrin www.lalelimutfaklar.blogcu.com

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

Pideler sahane gorunuyor.Ellerıne saglık.Sevgiler..

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

nefis nefisss görünüyor,
ellerine sağlık elma şekerim

Adsız dedi ki...

Peynirli pideler nefis olmuş. Ellerine sağlık.

TAZE NANE dedi ki...

Pide harika olmuş.
Ellerine sağlık.
Ben hamur işlerine bayılıyorum.
Sevgiler.

Pembelinin Mutfağı dedi ki...

Ellerine sağlık. Ben peynir hiç yemem, o yüzden sana afiyet olsun:)) Bu arada profilindeki resmi yeni gördüm, yeni mi ekledin? Ya da ben göremedim. Çok ama çok tatlısın yaa:))

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerine saglik, harika olmus pideler, tek kelime ile nefis.

Sevgilerimi gonderiyorum.

saniyesultan dedi ki...

PİDE YEMESEM DAHA İYİ KİLO ALDIM BU ARALAR.....

şirinem dedi ki...

hımmm kıymalı pideyi çok severim ama peynirli galiba bunlar oldukça güzel gözüküyorlar ellerinize sağlık

arzumcum.blogspot.com dedi ki...

pideler nefis görünüyor.peynirli malzeme favorimdir zaten.ellerine sağlık canım.

www.arzumcum.blogcu.com

Üfürükten Prenses dedi ki...

görüntüsü böyleyse tadını düşünemiyorum..

hdidem95 dedi ki...

nefis görünüyor ellerine sağlık sevgiler

Adsız dedi ki...

Canım iyi hafta sonları.
Sevgiler.

Baharcicegi dedi ki...

pideleri görünce aklima türkiyede annemin pideleri geldi pazar günleri sicacik cayin yaninda yerdik.
nefis olmus eline saglik
sevgiler

Adsız dedi ki...

selamlar canım, çok güzel görünüyor ellerine sağlık güzel günler ve sevgiler, blogundaki diğer tarifler de harika,

Lezzet Bahceniz dedi ki...

mmmmm pideler enfes görünüyor bende en kisa zamanda sitemde denemek isterim,ellerinize saglik...Bu arada sizi dost linklerime müsaadenizle ekliyorum.

Sevgilerimle

lezzetbahceniz.blogspot.com

Yorum Gönder

Sende Bir Şeyler Yazmak istemisin?

23 nisan 2009 dan itibaren

elma şekeri ©elmasekerielmasekeri.

elmasekeri desing 2008