Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

10 Ocak, 2008

Su Böregi




Bu aralar hamaratligim üzerimde her gün yeni bir tarif deneyip Ablamin zilini caliyorum,tamda onlarin cay saatine denk getirip süpriz!.. ben geldim diyorum.Keyifli sohbetler esliginde bakiyoruz yaptiklarimin tadlarina.Bu isten herkes memnun.Bende mutluyum ;)

Su böreginide uzun süredir canim istiyordu.Yapmasi benim icin kolay bir börek.Kendimi övmüs gibi olmayayim ama tadida nefis olmustu........

Malzemeler:
5 yumurta
1 su bardagi ilik su
aldigi kadar un
tuz

böregin icine:
750 gr beyaz peynir
yarim demet maydanoz

Aralara sürmek için:
siviyag

Yapilisi:
Hamuru kulak memesi kivaminda yogurun.5 dakika dinlendirin ve hamurdan bezeler alin yaklasik11-12 adet cikiyor,herbirini yufka seklinde acin.Diger taraftan bir tencerede su kaynatin.(suya tuzda ilave edin)Tepsiyi 1-2 corba kasigi sivi yag ile yaglayip bir yufkayi haslamadan serin üzerine siviyag sürün.1 yufkayida üstüne sermek icin ayirin.Diger yufkayi kaynayan suda haslayin ve kevgirle alip soguk suyun icine birakin ve hemen alin Tepsiye dizin üzerine siviyagi sürün her iki yufkada bir peynirli harctan koyun bu islemi yufkalar bitene kadar tekrarlayin.Ayirdigimiz yufkayida en son üzerine düzgünce serin.Yaglayip önceden isitilmis firinda pisirin.





28 Comentários:

pinar dedi ki...

merhaba
ellerinize sağlık börek süper görünüyor.su böreğini denemeye cesaret edemedim şimdiye dek.tarıfınızı okuyunca da heveslendım bırden.bebegımden zamanım oldugunda ılk ısım bunu yapmak olacak.bırsey sormak ıstıyorum bu ölçüye göre kullandığınız tepsi kaç çaplarında ?bilgilendirirseniz sevinirim

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Bak sen şu şekere:) Pek bi hamaratmışş:)
Canım ellerine sağlık,ya nasıl kolay diyorsun bu böreği,ben korkuyorum denemeye.:S

Unknown dedi ki...

hmmm geçen bende yaptım su böreği. cidden çok kolaymış zaten emeksiz yemekte olmaz değilmi. ellerine sağlık...

uygarimizlahayat dedi ki...

Ayyyyyyy harikaaaaaaa bunlar hımmmmmm, bayılıyorum su böreğine, bu böreği yapmanın neresi kolay, maşallah valla, ellerinize sağlık...

Gönül dedi ki...

aşkolsun vallaaaaa insan bi günde bi tepsi kapıp bizim kapısı çalar:)) çay saatim değilse bile ben 5 dk da çay yaparım sana...hadeee kettle ye su koydum su böreğini kap gel bekliyorum:)))) öpüyorum yeavrım

Adsız dedi ki...

Ellerine sağlık arkadaşım harika görünüyor. Bir dilim alıyorum :)

Özlem'den Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Su böreği benim için böreklerin şahı.Görünce yiyesim geldi.Ellerine sağlık muhteşem görünüyor.

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

elma şekerimmmm ellerine sağlık...
ablan evde olmazsa benim de zilimi çalabilirsin :)))))
eminim sohbet nasıl da güzel oluyordur:)))
bende ablamla geçirdiğim dakikaların tadını hiç bir yerde alamam...
ellerine sağlık,öpüyorum

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

ellerine sağlık maharetli arkadaşım.

Betül dedi ki...

elma şekerciiimm
su böreğinde kurabiyelerinde çok şık görünüyor cnm ellerine sağlık hayırlı geceelr cnm

Betül İnce dedi ki...

