Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

23 Aralık, 2008

Firinda Kremali Brokolili Makarna


Yaklasik son 1 aydir zamanimin büyük cogunlugunu mutfakta geciriyorum.Fakat cogu zaman fotograf cekmek lüks bir is haline geliyor.3 cocuklu anne yarisi olmak emek istiyor.Neyseki suana kadar bana verilen görevi büyük bir azim ve istekle devam ettiriyorum.Yeni yila sayili dakikalar kala onlarla büyük keyif alarak gecirdigim günler sona erecek..

Yemek secen tek severek yedigi firin yemekleri olan yigenim icin dün aksam menüsünde yer alan Kremali brokolili firin makarnayi paylasmak istedim sizlerle bu kez..........


Malzemeler;

  • 500 gr Brokoli
  • 500 gr makarna
  • 250 ml sivi krema
  • 200 gr kasar rendesi
  • 1 yumurta
  • karabiber,tuz

Yapilisi;
Makarna ve brokolileri ayri ayri haslayin.Haslanan malzemeleri firin kabina karistirarak yerlestirin.Kremaya tuzu,yumurtayi,karabiberi ekleyip cirpin.Brokoli ve makarnali karisimin üzerine dökün.Kasar rendeside ilave edip.180 dereceli firinda 10-15 dakika pisirin.

24 Comentários:

Adsız dedi ki...

brokoli ve makarna bir arada..harika bir yemek olmuş.çocuklara bu şekilde brokoli sevdirilebilir.elinize saglık.sevgilerimle.

Karen Hanim dedi ki...

Herzaman broccoli kullanmak için yeni tarıfler bulmayı çalışıyorum. Sizinki çok güzel görünüyor!

HÜLYA dedi ki...

ÇOK GZÜEL BİR SEÇİM BENCE. BROKOLİ MAKARNA VE KREMA HARİKA BİR ÜÇLÜ OLMUŞ... ELLERİNE SAĞLIK CANIM

HÜLYA dedi ki...

ÇOK GZÜEL BİR SEÇİM BENCE. BROKOLİ MAKARNA VE KREMA HARİKA BİR ÜÇLÜ OLMUŞ... ELLERİNE SAĞLIK CANIM

Adsız dedi ki...

Ne süper bir görüntü bu böyle :)
Ellerine sağlık.
Sevgiler

Disalce dedi ki...

ellerine sağlık canım..değişik bir tarif..

daha benim mutfağıma brokoli girmedide...:))

akasyakokusu dedi ki...

Ayyy elmaşekerim enfes görünüyor..Brokoliyi ben hariç kimse yemiyor evde.Arada bu şekilde arada buğulama yapıyorum..
Ellerine sağlık sevgiler.

Adsız dedi ki...

Ellerine saglik canim bende bir kere denmistim bu tarifi gercekten nefis oluyor...

Sevgiler

Unknown dedi ki...

Canım muhteşemgörünüyor eminim çokta lezizdir ellerine sağlık,sevgiler...

Adsız dedi ki...

Vitamin deposu bir makarna olmuş.Çok yaratıcısın.Çocuklar sana pratik yaptırıyo,bak biz çocuklu anneler hep mutfakta yaşıyoruz :)ellerine sağlık canım,sevgiler.

neslihan erzincan özgür dedi ki...

harika bir birleşim.çok nefis görünüyor.eline sağlı canım.deneyeceğim.sevgilerimle...

Leyla Poyraz dedi ki...

Şu son 2 haftadır brokiliye vurulmuş durumdayız..Süper bir lezzet olmuş..ellerinize sağlık..deneyeciğim tarifler arasına girdi bile...Sevgiler..

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

ellerine sağlık elma şekerim
nefis görünüyor
sevgiler

made in funda dedi ki...

mmm nefis bir yemek olmuş canım.eline sağlık.

rümeysaninrüyasi dedi ki...

merhabalar ellerinize sağlık nefis gözüküyor dali kurabiiyede pişti olmuşuzz:) sevgiler hayırlı geceler

Hülya dedi ki...

Çok pratik bir tarif olmuş aynı zamanda da sağlıklı
Ellerine sağlık

arzumcum.blogspot.com dedi ki...

iki lezzet bir arada. çok faydalı ve nefis olmuş.ellerine sağlık canım.

Aysultan... dedi ki...

eline sağlık canım,çok güzel kızarmış nefis ::))

Adsız dedi ki...

benece guzel olmuş denemek gerek ellerinize saglık sevgilerimle

Adsız dedi ki...

Canım nefis görünüyor.Belki ben de oğluma brokoliyi bu şekilde yedirebilirim.Sağol,sevgiler...

Unknown dedi ki...

nasıl alabılrım canım yaa lütfen yardıcmcı olsan cok sevınırım

Unknown dedi ki...

tamamen blogumu sıldım gerı alamadım blogcudakı arsıvımle gerı actım aynı ısımle ama blogspottakı arsıvım yok malesef

Hansa dedi ki...

elinize sağlık.
sebze her zaman şart diimi...
sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

İki bir arada süper olmuştur herhalde. Bir brokoli sever olarak bunu denemek istiyorum. ellerine sağlık.

Yorum Gönder

Sende Bir Şeyler Yazmak istemisin?

23 nisan 2009 dan itibaren

elma şekeri ©elmasekerielmasekeri.

elmasekeri desing 2008