Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

16 Aralık, 2008

Karamelli Etimek Tatlisi

Etimek tatlisi benim icin en basit tatlilardan biridir.Üzerini genelde Kremşanti ile

hazirlardim.Bu kez evde var sanilan şanti olmayinca yerini cikolata sosu aldi.Bu tür hafif tatlilari sevenler icin işte tarifi;
Malzemeler;
  • 1 paket Etimek
Serbeti icin;
  • 2 su bardagi seker
  • 2 su bardagi su
Muhallebi icin;
  • 3 yemek kasigi nisasta
  • 3 yemek kasigi pirincunu
  • 1 kilo süt
  • 1 paket vanilya
  • 10 yemek kasigi seker
üzeri icin;
  • Hazir cikolata sosu
Yapilisi;
Bir tencerede sekeri karamellesene kadar eritin ve üzerine suyunuda ekleyip bir tasim kaynatin.Etimekleri bir borcama(ben dikdörtgen borcam kullandim) yada her hangi bir tepsiye dizin.Üzerine serbeti gezdirip bir kenarda sogumaya birakin.
Süte nisasta,seker,pirincunu ve vanilyayida katip koyulasincaya kadar pisirin.Biraz iliyinca etimeklerin üzerine düzgünce yayin.Hazir cikolata sosunuda paketin üzerindeki yapilis sekline göre hazirlayip en üstede onu dökün soguyunca servis yapin.Afiyet olsun.....

33 Comentários:

şeker pasta dedi ki...

Elma şekeri çok severim etimek tatlısını... Ben pirinçunu yerine normal un koyuyordum, bunu da deneyeceğim...Ellerine sağlık...

Aybike Ceylan dedi ki...

Sevgili Elma Sekeri,
Hersey harika, ellerinize sgalik. Etimek tatlisi ise cok sevdiklerimden biri, nefis bir sunum.
Sevgiler.

Adsız dedi ki...

selam.pek güzel ve lezzetli görünüyor etimek tatlısı.elinize saglık.sevgiler.

RENKLİ KURABİYELER- ZÜLBİYE dedi ki...

bu tatlı çok lezzetli oluyor ellerine sağlık.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Etimeğe karamel çok yakışıyor. Çikolata sos zaten neye girse yakışır :D
Ellerine sağlık canım..

sarımutfak-hande dedi ki...

her zaman favorimdir nefis olmuş ellerine sağlık cnm

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık bende çok severim,bak aklıma düştü şimdi yapayım akşama inşallah öptüm...

dilek deryasi dedi ki...

merhaba
bayilirim böyle muhallebili tatlilara ama ailem serbetli tatlilari cok seviyor etimek tatlisi hem serbetli hem de muhallebili olunca surekli yapiyorum senin tarifini de deneyecem cok guzel görunuyor ellerine saglik.

Adsız dedi ki...

YUREK UMUTLARA GEBE OLDUGUNDAN BERI, AYRILIKLARA HIC YENIK DUSMEDIK BIZ,GONLUMUZ DARAGACINDA OLSA BILE DOSTA SELAM GONDERMEYI, UNUTMADIK...

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık canım.çok güzel görünüyor.

Aysultan... dedi ki...

Ellerine sağlık arkadaşım,çok güzel görünüyor sık sık yaparım :))

Özlem Avcı-mutfaktayimm dedi ki...

mmmmmmmmmmmmmmm nefisss görünüyor ellerine sağlık bidenem.

Adsız dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR BEN ETİMEĞİN ÜZERİNE ÇİKOLATALI PUDİNG ONUN ÜZERİNEDE KREM ŞANTİ KOYUYORDUM AMA BÖLE EVDE OLAN MALZEMELERLE PUDİNGİNİ KENDİN HAZIRLAMAN HEM DAHA LEZEETLİ OLUYOR HEMDE ÇOCUKLARIMIZ İÇİN DAHA YARARLI EN SEVDİĞİM TATLIDIR ŞURUBUNU GÖZ KARARI YAPIYORDUM VE HERZAMAN DENK DÜŞMÜYORDU ÖLÇÜ BULDUĞUM ÇOK İİ OLDU ELLERİNE SAĞLIK CANIM

egeli dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK ŞEKERCİM , BAYILIRIM BU TATLIYA,ÇİKOLATALIDA SÜPER OLMUŞ,BİR DAHA Kİ SEFERE BÖYLE DENİYECEĞİM....SEVGİLER.