Sevgili Elma Şekeri,

Ziyaretin ve güzel yorumun için teşekkür ederim. İsmin gibi tadlar varmış sitende gerçekten.

Sevgilerimle.

Tijen dedi ki...

Ben sevgilimi paylaşmaya hazırım (gören de cık cık cık deyip başını çevirecek), sen yeter ki margarini terket, bak benim sevgilim sana nasıl iyi gelecek!

Disalce dedi ki...

şekerim kıskanıyorum ama....ablama gidiyorum falan...üüüühüüüüü....

kız kardeşimi özledim....sohbet etmeyide özledim.....ona kızmayı kıyafetlerimi vermemeyide özledim...


şekerim ellerine sağlık....bende bi kere yapmıştım...valla güzel oluyo....
öptüm canım...

Adsız dedi ki...

ellerine saglik sekerimmm
su boregini sevmeyen varmidir acaba:))

www.yenitadlar.blogcu.com

Baharcicegi dedi ki...

Elma sekeri sen bir günde bizim zili calsana elinde su böregiyle.
Su böregi zahmetli olur ama yerken lezzetinden unutulur,eline saglik canim.

Ayşegül dedi ki...

nefis görünüyor! ama böle rejim yapmaya çalışırken kötü oldu bu!! :))
başın kalabalık sanırım ama ben de beklerim elinde böreklerle :))

LeYYa dedi ki...

hmm maşllh maşllh.çarşaf böreğini savdım ama bu hekketten beni aşar sanıyorum.biraz daha büyüyünce inşllh))hazır börege devam))eline sağlık elmaşekeri.

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Canim,
sen gercekten bu isleri astin, ben hala cesaret edemiyorum bu tür güzel börekler acmaya, benim sorunum birde biraz fazla sabirsiz olmam, galiba bu tür isler icin cok fazla relax olmak gerekiyor, neyse börekler süper görünüyorlar, sizlere afiyet olsunlar.

Sana ve ailene güzel bir hafta sonu tatili diliyorum.

Selamlar canim ve öpüyorum..

ebruakin dedi ki...

Selam canım,
Görüntüsünden de ne kadar güzel olduğu anlaşılıyor doğrusu.
Ellerine sağlık ve sizlere afiyetler olsun.
Sevgiler...

Özlem dedi ki...

Ellerine sağlık,
Su böreği yapmak her baba yiğidin harcı değildir valla :) Çok güzel olmuş, tadının da nefis olduğuna eminim,
sevgiler,

Adsız dedi ki...

Ellerinize sağlık börek nefis olmuş :))

inci dedi ki...

Canım Elmam benim,ben zaten senin hamarat olduğunu biliyorum...keşke ben de yakın olsam,çay saati zilimi çalsan:))canım arkadaşım kendini özletme,ellerine sağlık.....

Melek* dedi ki...

ellerine sağlık çok güzel olmuş tadıda çok güzeldir eminim

Yaren dedi ki...

Su böregi cok nefis görünüyor,ablamla ve de gelinimizle sayfana bakiyoruz ve keske bu su böregi yanimizda olsa dedik :))) Sizlere afiyetler olsun canim.

sekergibi dedi ki...

şekerden şekere
huuuuuuuuuuu
canım ya bende çok yapardım çocuksuz olduğum vakit bulduğum
eski günlerde bak şimdi canım nasıl istedi.
ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

selam..maşallah su böregi emekli bir iştir..elinize saglık.gerçekten pek hamaratsınız...iyi pazarlar dilerim..

meleginmarifetleri dedi ki...

Elma şekerim benim arada bizim kapıyıda çalsan ne güzel olur dimi ablan pek şanslı sizlere afiyet olsun süpriz su böreği mımmm harika öptüm bayy

Adsız dedi ki...

ellerine saglik
su boregi harika olmus
nefis gorunuyor
iyi pazarlar

Yorum Gönder

Sende Bir Şeyler Yazmak istemisin?

23 nisan 2009 dan itibaren

elma şekeri ©elmasekerielmasekeri.

elmasekeri desing 2008