Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

09 Nisan, 2009

Yogurtlu arpa sehriye salatasi


yogurtlu arpa sehriye salatasi von Ihnen.

Bir kac gün izinli olunca yapmam gerekenlerin listesinin arasina blogumla ilgilenmeyide ekledim.Dün yaptigim yogurtlu arpa sehriye salatasinin resmini paylasiyorum bu kez sizinle....

Hafif ve tadi nefis olan bu salatanin tarifi söyle;

Malzemeler;
  • 2 su bardagi arpa sehriye
  • 2 tane rendelennmis salatalik
  • 2 tane rendelenmis havuc
  • 4-5 tane kornison tursu
  • bir demet dereotu
  • yarim demet taze yesil sogan
  • 1 su bardagi haslanmis yada konserve bezelye
  • 1 su bardagi konserve misir
  • tuz,su
  • sarimsak
  • yogurt(arzuya göre mayonez)

Yapilisi;
Bir tencerede tuz ilave ettiginiz yeteri kadar suyu kaynatin.Kaynamakta olan suyun icine arpa sehriyelerinizi ilave ederek yumusayincaya kadar haslayin ve süzün.Derin bir kabin icine sehriyeleri,salataligi,havucu,kücük kücük dogranmis kornison tursulari,misiri,bezelyeyi ince kiyilmis dereotu ve taze yesil soganlarida ilave edin.Bir tarafta sarimsakli yogurt hazirlayin ve salataniza ilave edin tuzu az ise bir miktar tuzla tadlandirin ve iyice harmanlayip servis yapin.Afiyet olsun...

30 Comentários:

hunerlieller dedi ki...

pek şık ve lezzetli bir salata olmuş ellerinize saglık..segilerle.

Unknown dedi ki...

Canımmm süper bir salata olmuş elle
rine sağlık sımsıcak sevgiler...

Unknown dedi ki...

Sunumun harika. Ellerine sağlık.

mujdenin denemeleri dedi ki...

Harika olmuş canım.Ellerine sağlık.Sevgiler...

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Bayılıyorum bu güzel salataya harika görünüyor süslemde çok şık olmuş ellerine sağlık canım...
Sevgiler...

www.illedeyemek.com dedi ki...

Eline sağlık canım,nefis görünüyor...


www.illedeyemek.com

Esra'nın Mutfağı dedi ki...

hem tarif hem süsleme muhteşem..

TATESAL dedi ki...

Süper bir tarif ve sunum,ellerine sağlık....Sütlü tatlılarını da gezdim.Muhallebili kadayıfın tarifini yazdım ..Sevgiler..

sarımutfak-hande dedi ki...

offfffffff ben bir salata manyağıyım görünce bayıldım buna
ellerine sağlık cnm

İLKAY dedi ki...

şekerim şu küçük ama sihirli dokunuşlarına bayılıyorum, eminm lezzeti de muhteşemdir...ellerin dert görmesin...ilk fırsatta deneyeceğim canım...
sevgiler,

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

harika bir öğün olur hatta :)))
sevgiler canım.

Hatice dedi ki...

çok şık bir salata olmuş, tarifi not alıyorum, ellerine sağlık canım, sevgiler...

TAZE NANE dedi ki...

Ne kadar güzel olmuş öyle.
Süslemen harika.
Sevgiler.

egeli dedi ki...

SÜPER OLMUŞ ,SÜSLEMEYEDE BAYILDIM ,ELİNE SAĞLIK ŞEKER...

made in funda dedi ki...

NE GÜZEL BİR SALATA OLMUŞ !!BAYILDIM.ELLERİNE SAĞLIK CANIM.

hdidem95 dedi ki...

bayılırım ellerine sağlık sevgiler

Adsız dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK CANIM SUNUMUN İSE HARİKA

NİLBUTİK PASTA dedi ki...

salata nefis ellerine sağlık
hayırlı cumalar ve güzel bir haftasonu geçirmen dileğiyle sevgilerimi bırakıyorum

QURABİYE dedi ki...

ÖDÜL ALDIN,BENİ ZİYARET EDEREK TETAYLARI ÖĞRENEBİLİRSİN.SEVGİLER
BERRİN KARAKALE
qurabiye.blogcu.com

lemanice dedi ki...

ne kadar yakışıklı bir salata bu böyle sayfandaki her şey gibi.ellerine sağlık.

SARI PAPATYALAR dedi ki...

Hayırlı cumalar dualarınızın kabul olması dileğiyle sevgiler

Esra (Acemi Şef- Dikiş Keyfi) dedi ki...

Bu ne güzel süsleme böyle, en kısa zamanda deneyip ilk misafirimi şaşırtacağım ;)

Hayatın Ta Kendisi Lokantası dedi ki...

çok şık bir görüntü... :)
ellerine sağlık

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

CNM ELLERİNE SAĞLIK ÇOK NEFİS OLDUĞUNA EMİNİM.DENENECEKLER LİSTEME GİRDİ BİLE.

pasta caddesi dedi ki...

çok değişik bir tarif olmuş ellerinize sağlık.

sevgiler,

tolunay

pasta caddesi dedi ki...

ne hoş bir süsleme olmuş böyle,

ellerine sağlık canım...

sevgiler,

tolunay

nurlamutfagadair.blogcu.com dedi ki...

canım ödülünü almak için uğrarmısın?

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

çok şık ve nefis görünüyor
ellerine sağlık elma şekerim
öpücükler

GeCe dedi ki...

galiba bende listeme ekleyeceğim blogumu görüntüsüne bittim bayıldım ellerine sağlık

lezzet sefasi dedi ki...

blogunuuz cok beyendim benide takip etiklerinize eklermisiniz

Yorum Gönder

Sende Bir Şeyler Yazmak istemisin?

23 nisan 2009 dan itibaren

elma şekeri ©elmasekerielmasekeri.

elmasekeri desing 2008