NİSANUR dedi ki...

merhaba,etimek tatlısı nefis görünüyor elinize sağlık.

Adsız dedi ki...

Etimek tatlısı benim favorim.
Bir yemeye başlıyım. Söylemesi ayıp olmasın 3 dilim yiyorum.
Tatlıyı çok seviyorum biraz.
Seninkide çok lezzetli ve hoş görünüyor.
Ellerine sağlık.
Sevgiler.

MUTFAKISTAN dedi ki...

cok severim ekmek kadayifi gibi oluyor,ellerine saglik harika gorunuyor,sevgiler

made in funda dedi ki...

BÖYLE DE ÇOK LEZİZ OLMUŞTUR EMİNİM.ELLERİNE SAĞLIK CANIM..

Adsız dedi ki...

Gerçekten çok lezzetli oluyor.
Ellerine sağlık

inci dedi ki...

canım yeni şablonun çok güzel olmuş...şablon konusunda geçmiş tecrübelerini bildiğim için üstüne tanımam:)ilk şablonunun büyüsü hala üzerimde...canımın içi geçmiş bayramını ve gelecek olan yeni yılını kutlarım...daha nice yıllar mutlulukla ve sağlıkla güzel tatlar hazırlamanı dilerim...pastana bayıldım,çikolata değişik bir alternatif olmuş...saray muhallebisi gibi,ellerine sağlık...

Adsız dedi ki...

canım harika olmuş ellerine sağlık sevgilerimle

zarpandit dedi ki...

çikolatalı soslada denemem lazım annemdede var bu tarif :):)))

Adsız dedi ki...

Tatlısız bi hayat düşünemiyorum.etimek tatlısı da en sevdiğim tatlılardan biri.çikolatalısını hiç denememiştim.süper görünüyor.ellerine sağlık:)

Adsız dedi ki...

Tatlın nefis görünüyor.Çikolata sosu ile hiç denememiştim.Eminim çok lezzetlidir.Sevgiler...

ufuk dedi ki...

eskiden yaptıgım bir tatlıydı. zamanla nasıl yaptıgımı unutmuştum yarif için teşekkür, hemen deneyecegim

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Harika olmuş bayıldım ellerine sağlık arkadaşım...
Sevgiler...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

çok güzel olmuş
eline sağlık.
sevgiler..

Sevil Altunel dedi ki...

en sevdiğim tatlıdır..görüntü muhteşem arkadaşım ellerine sağlık..sevgiler..

Leyla Poyraz dedi ki...

Canım tatlı nefis görünüyor..ama benim canım ayva tatlısını daha çok sevdi..her ikiside muhteşem görünüyor...ellerine sağlık..Sevgiler..

RENKLİ KURABİYELER- ZÜLBİYE dedi ki...

SEVGİLİ ARKADAŞIM;
http://porselendemlik.com
http://birdemliksohbet.blogspot.com
http://selmahlc.blogcu.com tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için
22.ARALIK 2008 (PAZARTESİ)- 04 OCAK2008 TARİHLERİ ARASINDA

“PORSELENDEMLİK ÇAY SAATİ ‘NİN 32” EV SAHİBESİ OLARAK http://renklikurabiyeler.blogspot.com/ GÖREV YAPACAĞIM
YANİ BEN YAPACAĞIM…
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE

"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 32.HAFTA "
BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM ..
C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.

SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM

ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİM
BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE

sevimin sayfasi dedi ki...

etimek tatlisi süper görünüyor
ellerine saglik canim

GELİNCİK MUTFAK dedi ki...

ÖYLESİNE İŞTAH AÇICIKİ HEPSİNİ YAPMAK İSTİYOR İNSAN. SİZİN TARİFİNİZ BENİMKİNDEN FARKLI. EN KISA ZAMANDA DENİYCEM. ELLERİNE SAĞLIK. HUZURLU, SAĞLIKLI BİR YIL DİLİYORUM.

Estetik Cerrah dedi ki...

Very good article clarified. Labor in the past, thank you.

Yorum Gönder

Sende Bir Şeyler Yazmak istemisin?

23 nisan 2009 dan itibaren

elma şekeri ©elmasekerielmasekeri.

elmasekeri desing 2008